Ook ik ben geen grote fan van abortus, maar soms kan het inderdaad toch wel een oplossing bieden. Ik vraag me ook af of een kind gebaat is bij ouders in de situatie van Tom en Bianca. En aangezien Bianca nog maar net zwanger is en dus nog een keuze heeft...Mlies schreef:Natuurlijk zijn er even goed een hele hoop koppels waar het co-ouderschap wel goed bij verloopt... Dit hangt vooral af van hoe de ouders onderling met elkaar omgaan. Als ze enkel bekvechten en elkaar zwart maken bij de kinderen, kan het inderdaad niet goed gaan.lord F. schreef:En da's idd geen ideale situatie. Ik ken er nog die na de geboorte van hun eerste kind uit elkaar gegaan zijn en dat brengt niks dan lastige situaties mee. En voor het kind is het ook niet de meest ideale situatie, gezien die dan het onderwerp zal zijn voor veel discussie's ivm het co-ouderschap.Dejavuke schreef:Ik denk dat Jenny haar dochter liever niet voor eeuwig gebonden ziet met Tom, als ze het kind krijgt is het toch normaal dat Tom ook de kans moet hebben om het mee op te voeden?Luc schreef:Jenny is precies aan het pushen richting abortus. Is dat om Marianne een hak te zetten ofzo ?
Enfin, niet dat ik nu zo'n grote fan ben van abortus, maar soms moet je het wel eens in overweging nemen.
Maar goed, het ziet er toch naar uit dat ze dat niet wil. Ik snap overigens weer niet wat Bianca nu van plan is. Zo'n zwangerschap ga je zien, dus tenzij ze besluit om weg te gaan, zal Tom er snel genoeg achter komen dat ze gelogen heeft. Dan heeft dat liegen nu toch ook geen enkele zin?

Bovendien snap ik niet dat Jenny daar in meegaat. Inderdaad venijnig...