Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 5
Re: Jenny
Ik vraag me zelfs af of de scenaristen het zelf nog goed kunnen bijhouden wie wie allemaal al bedrogen heeft in Thuis.Kabilla schreef:Hypocriet mens! Ze zit Tom te veroordelen, maar is ze de affaire met Willy al vergeten?

Zoals met de ruzies tss Frank en Luk en waarover ze zoal al ruzie gehad hebben.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik snap ook niet waarom ze zo te keer gaat tegen Rosa, wat heeft zij daarmee te maken?johan1969 schreef:Ja, Rosa is niet verantwoordelijk voor Peggy's gedrag he.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Rosa gaat niet echt vreemd, omdat zij en Waldek uiteen zijn.
Tom staat op trouwen met Bianca, maar foefelt nog met Peggy.
Bovendien zegt hij tegen Bianca dat het maar een one night stand was, hoewel het een affaire is.
Tom staat op trouwen met Bianca, maar foefelt nog met Peggy.
Bovendien zegt hij tegen Bianca dat het maar een one night stand was, hoewel het een affaire is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij was Jenny gewoon kwaad op alles en iedereen, en dat is ergens wel een beetje te begrijpen vind ik als je ziet wat er met haar dochter gebeurt. Van de andere kant denk ik dat ze door Peggy's boodschap vandaag wel wat anders tegen de dingen aan zal gaan kijken. Hierdoor komen de zaken wel heel drastisch in een ander licht te staan natuurlijk, en hopelijk zal Jenny ook gaan begrijpen dat deze situatie niet zo zwart/wit is als die toestand tussen haar/Rosa/Frank destijds... Bovendien zit Rosa er inderdaad voor niks tussen deze keer.frankbomans schreef:Ik snap ook niet waarom ze zo te keer gaat tegen Rosa, wat heeft zij daarmee te maken?johan1969 schreef:Ja, Rosa is niet verantwoordelijk voor Peggy's gedrag he.
Wat vreemdgaan betreft zou ze beter ook 2x nadenken voordat ze dat een ander verwijt trouwens, aangezien ze zelf ook ooit zo'n streken uitgehaald heeft met Willy. Al moet ik haar wel een beetje gelijk geven als het om de verhouding tussen Peggy en Bianca gaat. Het is natuurlijk ook niet bepaald netjes van Peggy om wat met de vriend van haar zus te beginnen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4
Ik vind het goed dat Jenny haar gedacht eens heeft gezet. Levert leuke scene op en Peggy mag wel eens op haar plaats gezet worden. En Janine is toch nog steeds 1 van de betere actrices in Thuis, vind ik, ondanks het feit dat Jenny soms wat irritant kan doen.
0 x