Ze moesten gewoon van de Fit & Fun af, zodat ze dat decor niet meer nodig hebben en plaats hebben voor Femke haar reiscafé.johan1969 schreef:Die verhaallijn ivm het afdanken van Julia heb ik niet gevolgd (in slaap gevallen), ik dacht dat Simonne juist zou aangenomen worden ipv dat er ontslagen zouden vallen !
Zoals het nu evolueert, gaat het duidelijk richting voeding uit. Simonneke kan ik nu niet direct plaatsen als keukenchef. In de jaren dat ze meespeelt heb ik haar nog nooit een kookpot zien aanraken. Buiten het smeren van de boterhammetjes voor Franky is het ten huize Bomans geen haute cuisine ! Maar het kan verkeren zei Bredero.....Rieka schreef:Amai, dan is dat reisbureau failliet voor het start!maartenB schreef:Of mss beide in de reiscafe en een nieuw personage voor den dispatch?
Of mss starten ze wel een soort van traiteur ofzo
Die 2 samen in 't reiscafé, en ze doen niets anders dan kletsen en bekijken de potentiële klanten voor 't reisbureau niet eens.
InderdaadMieke schreef:^ja toch, die hebben toch een affaire gehad. Toen Simonne samen was met Mo en Cois achter Daisy aanliep.