Dat dacht ik ook.Mieke schreef:^uhuh, toen ze in de week met die oude vrouw aan het buskotje stond, dacht ik even dat ze die vrouw ging overvallen

Daar heb ik toch niet aan gedacht.Rieka schreef:Dat dacht ik ook.Mieke schreef:^uhuh, toen ze in de week met die oude vrouw aan het buskotje stond, dacht ik even dat ze die vrouw ging overvallen
johan1969 schreef:Triest hoe ze haar bompa rond de vinger kan winden. 'Ja Nina, ik wist direct wat voor kerel dat was, die Peter'. Ocharme toch.
Ik vond trouwens dat ze er wel heel bloot/uitdagend bijloopt op t werk : decollete, heel kort rokske, hoge botten.
Niet echt de look voor een notariskantoor me dunkt. Een zwart-wit mantelpakje was meer passend.
Staan mannen nu nog echt niet verder dan zo'n 100 jaar geleden ??Cataclysm Child schreef:Voor de mannelijke kijkers zijn haar looks wel okay, zou ik denken
Wil je nu echt de cliché's bevestigd zien misschien dat in een notariaat enkel maar saai uitziend personeel kan rondlopen?johan1969 schreef:Ik vond trouwens dat ze er wel heel bloot/uitdagend bijloopt op t werk : decollete, heel kort rokske, hoge botten.
Niet echt de look voor een notariskantoor me dunkt. Een zwart-wit mantelpakje was meer passend.
Ik zet m'n joker indaffy duck schreef:Staan mannen nu nog echt niet verder dan zo'n 100 jaar geleden ??Cataclysm Child schreef:Voor de mannelijke kijkers zijn haar looks wel okay, zou ik denken