Gisteren kwam ie op t einde al redelijk griezelig over en de meeste moeten er ook niet van weten, maar omdat het nu lijkt dat hetgeen hij zegt ook steek houdt lijkt het erop dat hij nog een belangrijke rol gaat spelen.

nee, ik ken hem niet, ja, hij speelt goed.maartenB schreef:Ik vindt de acteur die deze rol speelt zeer goed.Ik denk dat die het persoange wel dat tikkeltje extra geeft.
Nu iedereen zal hem wel kennen als stavros uit lili en marleen.Waarin hij trouwens ook met Martine(thuis) moet spelen.
Dat is inderdaad wel heel erg ja... Die gezichten krijgen we er helaas gratis bij.Mieke schreef:En Erik trekt constant belachelijke smoelen als ze bij mekaar zijn.
Inmiddels ben ik al niet zo benieuwd meer.. Erik bewijst elke avond opnieuw dat hij steeds beter wordt in belachelijke smoelen trekken en irritant doen, en Karel is zo doorzichtig als wat..Christel schreef:Dat is inderdaad wel heel erg ja... Die gezichten krijgen we er helaas gratis bij.Mieke schreef:En Erik trekt constant belachelijke smoelen als ze bij mekaar zijn.![]()
Toch ben ik best benieuwd hoe ver die "helderziende" zal gaan uiteindelijk wat betreft zijn "voorspellingen" en geld aftroggelen enzo...
Inderdaad.Mieke schreef:of ze er meer van bakken zou ik niet weten, maar het is een soort idool maar dan voor waarzeggers heb ik begrepen.
Ik vraag me af of die dan ook zo raar doen als Karelbibberen en zuchten en met de handen schudden en kreunen
![]()
Dat er eigenlijk mensen zijn die daar in trappen