De Bomansen

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: De Bomansen

Bericht door johan1969 »

t Feit dat Frank zich alleen zat te bezuipen, zal wel met Franky's geaardheid te maken hebben gehad.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:t Feit dat Frank zich alleen zat te bezuipen, zal wel met Franky's geaardheid te maken hebben gehad.
Inderdaad, en *dat* zie ik Marianne nog niet direct doen. :D

Dat bezuipen heeft duidelijk deels met Franky's geaardheid te maken: enerzijds zou hij het een complete vernedering vinden om die aandelen aan Luc te verkopen, en anderzijds is het voor hem ook al een vernedering nu hij alsmaar meer bewijs krijgt dat Franky op Bram valt. :) En hij vraagt zich wellicht ook al af of hij zich nu wel zo zwaar in de schulden moet steken voor een homo. :)

Zware tijden dus voor Frank Bomans. :lol: Daarom vind ik het best wel een interessante wending.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij zal er wel rekening mee moeten houden dat de uitspraken van Franky zijn vriendin uitspraken zijn van een meisje dat opzij geschoven is door haar vriend. Door de blikken van Franky richting Bram weten wij meer, maar Frank weet dat niet.
Ik denk dat het handig is als hij wacht tot Franky er zelf mee komt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het zou wel handiger zijn als Frank zou wachten met conclusies trekken inderdaad, maar ik denk niet dat het alleen komt door wat Eline hem gezegd heeft. Hij heeft al vaker tegen Franky gezegd dat hij het "niet normaal" vindt dat Franky het zo opneemt voor Bram. Volgens mij vond Frank altijd al dat Franky overdreven eerlijk en gevoelig is. Dat stond hem altijd al tegen, maar nu komen daar ineens Elines woorden nog eens extra bovenop. Misschien vallen voor Frank daardoor wel alle puzzelstukjes op hun plaats nu...

Het zijn inderdaad zware tijden voor Frank! :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Het is toch wel anders dan bij Ann destijds. Niet alleen homo - lesbisch, maar Franky is ook een stuk jonger en probeert het nu in alle toonaarden te ontkennen (bij Ann was er weinig ontkennen aan, tenzij Franky ook snel met een "vriendje" komt maar dat denk ik niet direct gezien Bram hem toch radicaal gaat afwijzen), plus Frank's reactie natuurlijk ook.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Natuurlijk is het anders dan bij Ann, elke situatie is anders. :mrgreen:
Ik heb alleen gezegd dat de 'aanvaarding' van Marianne niet zonder slag of stoot gegaan is, ze stond toch ook niet meteen te juichen dat ze een feest ging geven om het te vieren he?
En of ze zich daarbij een stuk in haar kraag dronk of niet, is van geen enkel belang.

@ Luc: wat bedoel je met 'Franky probeert het nu in alle toonaarden te ontkennen'?
Ik heb Franky nog niet horen zeggen dat hij NIET gay is, jij wel dan? :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Er is nog niemand geweest die daarover met hem heeft gesproken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Er is nog niemand geweest die daarover met hem heeft gesproken.
Tenzij Frank in zekere zin. :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Er is nog niemand geweest die daarover met hem heeft gesproken.
Eline heeft het hem proberen duidelijk te maken. Hem: zowel Franky als Frank.
Enne, los van deze discussie: ik vind het goed gebracht van alle betrokkenen.
Ben ook wel benieuwd naar wat er op dat vlak komen zal, ook al hoeven voor mij niet alle minderheden aan bod te komen. 8)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
Eline heeft het hem proberen duidelijk te maken. Hem: zowel Franky als Frank.
Enne, los van deze discussie: ik vind het goed gebracht van alle betrokkenen.
Ben ook wel benieuwd naar wat er op dat vlak komen zal, ook al hoeven voor mij niet alle minderheden aan bod te komen. 8)
Kortom, een hedendaagse versie van The Waltons met allemaal gelukkige gezinnetjes voor jou? :P
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

daffy duck schreef:wat hij ook moge zijn : het is een lieve, attente gast en dat is voor mij het voornaamste ! :D
en al de rest die problemen maken over z'n geaardheid, zoals we wel van Frank mogen verwachten die zitten grandioos fout. apprecieer hem zoals hij is en geniet van al z'n goede kenmerken!
Heb echt geen zin om naar kussende venten te zien hoor. Niks tegen homo's, maar het zou me storen moest thuis via een homo-koppel een nieuw verhaallijn probeert te creëren. Er zijn al problemen genoeg in Thuis.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Benieuwd wat Bram volgende week Frank aandoet !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rocky schreef: Heb echt geen zin om naar kussende venten te zien hoor. Niks tegen homo's, maar het zou me storen moest thuis via een homo-koppel een nieuw verhaallijn probeert te creëren. Er zijn al problemen genoeg in Thuis.
Dan kijk je toch gewoon de andere kant op? :roll:
Als ik Frank en Simonne of Luc en Rosa zie kussen, dan vind ik dat niet bepaald esthetisch.
Trouwens, jij gaat er al vanuit dat Franky en Bram binnenkort een koppel wordt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:wat hij ook moge zijn : het is een lieve, attente gast en dat is voor mij het voornaamste ! :D
en al de rest die problemen maken over z'n geaardheid, zoals we wel van Frank mogen verwachten die zitten grandioos fout. apprecieer hem zoals hij is en geniet van al z'n goede kenmerken!
Daar sluit ik me volledig bij aan. En omdat het, zoals Rieka al zei, door alle betrokkenen wel goed gebracht wordt, ben ik ook wel benieuwd hoe die verhaallijn gaat lopen.
satine schreef:
Rocky schreef: Heb echt geen zin om naar kussende venten te zien hoor. Niks tegen homo's, maar het zou me storen moest thuis via een homo-koppel een nieuw verhaallijn probeert te creëren. Er zijn al problemen genoeg in Thuis.
Dan kijk je toch gewoon de andere kant op? :roll:
Als ik Frank en Simonne of Luc en Rosa zie kussen, dan vind ik dat niet bepaald esthetisch.
Trouwens, jij gaat er al vanuit dat Franky en Bram binnenkort een koppel wordt?
Inderdaad... Al dat gekus onderling is nou niet echt iets om persé naar uit te kijken. Het is gewoon iets dat erbij hoort en wat er bovendien vaak ook ongelofelijk nep uit ziet. Dus wat maakt het dan nog uit wie, wie kust? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Van de week stond ik op een concert achter 2 mannen die ineens ook begonnen te kussen. Ik ben ook voor gelijke rechten voor homo's, maar ik had ook niet veel zin om erop te staan zien (net zomin als op een kussend heteropaar).
0 x
Gesloten