Wellicht gaat Jens nu wel een poging doen om het weer goed te maken. Zoiets kan je wel verwachten in Thuis.

Dat leek mij ook al vreemd...satine schreef:En Katrien zo professioneel bezig op haar 'stage'.
Ze is dan ook de eerste verpleegster in het Westelijk halfrond dat vanaf week 1 haar stage alleen en onbegeleid mag doen
Misschien had ze al haar outfit aan om cliniclown te spelen.johan1969 schreef:Ze studeerde voor verpleegster.
Ik vind haar outfit wel heel lelijk. Ik weet niet of andere verpleegsters zo rondlopen, of dat dit een outfit uit een toneelwinkel is.
En die haarband lijkt meer op een verband !
tussen Paulien en Jens of tussen Katrien en Jens?johan1969 schreef:Ik denk dat er iets tussen Paulien en Jens bloeit...
Tim en Jenslord F. schreef:tussen Paulien en Jens of tussen Katrien en Jens?johan1969 schreef:Ik denk dat er iets tussen Paulien en Jens bloeit...
In het eerste geval zou dat een vreemde vaststelling zijn van jou.Maar denk ook niet dat er iets gaat bloeien tss Katrien en Jens. Uiteindelijk zal het wel terug iets worden met Tim.
Misschienkunnen we op het forum het eenzame hartenbureau openen. Er lopen nogal wat ongelukkige zielen rond !lord F. schreef:Waarom niet Franky en Jens?Rieka schreef:Is al stukken beter dan Bram en Franky!Luc schreef:Tim en Jenslord F. schreef:tussen Paulien en Jens of tussen Katrien en Jens?johan1969 schreef:Ik denk dat er iets tussen Paulien en Jens bloeit...
In het eerste geval zou dat een vreemde vaststelling zijn van jou.Maar denk ook niet dat er iets gaat bloeien tss Katrien en Jens. Uiteindelijk zal het wel terug iets worden met Tim.
? Wordt dat dan het homokoppel ? Graptje hé...
Twee gevoelige zielen samen.