daffy duck schreef:voor mij krijgt het iets hebben van tv-deprimo ! Overal , in elk gezin, bakken vol miserie.
In verwachting zijn van een blijde gebeurtenis zou wat verfrissing kunnen brengen .
Ik hoop ook dat daar snel verandering in komt. Al die ellende, dat duurt nu al maanden
Het is een soap voor iets hé
Van Dale Online schreef:soap [soop] de; m -s 1 goedkope, clichématige tv-programma’s 2 een dergelijke tv-serie
er staat nergens dat er dan niet mag gelachen worden he
Het ziet er hier wel naar uit dat het plan van Eddy en Nancy al snel in duigen gaat vallen. Nancy op zoek naar geld... Eddy heeft er waarschijnlijk alles al doorgedraaid dan?
En Tom en Marianne die lijnrecht tegenover elkaar staan...
Waarschijnlijk valt Tom zijn keuze voor Peggy dus niet in goede aarde
De zoon van Marianne en de dochter van Rosa...ik goede aarde vallen...da's nog zacht uitgedrukt. Vonken zal dat geven !
Dat vrees ik ook... Er zijn dan toch grenzen aan Marianne's (te) grote tolerantie tegenover Tom. Nu Ann nog, als Tom en Peggy dadelijk besluiten alsnog vadertje en moedertje te willen spelen
Mijn ma heeft zich niet te moeien met wie ik verkeer of niet ze dus marianne ook niet
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Gertj3 schreef:Mijn ma heeft zich niet te moeien met wie ik verkeer of niet ze dus marianne ook niet
Tsja, ik geef je geen ongelijk! Maar ik vrees dat Marianne die (misschien goed bedoelde maar wel vrij vervelende) eigenschap niet meer zo snel afleert..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Het ziet er hier wel naar uit dat het plan van Eddy en Nancy al snel in duigen gaat vallen. Nancy op zoek naar geld... Eddy heeft er waarschijnlijk alles al doorgedraaid dan?
En Tom en Marianne die lijnrecht tegenover elkaar staan...
Waarschijnlijk valt Tom zijn keuze voor Peggy dus niet in goede aarde
De zoon van Marianne en de dochter van Rosa...ik goede aarde vallen...da's nog zacht uitgedrukt. Vonken zal dat geven !
Dat vrees ik ook... Er zijn dan toch grenzen aan Marianne's (te) grote tolerantie tegenover Tom. Nu Ann nog, als Tom en Peggy dadelijk besluiten alsnog vadertje en moedertje te willen spelen
Mijn ma heeft zich niet te moeien met wie ik verkeer of niet ze dus marianne ook niet
In Tom zijn geval: 'wiens brood men eet, diens woord men spreekt' - hij woont nog altijd onder het dak van zijn moeder he, het watje!
Ondanks de herhaalde waarschuwingen van Luc, mag Kris’ verstandelijk gehandicapte broer Bruno in Thuis nu en dan een handje toesteken bij Sanitechniek. In de aflevering van vrijdag 26 februari blijkt helaas dat Luc zich terecht zorgen maakte om Bruno’s aanwezigheid op de werf. De jongen raakt betrokken bij een tragisch ongeval.
Ondanks alle waarschuwingen van Luc (Mark Willems) krijgen Mo (Noureddine Farihi) en Kris (Ann Esch) het niet over hun hart om Bruno (Aron Wade), Kris’ verstandelijk gehandicapte broer, de toegang tot de werven van Sanitechniek te ontzeggen. Nu en dan mag de enthousiaste Bruno mee met Mo en Bram (Bert Verbeke) en vaak steekt hij effectief een handje toe. Ook op vrijdag 26 februari laat Mo zich overhalen om Bruno mee te nemen naar de werf, maar wanneer hij onverwacht even weg moet en Bruno achterlaat bij Bram, slaat het noodlot toe. Een dramatisch ongeval zet Sanitechniek in rep en roer.
Bram blijft na het ongeval met een groot schuldgevoel zitten. Hij vreest ook dat hij zijn carrière bij Sanitechniek nu wel kan vergeten. Kris heeft op haar beurt veel verdriet, maar
ze weigert de steun en troost van Mo. Voor haar is hij, en hij alleen, verantwoordelijk voor het ongeval.
Thuis op vrijdag 26 februari om 20.10u
Zou bruno doodgaan? Hopenlijk niet maar dat zien we vrijdag wel zeker?
Ik ga hem ook niet echt missen eerlijk gezegd... Hij voegt eigenlijk niet zo heel gek veel toe hè?
Al moet ik wel zeggen dat ik hem wel graag samen met "Brocky" bezig zie. De laatste tijd vond ik hem daardoor weer leuker.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik denk dat je wel kan raden hoe dat verder gaat. Mo geeft de schuld natuurlijk aan Bram, ook al zal dat niet zo zijn. Vreselijke woede van Mo, zoals we gewend zijn en Bram die door het verbale geweld van Mo geen kans ziet zich te verdedigen (zelf hij niet). En dat maakt de wrevel en de ergernis over Mo's gedrag alleen nog maar groter.
En niet alleen de jongeren: zakenman luc woonde maanden op hotel, Jenny woonde eerst op een kamer in hetzelfde hotel en zit nu waarschijnlijkin een ander hotel, Leo woont bij zijn schoonzoon, de succesvolle (?) zakenman Herman woont in een eenvoudig huurflatje, dokter Bianca woonde in bij haar toekomstige schoonmoeder, Femke woonde ook nog thuis, voor ze die erfenis kreeg, Waldek, Nancy en Eddy huren ook al, Peggy woont ook nog thuis, Kris heeft haar huis verhuurd en woont bij Mo, die zelf in de flat boven zijn zaak woont. Julia en Swa zitten met twee kinderen en een lief op een piepklein huurflatje, Smeekens woont ook al maanden bij zijn vriendin...
Het lijkt wel of niemand in Thuis (op Marianne na dan) zich een eigen stek kan permitteren: het is ofwel huren ofwel samenhokken met iemand op een huurappartement
Femke woont al lang niet meer thuis. In de tijd van de broodjeszaak had ze al haar eigen appartement.
Later heeft ze wel weer een tijdje bij Nancy gewoond.