[Thuis-modus on]Rieka schreef:Ja, verwisseld in de kraamkliniek.Rocky schreef:Je zou bijna gaan denken dat Bram de zoon van Frank is en Francky de zoon van Herman.
Zou nog een goede verhaallijn zijn!
[Thuis-modus off]
[Thuis-modus on]Rieka schreef:Ja, verwisseld in de kraamkliniek.Rocky schreef:Je zou bijna gaan denken dat Bram de zoon van Frank is en Francky de zoon van Herman.
Maar er zou wat werk aan de winkel zijn om dat te verklaren.Rocky schreef:[Thuis-modus on]Rieka schreef:Ja, verwisseld in de kraamkliniek.Rocky schreef:Je zou bijna gaan denken dat Bram de zoon van Frank is en Francky de zoon van Herman.
Zou nog een goede verhaallijn zijn!
[Thuis-modus off]
De precieze leeftijd van Franky en Bram achterhalen is iets ingewikkelds hé.zara schreef:Misschien zijn ze destijds wel gewisseld. Weet er eigenlijk iemand de verjaardag van Franky of Bram.
Als ze maar enkele dagen schelen kan dit wel
Frank is wel eens gesteriliseerd geweest, maar dat is toen blijkbaar niet helemaal goed gegaan, aangezien Franky er alsnog gekomen is. Dat was toen nogal wat, dat weet ik nog wel..zara schreef:ik vraag mij af of Simonne wel veilig gevreeën heeft met Herman.
Voor zover ik weet is zij nog niet in de overgang en als ik mij het goed herinner is Frank gesteriliseerd
Als het over geld en prestige gaat, gaat Luc over lijken, denk ik, neefje of niet.Dejavuke schreef: Zou die nu zo slecht zijn om zijn neefje met wie hij altijd goed overeenkwam in de zak te zetten?
Ja, maar als ze klanten verliezen (oa door een fout bestek, of loodgieters die heel de dag achter de pc zitten ipv buiten te werken), daar heeft Luc toch ook niks aan als vennoot ?jessie V. schreef:Luc zal er alles voor over hebben om Frank terug te pakken. Als ik het goed snap kon Frank die aandelen kopen, terwijl Luc meer bood. Of heb ik iets gemist? Luc wil wraak.
Misschien doet hij het om Franky in te laten zien dat die zonder Luc nergens is, dus om Franky aan zijn kant te krijgen zodat hij dadelijk voor 75% zijn eigen ding gewoon kan doen ofzo. Dat ze daardoor 1 klant verliezen, zal hij op de koop toe nemen..johan1969 schreef:Ja, maar als ze klanten verliezen (oa door een fout bestek, of loodgieters die heel de dag achter de pc zitten ipv buiten te werken), daar heeft Luc toch ook niks aan als vennoot ?jessie V. schreef:Luc zal er alles voor over hebben om Frank terug te pakken. Als ik het goed snap kon Frank die aandelen kopen, terwijl Luc meer bood. Of heb ik iets gemist? Luc wil wraak.