Of is dit al ergens anders op het forum gemeld?
Niet dat ik weet en 't was me ook nog niet opgevallen... Maar denk niet dat ze die historie terug gaan oprakelen.RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
Dat bedoelde ik dus met mijn vorige postStottermaus schreef:Pierre en Isabelle? Toen volgde ik thuis nog niet.
Was me ook al opgevallen. Begrijp het ook niet zo goed. Het lijkt me straf dat ze ze zouden koppelen aan Pierre en Isabel.RuneThandy schreef:Het zal wel toeval zijn, maar het viel me ineens op.
zou best kunnen, want er hangt ook weer een donkere wolk boven haar hoofd denk ik. Ja, we zijn dan nog niet aan de 'nieuw patatjes'.Luc schreef:Was me ook al opgevallen. Begrijp het ook niet zo goed. Het lijkt me straf dat ze ze zouden koppelen aan Pierre en Isabel.RuneThandy schreef:Het zal wel toeval zijn, maar het viel me ineens op.
Barbara Vinck ?RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
Ja, volgens IMDB was het wel Barbara Vink, zonder c; ofwel weinig inspiratie van de makers, ofwel een bewuste subtiele verwijzinglord F. schreef:Barbara Vinck ?RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
Was dat geen personage in Het Pleintje ?
(rol daar van Nora Tilley ofte Betty in Thuis)
Ik denk een bewuste subtiele verwijzing naar Het Pleintje.Luc schreef:Ja, volgens IMDB was het wel Barbara Vink, zonder c; ofwel weinig inspiratie van de makers, ofwel een bewuste subtiele verwijzinglord F. schreef:Barbara Vinck ?RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
(rol daar van Nora Tilley ofte Betty in Thuis)
En wat voor personage was dat dan in Het Pleintje ?lord F. schreef:Ik denk een bewuste subtiele verwijzing naar Het Pleintje.Luc schreef:Ja, volgens IMDB was het wel Barbara Vink, zonder c; ofwel weinig inspiratie van de makers, ofwel een bewuste subtiele verwijzinglord F. schreef:Barbara Vinck ?RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
(rol daar van Nora Tilley ofte Betty in Thuis)![]()
Die serie was destijds zo populair dat ik me niet kan inbeelden dat de scenaristen dat onbewust gedaan hebben.
Even denken >> groen / werkloos / leukemie-patiënte / kon rekenen op genoeg aandacht van de personages van Johny Voners (met Frank Zappa-look), Jo De Meyere (de pastoor) en Ugo Prinssen (met haarstukje).Luc schreef:En wat voor personage was dat dan in Het Pleintje ?lord F. schreef:Ik denk een bewuste subtiele verwijzing naar Het Pleintje.Luc schreef:Ja, volgens IMDB was het wel Barbara Vink, zonder c; ofwel weinig inspiratie van de makers, ofwel een bewuste subtiele verwijzinglord F. schreef:Barbara Vinck ?RuneThandy schreef:Is het iemand al opgevallen dat Barbara's familienaam Vinck is? We hebben ook een Isabelle en een Pierre Vinck gehad.![]()
(rol daar van Nora Tilley ofte Betty in Thuis)![]()
Die serie was destijds zo populair dat ik me niet kan inbeelden dat de scenaristen dat onbewust gedaan hebben.
Misschien gaat deze Babs dezelfde toer op