Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Poster rang 5
Re: Ann De Decker
ja, Ann reageert emotioneel, dus dat komt me toch vrij normaal over.
en Geert probeert de kerk in het midden te houden. lijkt me dan ook normaal dat hij de vrede probeert te bewaren ?
en Geert probeert de kerk in het midden te houden. lijkt me dan ook normaal dat hij de vrede probeert te bewaren ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Als het dat was, had ik het van Geert wel begrepen. Maar hij lijkt het er ook helemaal mee eens te zijn, en dat vind ik nou niet echt bij Geert passen eigenlijk. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik begin toch wel een beetje medelijden met An te krijgen, zoals ze daar in de keuken van Rosa stond en niemand meer iets tegen haar zei. Ik vond Rosa ook nogal kinderachtig doen. An gaat wel te ver in haar zorgen en bemoeienissen, het begint een beetje vreemd te worden allemaal, maar toch vind ik haar zielig. Ik vind dat een prima actrice, ze kan echt zo erg gekwetst eruit zien, dat je wel met haar mee moet leven. Ik tenminste wel.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik kan Rosa wel begrijpen. 'k zou ook stilletjes lachen als mijn dochter ambras zou hebben met diegene aan wie ze haar kind zou geven. Toch weer een stapje dichterbij dat ze het misschien toch houdt.jessie V. schreef:Ik begin toch wel een beetje medelijden met An te krijgen, zoals ze daar in de keuken van Rosa stond en niemand meer iets tegen haar zei. Ik vond Rosa ook nogal kinderachtig doen. An gaat wel te ver in haar zorgen en bemoeienissen, het begint een beetje vreemd te worden allemaal, maar toch vind ik haar zielig. Ik vind dat een prima actrice, ze kan echt zo erg gekwetst eruit zien, dat je wel met haar mee moet leven. Ik tenminste wel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik kan Rosa ook wel begrijpen. Ik vond vooral Peggy niet bepaald netjes bezig. Voor Ann vond ik dat inderdaad ook wel sneu, aangezien Peggy haar zelf dat kind heeft toegezegd. Dat Ann dan wat informatie wil kan ik op zich wel begrijpen, en dat geeft Peggy zowieso niet het recht om haar zo af te wimpelen. Peggy moet gewoon duidelijker zijn... Die leeftijd hebben, en dan niet weten wat je met je kind wil doen?just_me schreef:Ik kan Rosa wel begrijpen. 'k zou ook stilletjes lachen als mijn dochter ambras zou hebben met diegene aan wie ze haar kind zou geven. Toch weer een stapje dichterbij dat ze het misschien toch houdt.jessie V. schreef:Ik begin toch wel een beetje medelijden met An te krijgen, zoals ze daar in de keuken van Rosa stond en niemand meer iets tegen haar zei. Ik vond Rosa ook nogal kinderachtig doen. An gaat wel te ver in haar zorgen en bemoeienissen, het begint een beetje vreemd te worden allemaal, maar toch vind ik haar zielig. Ik vind dat een prima actrice, ze kan echt zo erg gekwetst eruit zien, dat je wel met haar mee moet leven. Ik tenminste wel.

Ik vind die verhaallijn meer en meer belachelijk worden..

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Ann haar eigen ruiten heeft ingegooid.
Ze had beter naar Geert geluisterd ipv naar haar ma.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik denk dat dat uiteindelijk niks uitmaakt... Het lijkt erop dat Peggy hoe langer hoe meer bijdraaid wat haar kind betreft, en dat ze het daarom hoe langer hoe minder uit kan staan dat Ann zich ermee bemoeit. Het enige wat Ann door haar vragen aan Peggy heeft gegeven, is een goed excuus om haar op een vrij botte manier af te schepen.johan1969 schreef:Ik denk dat Ann haar eigen ruiten heeft ingegooid.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind An haar gedrag ook niet bepaald normaal. Maar ik denk dat die Peggie eerst eens beter na had mogen denken over
wat de gevolgen zouden kunnen zijn van haar beslissing om haar kind aan An te geven (wat op zich natuurlijk al absurd is).
An's verlangen naar een kind was al een soort obsessie geworden, dat was voor iedereen duidelijk. Maar Peggie zal zoiets wel niet opgemerkt hebben.
wat de gevolgen zouden kunnen zijn van haar beslissing om haar kind aan An te geven (wat op zich natuurlijk al absurd is).
An's verlangen naar een kind was al een soort obsessie geworden, dat was voor iedereen duidelijk. Maar Peggie zal zoiets wel niet opgemerkt hebben.
0 x
-
- Poster rang 4
Ik denk dat Peggy zoiets nooit had kunnen voorspellen.
Toen ze pas wist dat ze zwanger was wou ze het niet. Maar als ze het kindje dan zag op de echo, voelde bewegen en laatst ongerust was dat er misschien iets mee was; dan komt dat moedergevoel opborrelen zeker en dat kon ze niet weten dat ze dat zou krijgen..
Daarom had ze misschien beter nog wat gewacht eer ze Ann haar kindje 'beloofde'
Toen ze pas wist dat ze zwanger was wou ze het niet. Maar als ze het kindje dan zag op de echo, voelde bewegen en laatst ongerust was dat er misschien iets mee was; dan komt dat moedergevoel opborrelen zeker en dat kon ze niet weten dat ze dat zou krijgen..
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zeker! Dat is iets wat ik ook zo vreemd vind eigenlijk. Ze heeft dat kindje destijds zo makkelijk "beloofd" aan Ann, alsof het niks is. Ze had toch eigenlijk wel kunnen verwachten dat ze haar mening misschien nog bij zou moeten stellen?Mieke schreef:Ik denk dat Peggy zoiets nooit had kunnen voorspellen.
En dat geldt net zo goed voor Ann. Behoorlijk dom om er direct vanuit te gaan dat Peggy zeker niet op haar beslissing terug gaat komen.

Ze springen allebei met dat kind om alsof het om een "ding" gaat..

0 x
-
- Poster rang 4
Aaaaargggghhhh wat een irritant mens is dat geworden seg. Eerst al weken constant zitten zagen achter Britney en nu gewoon gaan neuzen in de kamers van een iemand anders' appartement
Tis precies of ze wil Britney adopteren ofzo
Boooooeeeeee Ann

Tis precies of ze wil Britney adopteren ofzo

Boooooeeeeee Ann

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Ik zie die Ann ook hoe langer, hoe minder graag bezig. Ook alsmaar diezelfde seutige blikken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hoewel ik het gisteren wel begrijpelijk vond dat ze zich zorgen maakte om Britney (en dat bleek uiteindelijk ook niet onterecht), vind ik de manier waarop ze dat doet ook veel en veel te ver gaan. Ik heb ook al een paar keer gedacht dat Nancy&Co wel op mogen passen omdat ze Britney anders nog kwijt raken aan Ann...
Inderdaad érg irritant hoe ze bezig is!
Inderdaad érg irritant hoe ze bezig is!

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik vond Eddy nog heel schappelijk reageren nadat ze z'n huis had doorsnuffeld !
kurieuzeneuzoge Ann !
kurieuzeneuzoge Ann !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
de zwangerschapsperikelen zeker ? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!