Zo hebben we nog wat stof voor een seizoen

idemjohan1969 schreef:Ik denk niet dat het terug in orde komt tussen Bianca en Tom.
Ik dacht daarstraks al even dat hij Peggy de nek zou omwringen, om eerlijk te zijnKabilla schreef:Tom vermoordt Filip, mark my words
Vond hem ook maar dreigend en griezelig overkomenCataclysm Child schreef:Ik dacht daarstraks al even dat hij Peggy de nek zou omwringen, om eerlijk te zijnKabilla schreef:Tom vermoordt Filip, mark my words
Volgens mij hebt gij een verborgen agenda en hoop je stiekem op een gastrolletje om als derde hond met het been (Tom dusChristel schreef:Vond hem ook maar dreigend en griezelig overkomenCataclysm Child schreef:Ik dacht daarstraks al even dat hij Peggy de nek zou omwringen, om eerlijk te zijnKabilla schreef:Tom vermoordt Filip, mark my words![]()
En dan de manier waarop hij de schuld weer zo "prachtig" in Peggy's schoenen schoof, bah!![]()
Ik hoop persoonlijk dat zowel Peggy als Bianca hem laten vallen als een baksteen
Sardonis schreef:Volgens mij hebt gij een verborgen agenda en hoop je stiekem op een gastrolletje om als derde hond met het been (Tom dusChristel schreef:Vond hem ook maar dreigend en griezelig overkomenCataclysm Child schreef:Ik dacht daarstraks al even dat hij Peggy de nek zou omwringen, om eerlijk te zijnKabilla schreef:Tom vermoordt Filip, mark my words![]()
En dan de manier waarop hij de schuld weer zo "prachtig" in Peggy's schoenen schoof, bah!![]()
Ik hoop persoonlijk dat zowel Peggy als Bianca hem laten vallen als een baksteen) heen te gaan ...
![]()
Thuis is nu eenmaal één en al toevalligheden héCataclysm Child schreef:Die plotse link tussen 'Bones' en Bianca is ook maar dom vind ik. Het is allemaal o zo toevalig he!
Filip en Katrien >> dat zou me sterk lijken.frankbomans schreef:Peggy ontvoert Sandrine naar China ==>. Marianne die heel China gaat afzoeken
. Het zou een toffe verhaallijn zijn.
Ik denk toch ook dat Bianca en Filip iets gaan beginnen, maar dat ze daarna naar Tom (na lange tijd en vele discussies/ruzies/harde woorden/klappen van Frank (aan Tom)/tranen) zal gaan en Filip naar Katrien.
Dan ziet ze er iig ouder uitfrankbomans schreef:
PS: over de leeftijd van Bianca ==> in december 1995 werd ze 17, dus nu zou ze 31 moeten zijn.