Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker

Bericht door Christel »

Mieke schreef:wow die had ik niet zien aankomen: Ann en Barbara!
achja, elk personage op overschot maken ze maar lesbisch blijkbaar :shock:
Vond het wel een beetje typisch dat Barbara het steeds over "haar lief" had en er nooit een "hij" of een "zij" bij vermeldde, maar verder had ik ook nog niet echt doorgedacht. Het zou wel een leuk koppel vormen denk ik. En het lijkt me ook wel weer leuk om Ann weer eens wat meer bezig te zien met andere dingen dan alleen met dat moederschap. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik zie het al voor me, Barbara die bij Ann komt en Marianne die tegen Tom zegt: "Neem jij je werk tegenwoordig al mee naar huis?"

Zou wel een mooi koppel worden denk ik. Was enigzins wel verrast, ik had echt niet door dat Ann geïnteresseerd was in Barbara.
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Christel schreef:Vond het wel een beetje typisch dat Barbara het steeds over "haar lief" had en er nooit een "hij" of een "zij" bij vermeldde, maar verder had ik ook nog niet echt doorgedacht.
Dat was me eerst niet opgevallen, maar toen Ann deze week in het notariaat kwam voor dat huis, had ik wel een vermoeden dat die scène erin zat om die twee elkaar wat te leren kennen. 'k Ben er dan over beginnen nadenken, en ik kan mij ook niet echt herinneren dat ze het over een "hij" heeft gehad, al ben ik daar ook niet 100% zeker van.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amber schreef:
Christel schreef:Vond het wel een beetje typisch dat Barbara het steeds over "haar lief" had en er nooit een "hij" of een "zij" bij vermeldde, maar verder had ik ook nog niet echt doorgedacht.
Dat was me eerst niet opgevallen, maar toen Ann deze week in het notariaat kwam voor dat huis, had ik wel een vermoeden dat die scène erin zat om die twee elkaar wat te leren kennen. 'k Ben er dan over beginnen nadenken, en ik kan mij ook niet echt herinneren dat ze het over een "hij" heeft gehad, al ben ik daar ook niet 100% zeker van.
100% Zeker ben ik er ook niet van hoor, maar het is me wel een paar keer opgevallen tijdens zo'n gesprek met Tom... Verder komt het ook voor mij als een verrassing ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tom zei toch tegen Ann 'ik moet je teleurstellen, Barbara is niet vrij en ze is 100% hetero' of zoiets...
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

johan1969 schreef:Tom zei toch tegen Ann 'ik moet je teleurstellen, Barbara is niet vrij en ze is 100% hetero' of zoiets...
Misschien beseft Tom het zelf niet dat Barbara altijd over "haar lief" spreekt en dat hij ervanuit gaat dat Barbara hetero is.
Achja, we zullen binnenkort wel zien hé. :wink:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Als Barbara dan lesbisch zou zijn, waarom heeft ze er met Tom nog niet over gesproken, wetende dat zijn zus ook lesbisch is, dan zou het toch al sneller kunnen ter sprake komen ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:Als Barbara dan lesbisch zou zijn, waarom heeft ze er met Tom nog niet over gesproken, wetende dat zijn zus ook lesbisch is, dan zou het toch al sneller kunnen ter sprake komen ?
Misschien dat dat nog niet ter sprake is gekomen? Dan weet Barbara ook niet dat Ann lesbisch is... Ik heb ze er toch nog niet over gehoord volgens mij, maar het kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk. :)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Die invalshoek hebben we niet zien aankomen hé ! :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:
Luc schreef:Als Barbara dan lesbisch zou zijn, waarom heeft ze er met Tom nog niet over gesproken, wetende dat zijn zus ook lesbisch is, dan zou het toch al sneller kunnen ter sprake komen ?
Misschien dat dat nog niet ter sprake is gekomen? Dan weet Barbara ook niet dat Ann lesbisch is... Ik heb ze er toch nog niet over gehoord volgens mij, maar het kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk. :)
hmm.. met die adoptie enzo, sandrine, de naam van haar ex-lief, tja, het zou altijd kunnen dat Tom er nog niks over verteld heeft, maar lijkt me toch een beetje bizar of het zou moeten zijn dat Tom ook daar over liegt :D
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

daffy duck schreef:Die invalshoek hebben we niet zien aankomen hé ! :D

Haja, maar Barbara is helemaal niet lesbisch, ze heeft toch iets met een gehuwde man :roll:

Bovendien is het nogal vergezocht eigenlijk dat Ann ineens een oogje zou hebben op godbeterhet Barbara :D

Een rare verhaalkronkel!
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

de_moo schreef:

Haja, maar Barbara is helemaal niet lesbisch, ze heeft toch iets met een gehuwde man :roll:
Ja, dat dacht ik nu ook wel eigenlijk... Ze heeft naar mijn weten es gezegd dat het een gehuwde man was. Maar misschien heeft ze daarover gelogen tegen Tom? Dat kan natuurlijk ook altijd. Het is niet zeker dat zij 't weet dat Tom z'n zus lesbisch is hé. Aangezien we hem dat inderdaad nog nooit hebben horen zeggen en me dat voor deze eventuele verhaallijn wel belangrijk lijkt!
Het zou alleszins een verrassing zijn als Barbara effectief lesbisch blijkt! Eens iets onvoorspelbaar in Thuis (redelijk onlogisch dus :lol: )!
0 x
Runaway Dreamer
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

de_moo schreef:

Bovendien is het nogal vergezocht eigenlijk dat Ann ineens een oogje zou hebben op godbeterhet Barbara :D

Een rare verhaalkronkel!
Misschien is het wel een gehuwde vrouw? Ik heb Barbara toch nooit 'hij' horen zeggen? Of heb ik iets gemist?
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

dani@home schreef:
de_moo schreef:

Een rare verhaalkronkel!
Misschien is het wel een gehuwde vrouw? Ik heb Barbara toch nooit 'hij' horen zeggen? Of heb ik iets gemist?
Ik dacht dat ze gezegd had, iets te hebben met een 'gehuwde man'... Maar ben daar ook niet 100% zeker van.
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tenzij ze idd constant zit te liegen, als je godganse dagen tegenover Tom zit, zou je van minder :D Ze heeft in elk geval nog nooit een naam laten vallen..
0 x
Gesloten