Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Florkefan
- Nog geen rang
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Herhalingen
al aan het uitkijken naar de dubbelganger-story ?Florkefan schreef:Enig idee wanneer deze zullen komen de komende maanden??
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4

Nochtans een zwakke periode in de Thuis-geschiedenis. Toen was ik Thuis bijna echt beu, ook de andere verhaallijnen toen waren aan de slappe kant. Gelukkig hebben ze zich daarna opnieuw ietwat herpakt.lord F. schreef:al aan het uitkijken naar de dubbelganger-story ?Florkefan schreef:Enig idee wanneer deze zullen komen de komende maanden??
0 x
-
Florkefan
- Nog geen rang
lord F. schreef:al aan het uitkijken naar de dubbelganger-story ?Florkefan schreef:Enig idee wanneer deze zullen komen de komende maanden??
Niet echt, maar ik ken Frank Dingenen nogal goed
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Proficiat. Kun je het dan niet beter aan hem vragen eigenlijk feitelijkFlorkefan schreef: Niet echt, maar ik ken Frank Dingenen nogal goed
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Hoera, hoera! Vandaag is in de herhalingen de beste verhaallijn uit de geschiedenis van Thuis begonnen: Manfred is in the house! 
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Middag afleveringen
Op het moment vind ik de middaguitzendingen wel net zo leuk als de avonds.
Luc en Leontien die met Lowieke zitten. Ik vind dat toch wel een mooie verhaallijn. Veel emotie en die mis ik 's avonds for the time being. Ik keek indertijd minder bewust en ik krijg nu pas door dat ik toch wel het één en ander gemist heb.
Sofie die verslaafd is, hoewel ze dat zelf niet wil toegeven.
Het Eldorado project dat mis gaat. De opleveringsdatum raakt in zicht, dus de spanningen lopen ook op.
Luc en Leontien die met Lowieke zitten. Ik vind dat toch wel een mooie verhaallijn. Veel emotie en die mis ik 's avonds for the time being. Ik keek indertijd minder bewust en ik krijg nu pas door dat ik toch wel het één en ander gemist heb.
Het Eldorado project dat mis gaat. De opleveringsdatum raakt in zicht, dus de spanningen lopen ook op.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Middag afleveringen
Daar heb je wel gelijk, vooral Karel Deruwe mis ik nog altijd in de nieuwe afleveringen. maar die verhaallijn met Sofie toen, laat ons zeggen dat ze Mike wat mij betreft eerder had mogen tegenkomen, al was het maar dat die verhaallijn er nooit geweest zou zijn.RuneThandy schreef:Op het moment vind ik de middaguitzendingen wel net zo leuk als de avonds.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel raar hé >> toen klaagde iedereen ook al dat de verhaallijnen vroeger beter waren.RuneThandy schreef:Op het moment vind ik de middaguitzendingen wel net zo leuk als de avonds.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Karel Deruwe mis ik totaal niet. En wat mij betreft heeft Thuis nog wel zo'n zwakkere periodes gekend als nu. Maar nu vind ik het zeker niet het zwakst (dat was de dubbelganger-verhaallijn voor mij), nu is het gewoon niet spannend.
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Walter mocht ik ook wel. Alleen de combinatie Marianne-Walter heb ik altijd wat apart gevonden.
Manfred was inderdaad een vreemde verhaallijn. Maar het is soms moeilijk om iets nieuws te verzinnen.
En nu het verhaal met Lowie. Je zult dat in het echt maar eens meemaken. Goed gespeeld door Mark en Marijke. Je voelt echt met ze mee. Tenminste, ik wel.
Manfred was inderdaad een vreemde verhaallijn. Maar het is soms moeilijk om iets nieuws te verzinnen.
En nu het verhaal met Lowie. Je zult dat in het echt maar eens meemaken. Goed gespeeld door Mark en Marijke. Je voelt echt met ze mee. Tenminste, ik wel.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Kristoff zou wel mogen terugkeren wat mij betreft, maar dat zal niet zo rap gebeuren.
Het personage heeft niet echt binding met iemand die nu nog meespeelt (op Peggy na natuurlijk) en de acteur zal een soap zeker niet meer zien zitten.
Het personage heeft niet echt binding met iemand die nu nog meespeelt (op Peggy na natuurlijk) en de acteur zal een soap zeker niet meer zien zitten.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Ik vind dat seizoen dat nu 's middags wordt uitgezonden wel fijn. Die historie over dat oog van Lowie enzo, dat Eldorado-dinges,...
0 x
-
Sardonis
- Nog geen rang
Was onlangs bij Phara , zit nu in het theaterleven ...lord F. schreef:Kristoff zou wel mogen terugkeren wat mij betreft, maar dat zal niet zo rap gebeuren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Inderdaad, en ik denk dat hetgeen hij nu doet in theater ook veel uitdagender is dan een rol in Thuis.Sardonis schreef:Was onlangs bij Phara , zit nu in het theaterleven ...lord F. schreef:Kristoff zou wel mogen terugkeren wat mij betreft, maar dat zal niet zo rap gebeuren.
Doet nu ook meer de regie (en scenario) van theaterstukken (zoals Saw it on television/DIDN’T UNDERSTAND)
0 x