Bruno
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Bruno
Ik zie nog geen vleugje schuldgevoel bij Mo. Wil hij niet zien dat hij de schuldige is. Hij wou tegen de wil van iedereen (ik heb Kris ook niet horen zeggen dat ze akkoord was) Bruno toch meenemen. Bovendien heeft hij Bram alleen met Bruno gelaten. Die is wel pas 17. Maar hij lijkt dat allemaal vergeten te zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik eigenlijk ook wel wat vreemd...jessie V. schreef:Ik zie nog geen vleugje schuldgevoel bij Mo. Wil hij niet zien dat hij de schuldige is. Hij wou tegen de wil van iedereen (ik heb Kris ook niet horen zeggen dat ze akkoord was) Bruno toch meenemen. Bovendien heeft hij Bram alleen met Bruno gelaten. Die is wel pas 17. Maar hij lijkt dat allemaal vergeten te zijn.
Van de andere kant was Kris deze keer misschien niet echt akkoord, maar een andere oplossing had ze toch ook niet, en die was er eigenlijk ook niet meer. Bruno wilde inmiddels persé mee, en blijkbaar had iedereen (ook Kris) schrik van zijn reactie als ze hem dat zouden weigeren. Misschien dat Mo zijn mond wel houdt omdat hij ook wel beseft dat, als hij zichzelf schuldig voelt, Kris dat waarschijnlijk ook gaat doen. Zij is net zo fout bezig geweest als hij eigenlijk..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Niet dat ik thuis ben in dat medisch wereldje, maar het lijkt me nogal louche dat zo'n instelling als Berkenhof (die toch verantwoordelijk is voor de patiënten die er verblijven) hun "klanten" zomaar laat komen en gaan, naar eigen goeddunken.Christel schreef:Bruno wilde inmiddels persé mee, en blijkbaar had iedereen (ook Kris) schrik van zijn reactie als ze hem dat zouden weigeren.
Bruno die zélf beslist wat hij wil, is niet erg geloofwaardig he. Het komt ook en vooral door Kris, die nooit nee kon zeggen tegen haar broertje. Toen hij te pas en te onpas spaghetti's kwam eten in Ter Smissen zei ze ook nooit wat.
Of: sorry Rosa, maar ik kan er ook niet aan doen. Flauw excuus hoor. Als ik mijn dochtertje van vier (het is wel een scheve vergelijking, maar soit) altijd haar zin zou laten doen, kwamen er misschien ook wel brokken van. Soms moet de betreffende verantwoordelijke nu eenmaal nee! zeggen en daar moeten de Bruno's e.d. zich bij neerleggen, toch!?
0 x
-
- Nog geen rang
En dat heeft hij gedaan , alleen iets te letterlijk in dit geval .de_moo schreef:Niet dat ik thuis ben in dat medisch wereldje, maar het lijkt me nogal louche dat zo'n instelling als Berkenhof (die toch verantwoordelijk is voor de patiënten die er verblijven) hun "klanten" zomaar laat komen en gaan, naar eigen goeddunken.Christel schreef:Bruno wilde inmiddels persé mee, en blijkbaar had iedereen (ook Kris) schrik van zijn reactie als ze hem dat zouden weigeren.
Bruno die zélf beslist wat hij wil, is niet erg geloofwaardig he. Het komt ook en vooral door Kris, die nooit nee kon zeggen tegen haar broertje. Toen hij te pas en te onpas spaghetti's kwam eten in Ter Smissen zei ze ook nooit wat.
Of: sorry Rosa, maar ik kan er ook niet aan doen. Flauw excuus hoor. Als ik mijn dochtertje van vier (het is wel een scheve vergelijking, maar soit) altijd haar zin zou laten doen, kwamen er misschien ook wel brokken van. Soms moet de betreffende verantwoordelijke nu eenmaal nee! zeggen en daar moeten de Bruno's e.d. zich bij neerleggen, toch!?

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Bruno was de enige reden waarom Chris niet meeging met de Mo naar Marokko. Zou het nu wel lukken :cheer:
????

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Luc
- Poster rang 4
Er is idd niemand meer van familie die haar hier houdt, maar we zullen er maar niet te hard op hopen zeker ?daffy duck schreef:Bruno was de enige reden waarom Chris niet meeging met de Mo naar Marokko. Zou het nu wel lukken :cheer:![]()
????

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Bruno was inderdaad een belangrijke reden voor haar om nee te zeggen, maar het feit dat ze daar in een vrouwenwereld zou terechtkomen, gescheiden van Mo, heeft toch ook wel een grote rol gespeeld.Luc schreef:Er is idd niemand meer van familie die haar hier houdt, maar we zullen er maar niet te hard op hopen zeker ?daffy duck schreef:Bruno was de enige reden waarom Chris niet meeging met de Mo naar Marokko. Zou het nu wel lukken :cheer:![]()
????
Dus ik vrees er voor

0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Er staat een poll op de website van een. Wie vind je verantwoordelijk voor de dood van Bruno?
http://www.een.be/programmas/thuis/thuis-pollst
Ik vind Mo het meest verantwoordelijk. Hij wilde Bruno iedere keer meenemen. Luc was er altijd tegen en Bram is nog maar 17. Die kun je niet verantwoordelijk stellen.
http://www.een.be/programmas/thuis/thuis-pollst
Ik vind Mo het meest verantwoordelijk. Hij wilde Bruno iedere keer meenemen. Luc was er altijd tegen en Bram is nog maar 17. Die kun je niet verantwoordelijk stellen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Uiteraard?lord F. schreef:da's een beke een open deur intrappen zeker, die poll ?
Uiteraard is Mo het meest verantwoordelijk. Maar enfin, t was een ongeluk natuurlijk.

Ik vind Kris minstens even verantwoordelijk als Mo.
Hij was hààr broer en al helemaal gewend altijd zijn zin te krijgen voor Mo en Bruno elkaar ooit gezien hadden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan...satine schreef:Uiteraard?lord F. schreef:da's een beke een open deur intrappen zeker, die poll ?
Uiteraard is Mo het meest verantwoordelijk. Maar enfin, t was een ongeluk natuurlijk.![]()
Ik vind Kris minstens even verantwoordelijk als Mo.
Hij was hààr broer en al helemaal gewend altijd zijn zin te krijgen voor Mo en Bruno elkaar ooit gezien hadden.
Bovendien had Mo ook niet veel andere keus meer toen hij Bruno mee naar die werf nam de laatste keer.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Vandaag een poll wie je het liefst ziet werken in Ter Smissen: Jelena of Nancy!Luc schreef:wist niet dat ze daar polls openden, wat is het volgende ? (terug) een forum

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
Ik heb Jelena nog niet zien werken, en ik ben nog steeds fan van Nancy, dus is mijn antwoord: NANCY!!!Mieke schreef:Vandaag een poll wie je het liefst ziet werken in Ter Smissen: Jelena of Nancy!Luc schreef:wist niet dat ze daar polls openden, wat is het volgende ? (terug) een forum
0 x