Mo

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Mo

Bericht door jessie V. »

.[/quote]
Dus ik maak me geen illusie , binnen afzienbare tijd zou zijn rol wel weer ingevuld worden door een andere moslim .[/quote]

Is daar iets op tegen dan? En waarom dan wel?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Sardonis schreef:
Mieke schreef:
RuneThandy schreef:Zijn ze van plan om Mo uit Thuis te schrijven?
:dance: :dance:
Zou een schoon opruiming zijn , ik vind die hele multiculturele samenleving in soaps nul de botten , maarja de VRT heeft als staatszender een bepaalde rol te vervullen op dat gebied. Dus ik maak me geen illusie , binnen afzienbare tijd zou zijn rol wel weer ingevuld worden door een andere moslim .
euhm begrijp me niet verkeerd hè, ik wil Mo niet weg omdat hij moslim is.
Hij zaagt gewoon altijd zo en het ziet er naar uit dat de verhalen rond hem volledig uitgemolken zijn.
EN hij kijkt altijd zo boos! :(
Al kan het nog leuke tv opleveren met Mo en Freddy!! Oké hij mag nog even blijven! :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Wat ik graag zou weten is, waar die informatie vandaan komt. Het is allemaal heel specifiek en het staat niet op de Showbizz site o.i.d. Het moet toch ergens op het internet staan.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik zou het ook niet jammer vinden moest Mo vertrekken, ook niet omdat hij moslim is, maar omdat ik hem niet graag zie spelen. Ik versta hem ook niet altijd goed.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rieka schreef:
Luc schreef:Ik zou het ook niet jammer vinden moest Mo vertrekken, ook niet omdat hij moslim is, maar omdat ik hem niet graag zie spelen. Ik versta hem ook niet altijd goed.
JA, 't is een goed acteur, en ook zijn personage is één van de betere uit "Thuis".
't Zijn de verhaallijnen die minder goed zijn, mijn gedacht!
Vind jij dat een goed acteur ? Er lopen er volgens mij toch betere rond.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Luc schreef:
Rieka schreef:
Luc schreef:Ik zou het ook niet jammer vinden moest Mo vertrekken, ook niet omdat hij moslim is, maar omdat ik hem niet graag zie spelen. Ik versta hem ook niet altijd goed.
JA, 't is een goed acteur, en ook zijn personage is één van de betere uit "Thuis".
't Zijn de verhaallijnen die minder goed zijn, mijn gedacht!
Vind jij dat een goed acteur ? Er lopen er volgens mij toch betere rond.
ja, ik vind dat één van de betere van "Thuis", maar 'k ga ook akkoord met je stellilng dat er nog betere rondlopen.
De Luc, om er één te noemen.
Ben hem nog steeds heel dankbaar voor het lekkere glaasje wijn dat ie mij spontaan aanbood op de Thuisdag. :mrgreen:
Sinds wanneer heeft dat iets met zijn acteerkunsten te maken? Leg dat eens uit :mrgreen: :razz:

