Heb je trouwens die muziekvideo op YouTube al gezien van Luc en Rosa? Die muziek die er onder zit, vind ik heel erg mooi. Ik heb alleen nog nooit van die zanger gehoord.
Zegt me ook niks, wel een leuk filmpjeRuneThandy schreef:Sorry, vergeten erbij te vermelden.http://www.youtube.com/watch?v=SlJ4W1SgzG0
Kennen jullie trouwens die zanger: John Allen. Het zegt mij niets. Of loop ik weer achter?
Ik heb al die tijd het gevoel gehad dat Luc niet liever WOU dan alles alleen in handen hebben, ook het nemen van beslissingen.Christel schreef:Hoewel ik het een rotstreek vind om Franky op deze manier te laten zweten, kan ik Luc van de andere kant ook wel een beetje begrijpen... Het is allemaal leuk en aardig dat Kris haar aandelen houdt, en dat Franky nu die andere 25% heeft gekregen, maar Luc moet daardoor wel maar weer eens de hele boel alleen recht houden, terwijl de rest daar alleen maar de lusten van heeft.
satine schreef:Ik heb al die tijd het gevoel gehad dat Luc niet liever WOU dan alles alleen in handen hebben, ook het nemen van beslissingen.Christel schreef:Hoewel ik het een rotstreek vind om Franky op deze manier te laten zweten, kan ik Luc van de andere kant ook wel een beetje begrijpen... Het is allemaal leuk en aardig dat Kris haar aandelen houdt, en dat Franky nu die andere 25% heeft gekregen, maar Luc moet daardoor wel maar weer eens de hele boel alleen recht houden, terwijl de rest daar alleen maar de lusten van heeft.
Grote baas spelen is toch zijn ding? Ook al is het van een flutbedrijfje...![]()
Blijkbaar hebben ze toch vertrouwen in Luc als gewiekst zakenman.Christel schreef: Eigenlijk best vreemd dat Frank en Simonne zo'n financieel risico nemen, terwijl ze verder weinig zicht op de gang van zaken binnen Sanitechniek hebben. Niet bepaald verstandig als je het mij vraagt..