Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Bianca
Awel ja, Tom mag eventueel dan nog blijven. In combinatie met Peggy zie ik hem liever bezig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik stem "voor"! :cheer:Mieke schreef:Bianca mag idd terug vertrekken. Tom en Peggy mogen blijven, en Bianca uit liefdesverdriet terug naar Canada
Na die kleine doorbraak tussen Tom en Peggy gisteren, hoop ik dat ze het gas een beetje op die verhaallijn houden zodat Bianca's "ontdekking" niet lang meer op zich laat wachten

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zou het?jessie V. schreef:Hebben wij nou niet met z'n allen het idee dat Bianca zwanger is?
Moe, stemmingswisselingen, 's ochtends misselijk... Nu je het zegt!

Nou ja, dat kon er ook nog wel bij natuurlijk (om het makkelijker te maken)

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zal wel zijn...dus de 2 Dedeckerkindjes zullen papa kunnen zeggen tegen Tom...nog zo makkelijk !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hij keek er ook zo gelukkig bij toen Bianca het hem vertelde.. :roll2:
Het wordt tijd dat Bianca overal achter komt, want dit wordt een beetje genant zo
Het wordt tijd dat Bianca overal achter komt, want dit wordt een beetje genant zo

0 x
-
- Nog geen rang
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Al had ik de indruk, toen hij in de spreekkamer van Bianca kwam, dat hij er haar wilde over spreken ....Christel schreef:Hij keek er ook zo gelukkig bij toen Bianca het hem vertelde.. :roll2:
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die indruk had ik ook wel. Zal misschien ook te maken hebben gehad met wat Barbara tegen hem zei (dat die leugens toch een keer uit zullen komen). Maar Bianca's nieuws snoerde hem in elk geval snel genoeg de mond, want echt happig om zijn verhaal te doen was hij nog steeds niet.daffy duck schreef:Al had ik de indruk, toen hij in de spreekkamer van Bianca kwam, dat hij er haar wilde over spreken ....Christel schreef:Hij keek er ook zo gelukkig bij toen Bianca het hem vertelde.. :roll2:
Eigenlijk toch apart wat 2 vrouwen zien in een kerel met zo weinig ruggengraat. Bianca moet hem bijna aan zijn haren naar het altaar slepen, en Peggy loopt ook al maanden tevergeefs achter hem aan zonder dat hij een beslissing wil nemen..

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Hij wou het idd zeggen, maar door het onverwachte blije nieuws, zal dat nu iets moeilijker liggen. Maar Peggy zal zijn taak nu wel overnemen, veronderstel ik 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook, en volgens mij zegt zij het met heel wat meer gemak!Luc schreef:Hij wou het idd zeggen, maar door het onverwachte blije nieuws, zal dat nu iets moeilijker liggen. Maar Peggy zal zijn taak nu wel overnemen, veronderstel ik

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Christel schreef:Dat denk ik ook, en volgens mij zegt zij het met heel wat meer gemak!Luc schreef:Hij wou het idd zeggen, maar door het onverwachte blije nieuws, zal dat nu iets moeilijker liggen. Maar Peggy zal zijn taak nu wel overnemen, veronderstel ik![]()
Maar met heel wat gevolgen voor heel wat mensen. Daar heeft het egoïstje waarschijnlijk wel veel schrik van.
0 x
-
- x 435
En net daarop zitten wij, kerjeuzeneuzen al heel lang op te wachten!daffy duck schreef: Maar met heel wat gevolgen voor heel wat mensen. Daar heeft het egoïstje waarschijnlijk wel veel schrik van.

0 x