Wat mij betreft hoeft Mo niet in Thuis te blijven. Niet door zijn acteren ofzo, maar bij mij zijn het vooral de verhaallijnen rond zijn personage die tegen beginnen te staan. Het kabbelt allemaal maar zo'n beetje voort, en als er dan al wat gebeurt dan is het altijd zo'n beetje hetzelfde. Niet echt boeiende tv als je het mij vraagt...
Maar goed, ik vraag me wel af hoe betrouwbaar die spoilers zijn eigenlijk... Het zou me in elk geval niet verbazen als Mo gewoon nog een tijdje mee blijft doen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef: Sinds wanneer heeft dat iets met zijn acteerkunsten te maken? Leg dat eens uit :mrgreen: :razz:
Goeie vraag!
Het antwoord is dat ik nog steeds niet weet of ik door Luc dan wel door Marc Willems bediend werd.
Waarmee ik maar wil zeggen dat ie heel natuurlijk overkwam en dat kunnen alleen goeie acteurs/actrices.
OK? :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vooruit dan :razz: ;)
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Christel schreef: Maar goed, ik vraag me wel af hoe betrouwbaar die spoilers zijn eigenlijk... Het zou me in elk geval niet verbazen als Mo gewoon nog een tijdje mee blijft doen. ;)
Ik heb nog even gekeken, maar er staat alleen maar dat Mo er aan denkt om Sanitechniek op te doeken en in Marokko opnieuw te beginnen. Dus het kan beide kanten op.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Maar zal hij zijn grote nieuwe liefde Kris meekrijgen naar Marokko, die dan op haar beurt Bruno moet achterlaten. Ook allemaal niet zo evident. Dus waarschijnlijk zal dat hem tegenhouden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die Mo is ook een zakenman. Topdrukte op de zaak en plotsklaps met vakantie gaan. Met Kris uiteraard, dus er blijft 1 leerling over om al het werk te doen. En ook nog verontwaardigd zijn als Luc zegt dat dat niet kan.
Maar hij is natuurlijk de enige niet. Tom en Peggy, in hun "liefdesnestje" allemaal in de baas zijn tijd. Simonne die halve dagen gaat werken in het taxibedrijf, dat heeft ze zelf even beslist en dan ook nog de halve ochtend invallen voor Julia die ook plotseling iets anders moet gaan doen. Maar wel Leo een zeur vinden als die er iets van zegt. Ook in die dokterspraktijk gaat het er raar aan toe. Mijn huisarts maakt ook deel uit van een driemanschap, maar ik krijg nooit een andere huisarts op het spreekuur, omdat die van mij moest gaan shoppen (ik noem maar wat).
Een beetje onrealistisch allemaal.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Die Mo is ook een zakenman. Topdrukte op de zaak en plotsklaps met vakantie gaan. Met Kris uiteraard, dus er blijft 1 leerling over om al het werk te doen. En ook nog verontwaardigd zijn als Luc zegt dat dat niet kan.
Maar hij is natuurlijk de enige niet. Tom en Peggy, in hun "liefdesnestje" allemaal in de baas zijn tijd. Simonne die halve dagen gaat werken in het taxibedrijf, dat heeft ze zelf even beslist en dan ook nog de halve ochtend invallen voor Julia die ook plotseling iets anders moet gaan doen. Maar wel Leo een zeur vinden als die er iets van zegt. Ook in die dokterspraktijk gaat het er raar aan toe. Mijn huisarts maakt ook deel uit van een driemanschap, maar ik krijg nooit een andere huisarts op het spreekuur, omdat die van mij moest gaan shoppen (ik noem maar wat).
Een beetje onrealistisch allemaal.
Daar heb je 100% gelijk in vind ik. En hoewel het nooit geklopt heeft, maken ze er met z'n allen de laatste tijd wel echt een potje van! :lol:

Mo heeft inderdaad totaal geen zakelijk inzicht. Als hij Luc niet had gehad, had de hele boel daar al lang op zijn gat gelegen volgens mij. En als hij zo doorgaat, dan zal het sowieso niet lang meer duren voordat Sanitechniek helemaal verleden tijd is...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Komaan, meisjes, Mo is toe aan vakantie :lol: . De man is overgestresseerd van al die toestanden in zijn bedrijf. Wat mij betreft, mag het zelfs een permanente vakantie zijn. Maar ik begrijp jullie standpunt wel, Mo heeft het recht om op verlof te gaan, maar niet op de manier door zomaar te vertrekken en Luc met Bram achter te laten. Aan de andere kant, Luc heeft al voor hetere vuren gestaan, denk ik.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:Komaan, meisjes, Mo is toe aan vakantie :lol: . De man is overgestresseerd van al die toestanden in zijn bedrijf. Wat mij betreft, mag het zelfs een permanente vakantie zijn. Maar ik begrijp jullie standpunt wel, Mo heeft het recht om op verlof te gaan, maar niet op de manier door zomaar te vertrekken en Luc met Bram achter te laten. Aan de andere kant, Luc heeft al voor hetere vuren gestaan, denk ik.
Dat denk ik ook wel :)
Gisteren was hij toch akkoord uiteindelijk, en ik hoop maar voor Mo dat er niks achter zit. Met Luc weet je het nooit, en dadelijk gaat hij nog met het hele bedrijf aan de haal terwijl Mo vakantie viert. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Luc schreef:Komaan, meisjes, Mo is toe aan vakantie :lol: . De man is overgestresseerd van al die toestanden in zijn bedrijf. Wat mij betreft, mag het zelfs een permanente vakantie zijn. Maar ik begrijp jullie standpunt wel, Mo heeft het recht om op verlof te gaan, maar niet op de manier door zomaar te vertrekken en Luc met Bram achter te laten. Aan de andere kant, Luc heeft al voor hetere vuren gestaan, denk ik.
Dat denk ik ook wel :)
Gisteren was hij toch akkoord uiteindelijk, en ik hoop maar voor Mo dat er niks achter zit. Met Luc weet je het nooit, en dadelijk gaat hij nog met het hele bedrijf aan de haal terwijl Mo vakantie viert. :lol:
t is maar een klein bedrijfke deze keer hé, het is nu niet bepaald een goudmijn. :)
Maar hij mocht z'n zin doen met Sanitechniek terwijl hij op reis was. Hij mag dus evengoed 5 man extra aannemen ? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten