Favoriete "thuis-slechterik"
-
Kabilla
- Nog geen rang
Favoriete "thuis-slechterik"
Wie is volgens jullie de meest interessante/gemene/gevaarlijke/all-around beste slechterik van de voorbije jaren?
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Favoriete "thuis-slechterik"
Ik heb even zitten twijfelen tussen Mike en Swerts, maar uiteindelijk toch voor Mike gekozen.
Swerts vond ik ook een fantastisch personage, maar Mike vond ik toch een nog grotere smeerlap
. Hij is al meer dan een jaar weg en ik mis hem nog steeds, maar dat zal ook wel veel te maken met de ronduit saaie verhaallijnen na zijn dood.
Alle respect voor Peter Bastiaensen in ieder geval.
En moest het hier over meest belachelijke slechterik gaan, zou Manfred er met kop en schouders boven uitsteken. Momenteel allemaal terug te zien in de herhalingen, en ik wou toch even kwijt dat de scenarist die met dat idee is afgekomen toch echt wel een vijs los moet hebben gehad.
Swerts vond ik ook een fantastisch personage, maar Mike vond ik toch een nog grotere smeerlap
Alle respect voor Peter Bastiaensen in ieder geval.
En moest het hier over meest belachelijke slechterik gaan, zou Manfred er met kop en schouders boven uitsteken. Momenteel allemaal terug te zien in de herhalingen, en ik wou toch even kwijt dat de scenarist die met dat idee is afgekomen toch echt wel een vijs los moet hebben gehad.
0 x
-
Kabilla
- Nog geen rang
Manfred was wel een interessant wending, maar hoe lekker ongeloofwaardig, een Duitse dubbelganger
Persoonlijk ga ik voor Meester Swerts. De dubbele persoonlijkheid was mooi neergezet. En die akelige blik als hij in rapist-mode was!
Ben wel benieuwd waarom Luc hier nog mee aan kop staat
Persoonlijk ga ik voor Meester Swerts. De dubbele persoonlijkheid was mooi neergezet. En die akelige blik als hij in rapist-mode was!
Ben wel benieuwd waarom Luc hier nog mee aan kop staat
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
-
Mieke
- Poster rang 4

Mathilde de boze schoonmoeder 
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ja die was ook wel mooi geschift. Heel die sterfscène was vrij hallucinant
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Pierre uiteraard, jezus wat was die compleet krankzinning... heerlijk personage
En Luc is maar een semi-slechterik eigenlijk he
En Luc is maar een semi-slechterik eigenlijk he
0 x
-
Kabilla
- Nog geen rang
Luc is eerder de crooked bussinessman. Nooit echt fysiek geweld (behalve dan misschien een verkrachting), maar toch ook wel een mooi palmares qua verduisteren, frauderen en mensen doen denken dat ze getikt zijn. Vind ik toch ook wel een klassevolle slechterik.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Ja, dat is wel goed uitgedrukt. Maar, Luc heeft toch ook een softer kantje tegenover de modale slechterik vind ik, waardoor ik hem niet tot de categorie 'slechterik' zou durven rekenen.Kabilla schreef:. Vind ik toch ook wel een klassevolle slechterik.
Anyway, zonder Luc zou Thuis in ieder geval veel minder interessant zijn
0 x
-
Kabilla
- Nog geen rang
Goh ja, Maarten en Jan waren naast psycho's ook charmante vriendelijke jongens hé.
0 x
-
Sardonis
- Nog geen rang
Amai , hoe gij een verkrachting minimaliseerd ...Kabilla schreef:Luc is eerder de crooked bussinessman. Nooit echt fysiek geweld (behalve dan misschien een verkrachting), maar toch ook wel een mooi palmares qua verduisteren, frauderen en mensen doen denken dat ze getikt zijn. Vind ik toch ook wel een klassevolle slechterik.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Maarten was gewoon een zielig ventje eigenlijk, die op het einde niet alles meer op een rij had. En ja, Jan was op zich ook de slechtste niet... als hij maar niet zo snel op zijn tenen getrapt wasKabilla schreef:Goh ja, Maarten en Jan waren naast psycho's ook charmante vriendelijke jongens hé.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoewel de rest in het lijstje ook kan tellen, heb ik toch voor Mike gekozen. Misschien ook wel een beetje omdat sommige anderen wat minder fris in het geheugen liggen, maar toch...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ja kom hé seg. Nu ook niet gaan overdrijven. Ik zei hier niet dat verkrachting geen fysiek geweldig is, maar wel dat Luc over het algemeen een ander soort misdaden beging.Sardonis schreef:Amai , hoe gij een verkrachting minimaliseerd ...Kabilla schreef:Luc is eerder de crooked bussinessman. Nooit echt fysiek geweld (behalve dan misschien een verkrachting), maar toch ook wel een mooi palmares qua verduisteren, frauderen en mensen doen denken dat ze getikt zijn. Vind ik toch ook wel een klassevolle slechterik.![]()
En Jan was in zijn kleine opvliegende momentjes dan ook wel héél geweldadig hé. Dat maakt hem toch maar een villain, net zoals Maarten die van underdog uitgroeide tot een vrij obsessieve gek
0 x
-
Mlies
- Poster rang 1

Ik heb gekozen voor Luc omdat ik meestal de verhaallijnen met die slechteriken niet zo leuk vind... Ze zijn er soms wat over en ik zie liever de gewone verhaallijnen of de clash tussen Marianne en Rosa 
En omdat Luc een 'rustiger' slechterikje is, zie ik hem liever bezig. 't Is inderdaad een ander soort slechterik dan de rest in 't lijstje. De rest zijn meer psychopaten waar een serieus vijs aan los zat. Bij Luc rammelt het ook soms, maar over 't algemeen zijn zijn misdaden inderdaad op een ander niveau te situeren en maakt hij meestal zijn handen zelf niet al te vuil.
En omdat Luc een 'rustiger' slechterikje is, zie ik hem liever bezig. 't Is inderdaad een ander soort slechterik dan de rest in 't lijstje. De rest zijn meer psychopaten waar een serieus vijs aan los zat. Bij Luc rammelt het ook soms, maar over 't algemeen zijn zijn misdaden inderdaad op een ander niveau te situeren en maakt hij meestal zijn handen zelf niet al te vuil.
0 x
Runaway Dreamer
-
Kabilla
- Nog geen rang
Vreemd dat Pierre niet echt gewaardeerd wordt, die was ook goed van lotje getikt.
0 x