Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Bianca

Bericht door Christel »

Kabilla schreef:Omdat als Tom mag kiezen hij hete Peggy kiest boven die sut van een Bianca
Volgens mij heeft hij toch tijd genoeg gehad om voor Peggy te kiezen, en toen deed hij dat ook niet. Die "seut" was dus zo slecht nog niet voor hem, om wat voor reden dan ook.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja, anders boel met zijn moeder en Jenny. En misschien is ze meegaand in bed hé!
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kabilla schreef:Ja, anders boel met zijn moeder en Jenny. En misschien is ze meegaand in bed hé!
goeie basis voor een stevige relatie ! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

daffy duck schreef:
Kabilla schreef:Ja, anders boel met zijn moeder en Jenny. En misschien is ze meegaand in bed hé!
goeie basis voor een stevige relatie ! :lol:
Meer moet dat inderdaad niet zijn . :mrgreen: :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Er is nog een alternatief voor die abortus van Bianca haar kindje natuurlijk >> Ann kan nog altijd haar kindje adopteren. :)
Dan heeft Sandrine nog een zusje waarmee ze een familietraditie kan verder zetten. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Er is nog een alternatief voor die abortus van Bianca haar kindje natuurlijk >> Ann kan nog altijd haar kindje adopteren. :)
Dan heeft Sandrine nog een zusje waarmee ze een familietraditie kan verder zetten. ;)
:lol:
Inderdaad! Als Tom zo doorgaat, dan kan Ann maar het beste een crèche beginnen :razz:

Ben wel benieuwd wat dit nu weer gaat geven overigens. Het wordt er daar niet beter op, haar zwangerschap inzetten om Tom te kwetsen.. :roll: Ik vraag me af wat ze daar precies mee wil bereiken eigenlijk :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Helemaal niks... gewoon Tom even keihard terugpakken denk ik. Flauw misschien, maar wel begrijpelijk.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar Jenny lijkt nu van plan om Bianca te gaan aanmoedigen om abortus te plegen.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Jenny: raar mens...

Wel grappig wezend toen ze het verhaal aan Frank uit de doeken deed: "komt u bekend voor hé"... Frank reageerde er precies niet meteen op :) .
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Jenny is precies aan het pushen richting abortus. Is dat om Marianne een hak te zetten ofzo ?

En eigen kind, schoon kind is bij alle 3 van toepassing, maar zij is er toch echt exteem in, venijnig zelfs.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
lord F. schreef:Er is nog een alternatief voor die abortus van Bianca haar kindje natuurlijk >> Ann kan nog altijd haar kindje adopteren. :)
Inderdaad! Als Tom zo doorgaat, dan kan Ann maar het beste een crèche beginnen :razz:

Ben wel benieuwd wat dit nu weer gaat geven overigens. Het wordt er daar niet beter op, haar zwangerschap inzetten om Tom te kwetsen.. :roll: Ik vraag me af wat ze daar precies mee wil bereiken eigenlijk :?
om het helemaal af te maken : Tom en Peggy bijeen : Ann kan het niet aanzien dat Sandrine niet bij haar echte ouders is. Geeft het terug...Bianca alleenstaande moeder : het wordt te zwaar ---> depressie ---> Ann gaat over tot nieuwe adoptie ! :)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Luc schreef:Jenny is precies aan het pushen richting abortus. Is dat om Marianne een hak te zetten ofzo ?
Ik denk dat Jenny haar dochter liever niet voor eeuwig gebonden ziet met Tom, als ze het kind krijgt is het toch normaal dat Tom ook de kans moet hebben om het mee op te voeden?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:
Christel schreef:

om het helemaal af te maken : Tom en Peggy bijeen : Ann kan het niet aanzien dat Sandrine niet bij haar echte ouders is. Geeft het terug...Bianca alleenstaande moeder : het wordt te zwaar ---> depressie ---> Ann gaat over tot nieuwe adoptie ! :)
Leuke fantasie, ik ben er helemaal voor te vinden... alleen... dit neemt meer dan 8,5 maand in beslag... en zal dus bijgevolg niet gebeuren, vrees ik.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dejavuke schreef:
Luc schreef:Jenny is precies aan het pushen richting abortus. Is dat om Marianne een hak te zetten ofzo ?
Ik denk dat Jenny haar dochter liever niet voor eeuwig gebonden ziet met Tom, als ze het kind krijgt is het toch normaal dat Tom ook de kans moet hebben om het mee op te voeden?
En da's idd geen ideale situatie. Ik ken er nog die na de geboorte van hun eerste kind uit elkaar gegaan zijn en dat brengt niks dan lastige situaties mee. En voor het kind is het ook niet de meest ideale situatie, gezien die dan het onderwerp zal zijn voor veel discussie's ivm het co-ouderschap.
Enfin, niet dat ik nu zo'n grote fan ben van abortus, maar soms moet je het wel eens in overweging nemen.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

lord F. schreef:
Dejavuke schreef:
En da's idd geen ideale situatie. Ik ken er nog die na de geboorte van hun eerste kind uit elkaar gegaan zijn en dat brengt niks dan lastige situaties mee. En voor het kind is het ook niet de meest ideale situatie, gezien die dan het onderwerp zal zijn voor veel discussie's ivm het co-ouderschap.
Enfin, niet dat ik nu zo'n grote fan ben van abortus, maar soms moet je het wel eens in overweging nemen.
Natuurlijk zijn er even goed een hele hoop koppels waar het co-ouderschap wel goed bij verloopt... Dit hangt vooral af van hoe de ouders onderling met elkaar omgaan. Als ze enkel bekvechten en elkaar zwart maken bij de kinderen, kan het inderdaad niet goed gaan.
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten