Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Herhalingen

Bericht door Willy Crevits »

zaag-erik zat er toen ook al in. Ik denk als die familie er uit is, dat het (nog) gaat beteren, laten we hopen :).
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Willy Crevits schreef:ja, vind de afleveringen van nu ook beter. die van de herhalingen zijn maar zwakjes, zaag-asiha enzo... pff. blij dat we daar vanaf zijn.
Ik bedoelde dat de huidige afleveringen zwakker zijn dan de herhalingen. Karel Deruwe is echt fantastisch in de herhalingen, en zo iemand moeten we nu missen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Volledig mee eens, Nickos. (Je werd even verkeerd begrepen).
Dat "water bij de wijn"hangt mij ook mijlenver de keel uit. Maar er zijn nu toch wel een paar goede verhaallijnen.
Al erger ik me dood aan Eric, ik vind het toch wel aardig om te zien hoe hij en Martine reageren op de verdwijning van hun kind. Zij komt langzaam over de eerste klap heen en hij drijft steeds verder weg. Bovendien volg ik met veel plezier het doen en laten van Luc. Met die man weet je het nooit.
Maar de herhalingen zijn toch beter.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Karel Deruwe vond ik niet veel aan. Geef mij maar Mike, Eddy en Nancy. Ik vond Thuis vroeger ook beter, maar de periode van de herhalingen nu en de periode tot en met de dubbelganger van Frank waren wat mij betreft zwak. Heb de indruk dat het nu opnieuw een tijdje weer beter is, bewijze ook de kijkcijfers trouwens.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

De afleveringen van vroeger waren in ieder geval beter dan die van vorig seizoen. Maar dit huidige nieuwe seizoen vind ik toch weer goed hoor.

En de afleveringen die nu in de herhalingen te zien zijn zijn niet zo goed. Dat heel verkrachtersgedoe en de volledige mannelijke cast die verdacht wordt is saai.
En we zien te veel Aisha dus dan zijn de afleveringen zowiezo al om zeep :|
Ik wacht vol ongeduld op het moment dat Aisha en co. undercover gaan om de verkrachter te ontmaskeren. Aisha en haar plan :roll: :boo:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

maandag heb ik weer eens naar de middaguitzending van thuis gekeken. Ik zag een prachtige scene van Marie en Cois. Ze waren allebei een beetje tipsy. Marie had zich moed in gedronken om Michel te bellen. Prachtig!
We zijn niet alleen in Karel Deruwe een goede acteur kwijt , Patsy v.d. Meren(?) kon er ook wat van.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

jessie V. schreef:maandag heb ik weer eens naar de middaguitzending van thuis gekeken. Ik zag een prachtige scene van Marie en Cois. Ze waren allebei een beetje tipsy. Marie had zich moed in gedronken om Michel te bellen. Prachtig!
We zijn niet alleen in Karel Deruwe een goede acteur kwijt , Patsy v.d. Meren(?) kon er ook wat van.
Volledig mee akkoord!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:beetje tipsy. Marie had zich moed in gedronken om Michel te bellen. Prachtig!
wie is Michel ? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

patsy heb ik wel graag zien spelen, vooral het bitcherige, benieuwd naar haar rol in "goesting".
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Eva (in één vlotte zin): "aaaahhh, pijn, dat is hier begonnen, dat zijn weeën"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Eva (in één vlotte zin): "aaaahhh, pijn, dat is hier begonnen, dat zijn weeën"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:roll2:
Dat kwam er inderdaad heel grappig uit :lol:
Ook het stukje tussen Marie en Cois afgelopen maandag was erg leuk! Inderdaad jammer dat Patsy niet meer mee doet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet niet precies waar ik dit bericht moet laten, maar ik las op de website van het Nieuwsblad een samenvatting van 2500 afleveringen van Thuis. Als je dit zo allemaal achter elkaar leest moet je wel heel erg lachen. Het was nogal een zootje in heel veel Thuislevens.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

toch één iets dat *leuk* is om in ziekteverlof te zijn is om nog ns naar de herhalingen van Thuis te kijken. :) Zeker met de aflevering van vandaag waarin Dré op Michael z'n gezicht zit te timmeren. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Vandaag nog eens een herhaling gezien, en het was de aflevering waarin Veronique de bivakmuts van de verkrachter zijn gezicht trekt, en het is de eerste keer dat ik deze afleveringen zie.

En al weet ik al sinds Hans de Munter een jaar geleden in de herhalingen is gekomen dat hij de verkrachter zou blijken, vindt ik het toch raar hem de verkrachter te zien zijn.

Hans de Munter is echt een goeie acteur!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja die scène met de (letterlijke :) ) ontmaskering van de verkrachter herinnerde ik me nog heel goed.
En nu eerst dat gezever met Veronique haar geheugenverlies :roll: :(
0 x
Plaats reactie