Maar hij wel de plakker betalen...frankbomans schreef:Den Eddy gisteren toen inspecteur Boons de begrafenis wou regelen: "Dat ze hem (Mike dus) maar met het groot huisvuil meegeven!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar 5 minuten in 2 gezeten van 't lachen!![]()

Eddy blijft hilarische uitspraken doen inderdaadRieka schreef:Maar hij wel de plakker betalen...frankbomans schreef:Den Eddy gisteren toen inspecteur Boons de begrafenis wou regelen: "Dat ze hem (Mike dus) maar met het groot huisvuil meegeven!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar 5 minuten in 2 gezeten van 't lachen!![]()
![]()
![]()
![]()
Logisch, daarom is hij ook zo zéker dat Martine Mike niet vermoord heeft (aflevering van donderdag), hij zei letterlijk tegen de politie: "maar Martine kàn dat niet gedaan hebben!?" Ah nee, hij was het zélf.daffy duck schreef:Ik gok op Eric. Er staat immers dat Eric en Femke elkaar vanavond ontmoeten bij het graf van Sophie. Dus mijn gok blijft : Eric !
en belangrijker >> nu weten we zeker dat Eric echt van plan was om Mike te vermoorden.Willy Crevits schreef:Eindelijk de flashback vandaag. Wel heftig."wie we daar hebben... de vader van Sofie"... blijkbaar kende Mike Erik al ofzo (van zien misschien
).
Ewel, ik vroeg mij ook af van waar hij Eric kende? Ik kan mij geen confrontatie van die twee herinneren.Willy Crevits schreef:Eindelijk de flashback vandaag. Wel heftig."wie we daar hebben... de vader van Sofie"... blijkbaar kende Mike Erik al ofzo (van zien misschien
).
We zullen alle afleveringen met Mike moeten herbekijken daarvoorRieka schreef: Ewel, ik vroeg mij ook af van waar hij Eric kende? Ik kan mij geen confrontatie van die twee herinneren.
Kan iemand mij meer uitleg geven?