lord F. schreef:Christel schreef:Nou had ik gisteren toch wel een beetje medelijden met Yvette, toen ze dat sleutelhangertje cadeau deed...

Oké, ze heeft Leo constant lopen pushen waardoor hij misschien makkelijker in Mike's leugens is getrapt. Maar van de andere kant is hij zelf toch ook geen onmondig kind en is hij zelf toch ook schuld. Zeker aan het feit dat hij zich in de schulden heeft gestoken

goh ja, maar geef toe dat ze er gisteren wel een beetje om vroeg om een sleutelhanger te geven zodat hij "altijd aan haar zou denken". Als ze weet dat Leo razend is op haar had ze toch moeten weten dat dat zo'n reactie zou uitlokken.

Ja, dat is ook wel weer zo natuurlijk
Echt tactvol en verstandig was het inderdaad niet! Maar toch... Leo's reactie vond ik nogal fel.
@Rieka: daar heb je ook gelijk in, en eigenlijk zijn ze allebei schuld aan de hele toestand. Van de andere kant vind ik het wel sneu voor Leo, vooral ook omdat Luc gewoon met Leo's geld rond loopt waar hij toch altijd hard voor gewerkt heeft. Daar vraagt niemand om.
En Yvette had eerder na moeten denken natuurlijk en niet de geldwolf uit moeten hangen, maar dit heeft ze uiteindelijk ook nooit gewild hè?