Freddy Colpaert (Bart Dauwe)

Gesloten
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Freddy

Bericht door Mona'ke »

daffy duck schreef:
lord F. schreef:
maartenB schreef:ja hellaas hebben we freddy voor te laatste keer gezien denk ik.
Ik vind het ergens wel jammer dat ze de relatie tussen hem en zijn zoon diene junk niet beter hebben uitgewerkt.
Hopenlijk gebuert dit nog maar ik betwijfel dat we freddy nog gaan zien in thuis.
Misschien is het nog een goeie taxichauffeur ? :)

of een kandidaat voor de dispach . Kan zo Simonneke opvolgen ! :?
Dan zal Leo rap failliet zijn... :D :wink: Hoe dat die de mensen kan afblaffen?! :?
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ach, Leo zou Leoniet zijn zonder zijn geblaf en gezeur om geld :lol: .
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

frankbomans schreef:Ach, Leo zou Leoniet zijn zonder zijn geblaf en gezeur om geld :lol: .
Ik had het eerder over Freddy zijn geblaf... :D :wink:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Sorry, ik dacht dat je het over Leo had. Freddy aan de dispatch zou ook vonken geven :lol: .
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Hij kan wel in iedergeval iemand een serieuse vonk op zijn oog geven :lol:
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik neem aan dat het gisteren nu wel definitief de laatste keer was dat we Freddy gezien hebben. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Wat een hilarische scene was dat :lol:

Franky die daar een serieuze stomp in z'n maag krijgt, maar nog geen halve minuut later zo fit als een hoentje als eerste naar den bureau loopt :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik hoop dat heel deze (domme) verhaallijn niet meer te lang duurt, dan het gauw uitkomt hoe de vork aan de steel zit en dat Luc snel 'Pee' Freddy moet ontslaan.
Dan is er plaats voor een nieuw en hopelijk leuk personage.
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Inderdaad!
Ik heb die Freddy ook niet graag.
Wat een boer van een vent dat da is.
En hoe die een goede man als Waldek op het verkeerde pad zet.
Buiten met die vent :wave:

Maar eigenlijk zit Luc hier allemaal achter hé! :shock:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ja, eigenlijk wel vreemd. Eerst gooit Luc hem buiten bij Sanitechniek omwille van diefstal en ook wel z'n gedrag. Daarna gaat hij er lekker mee samen spannnen.

Die Freddy verwachtte eerst ook weer vertrouwen van Bram en Franky, maar ja nu zien we dat hij die niet hoeft te hebben.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Ik hoop dat heel deze (domme) verhaallijn niet meer te lang duurt, dan het gauw uitkomt hoe de vork aan de steel zit en dat Luc snel 'Pee' Freddy moet ontslaan.
Wat Freddy uitkraamt over gestolen materiaal is toch allemaal deel van Luc's plan, dacht ik toch?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
satine schreef:Ik hoop dat heel deze (domme) verhaallijn niet meer te lang duurt, dan het gauw uitkomt hoe de vork aan de steel zit en dat Luc snel 'Pee' Freddy moet ontslaan.
Wat Freddy uitkraamt over gestolen materiaal is toch allemaal deel van Luc's plan, dacht ik toch?
Dat dacht ik ook...
Maar verder mag Freddy van mij ook morgen nog verdwijnen. Wat een flauwekul zeg! Gewiekste Luc laat het slagen van zijn plannen over aan Freddy, beroepsoplichter nummer 1. Mocht er ergens stront aan de knikker komen, dan is Freddy de eerste die Luc daarvoor op zal laten draaien of het hele spel in de soep zal laten lopen om zijn eigen vel te redden. Niet echt betrouwbaar en dus ook niet logisch als je het mij vraagt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef:
Ja, maar vroeg of laat komt dit toch uit en dan gaat Freddy niet zwijgen om Luc te sparen denk ik.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Het is een heel achterlijke verhaallijn! Een zakenman, die daar toch elke keer weer om bekend staat, hoe louche af en toe ook, die zelf een inbraak in gang zet ivm vrouwengedoe! pffff. Hij doet moeilijk over rijden met de bus en de wet w.b. verzekering en over het aanwezig zijn van Bruno op een werf, ook ivm verzekering. En dan zou hij zich zo in de nesten werken met een volstrekt onbetrouwbaar sujet, waarbij de verz. heel goed gaat onderzoeken hoe de inbraak is gegaan. Als uiteindelijk naar hemzelf wordt gewezen is het over met Sanitechniek en draait ie zelf de bak in. Alsof al zijn verschijnen voor de rechter ook niet een karakterbewijs is ondertussen. Verkrachting, ontvoering, verduistering van geld .... Ja ja
Het is veel makkelijker om Waldek te ontslaan ivm niet overeenkomen hoor en makkelijker met Rosa terug overeen te komen om zoiets dan met zo'n idiote aktie.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Waldek ontslaan zal Luc niet doen, want dat vergeeft Rosa hem nooit. Nee, hij wil bewijzen dat Waldek onbetrouwbaar is en daarom doet hij dit.
0 x
Gesloten