Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Luc
- Poster rang 4
Re: Julia
Hoe vervelend die verhaallijn ook is door het gezaag van Julia, vind ik Jens wel schitterend: hoe hij steeds maar weer op de proppen komt om Julia te enerveren en gisteren met die bloemen die hij dan aan haar gaf
.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Alhoewel ze eerst bestemd waren voor z'n toekomstige schoonzus !Luc schreef:Hoe vervelend die verhaallijn ook is door het gezaag van Julia, vind ik Jens wel schitterend: hoe hij steeds maar weer op de proppen komt om Julia te enerveren en gisteren met die bloemen die hij dan aan haar gaf.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Ook de manier waarop ze Katrien bij haar grappen en grollen betrok, zet alleen maar kwaad bloed bij Paulien (en terecht, als je het mij vraagt). En het dan raar vinden dat Paulien haar niet in vertrouwen neemt en niks zegt...Mieke schreef:Ze overdrijft nu wel wat hoor, laatst Jens zo belachelijk maken aan tafel. Het maakt het toch alleen maar erger zo.

Jens zijn reacties vind ik ook wel grappig. Hij houdt wel stug vol!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaaddaffy duck schreef:Alhoewel ze eerst bestemd waren voor z'n toekomstige schoonzus !Luc schreef:Hoe vervelend die verhaallijn ook is door het gezaag van Julia, vind ik Jens wel schitterend: hoe hij steeds maar weer op de proppen komt om Julia te enerveren en gisteren met die bloemen die hij dan aan haar gaf.

Helaas werden de bloemen door allebei niet bepaald enthousiast ontvangen..

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond Julia haar reactie op HET NIEUWs toch wel erg leuk. Afgezien van de vraag of ze gelijk had of niet. Ze werd zo driftig dat ze volledig op hol sloeg en het eindigde ermee dat de professor ging uitnodigen voor een etentje.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wel grappig inderdaadjessie V. schreef:Ik vond Julia haar reactie op HET NIEUWs toch wel erg leuk. Afgezien van de vraag of ze gelijk had of niet. Ze werd zo driftig dat ze volledig op hol sloeg en het eindigde ermee dat de professor ging uitnodigen voor een etentje.

't Is maar goed dat Cois daar nog rondloopt om alles een beetje in goede banen te leiden

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wij lagen hier gewoon strijk met die 'AHUM' van Cois toen Julia haar tirade begon.Christel schreef:Wel grappig inderdaadjessie V. schreef:Ik vond Julia haar reactie op HET NIEUWs toch wel erg leuk. Afgezien van de vraag of ze gelijk had of niet. Ze werd zo driftig dat ze volledig op hol sloeg en het eindigde ermee dat de professor ging uitnodigen voor een etentje.![]()
't Is maar goed dat Cois daar nog rondloopt om alles een beetje in goede banen te leiden![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Ik zie die 2 wel graag bezig als jullie weeral eens kwaad wordt.
Gelukkig is cois daar nog of het had daar een mooie scene geweest tussen moeder en dochter.
K'vond kartien hare kop wel geweldig toen julia zei dat hij mocht komen eten.
Gelukkig is cois daar nog of het had daar een mooie scene geweest tussen moeder en dochter.
K'vond kartien hare kop wel geweldig toen julia zei dat hij mocht komen eten.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die 'AHUM' deed het hem, inderdaad!satine schreef:Wij lagen hier gewoon strijk met die 'AHUM' van Cois toen Julia haar tirade begon.Christel schreef:Wel grappig inderdaadjessie V. schreef:Ik vond Julia haar reactie op HET NIEUWs toch wel erg leuk. Afgezien van de vraag of ze gelijk had of niet. Ze werd zo driftig dat ze volledig op hol sloeg en het eindigde ermee dat de professor ging uitnodigen voor een etentje.![]()
't Is maar goed dat Cois daar nog rondloopt om alles een beetje in goede banen te leiden![]()

0 x