Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Rieka schreef:
linda schreef:Het wordt eens tijd dat "Dokter Ann" acteerlessen gaat volgen vind ik persoonlijk, ik erger me er weer aan nu ze meer in het verhaallijn voorkomt.
Ik heb het gisteren niet gezien, maar over 't algemeen vind ik Monika Van Lierde een prima actrice.
Ik heb het gisteren wel gezien, en ik kan niet zeggen dat ik er wat mis mee vond eigenlijk... Smaken verschillen altijd denk ik, en dan hangt het vaak ook nog wat af van de verhaallijn die iemand moet spelen, maar ik vind haar ook prima acteren over het algemeen.
Haar "uitbarsting" van een paar dagen geleden tegenover Marianne en Claire, vond ik bijvoorbeeld zelfs erg goed gebracht! :)
ja, emotionele reacties zijn nooit de makkelijkste om te spelen, maar ik denk dat sommigen misschien het acteren verwarren met de emotionele reacties van het personage dat ze moeten spelen. :)

Enfin, adoptie of draagmoederschap >> het zou me niet verwonderen dat Peggy plots ook haar lesbische aard gaat ontdekken. :) t lijkt me zelfs niet zo moeilijk om te geloven dat Peggy lesbisch zou zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

lord F. schreef:Enfin, adoptie of draagmoederschap >> het zou me niet verwonderen dat Peggy plots ook haar lesbische aard gaat ontdekken. :) t lijkt me zelfs niet zo moeilijk om te geloven dat Peggy lesbisch zou zijn.
Dan maak je toch niet nog net een kindje als je beseft dat je voor de vrouwen bent?
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
linda schreef:
lord F. schreef:Enfin, adoptie of draagmoederschap >> het zou me niet verwonderen dat Peggy plots ook haar lesbische aard gaat ontdekken. :) t lijkt me zelfs niet zo moeilijk om te geloven dat Peggy lesbisch zou zijn.
Dan maak je toch niet nog net een kindje als je beseft dat je voor de vrouwen bent?
:lol: :lol: :lol:
Ze is wel al zwanger, maar 't zijn de forummers die fantaseren dat Peggy lesbisch zal blijken te zijn.
in Thuis kan alles. 8)
maar in t echte leven heb ik ook wel iemand gekend die "ongewenst" zwanger was en daarna plots lesbisch bleek te zijn. :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Peggy lesbisch gaat blijken te zijn... Maar goed, ik kon me ook niet voorstellen dat deze hele toestand rond het kindje van Peggy zou gaan gebeuren, en dat gebeurt ook. :wink:
Al moet ik wel toegeven dat ik dat alles met de aflevering vreemder vind worden... Zoals gisteren die opmerking van Ann i.v.m. Marianne, en dat Peggy er problemen mee heeft dat Marianne dan oma wordt van het kleinkind van Rosa. Dat Ann daarop reageerde met: "Daar vinden we wel een oplossing voor"... Wat voor oplossing dan? Marianne uit huis zetten, of haar weg sturen ofzo? Of aan Rosa vragen of ze Ann wil adopteren? :P
En dan nog! Alsof het nog uitmaakt wie de oma wordt van dat kindje... Ik denk dat Rosa er ook problemen mee zou hebben zonder Marianne hoor! Stel je voor dat je eigen kleinkind bij je "buren" woont.. :?
Ik vraag me echt wel af hoe dat allemaal nog gaat lopen, maar in Thuis kan inderdaad blijkbaar heel erg veel! :roll: :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Peggy lesbisch gaat blijken te zijn... Maar goed, ik kon me ook niet voorstellen dat deze hele toestand rond het kindje van Peggy zou gaan gebeuren, en dat gebeurt ook. :wink:
Al moet ik wel toegeven dat ik dat alles met de aflevering vreemder vind worden... Zoals gisteren die opmerking van Ann i.v.m. Marianne, en dat Peggy er problemen mee heeft dat Marianne dan oma wordt van het kleinkind van Rosa. Dat Ann daarop reageerde met: "Daar vinden we wel een oplossing voor"... Wat voor oplossing dan? Marianne uit huis zetten, of haar weg sturen ofzo? Of aan Rosa vragen of ze Ann wil adopteren? :P
En dan nog! Alsof het nog uitmaakt wie de oma wordt van dat kindje... Ik denk dat Rosa er ook problemen mee zou hebben zonder Marianne hoor! Stel je voor dat je eigen kleinkind bij je "buren" woont.. :?
Ik vraag me echt wel af hoe dat allemaal nog gaat lopen, maar in Thuis kan inderdaad blijkbaar heel erg veel! :roll: :wink:
Vind het eigenlijk ook maar allemaal een beetje heel erg vreemd... En het moest Ann echt adopteren vind ik het zo onrealistisch, allez toch als ze adopteerde van Peggy... Maar het kan ook zo zijn dat geen van beide families weet dat Ann het kindje van Peggy adopteerd, dat er gewoon geweten is dan Ann gaat adopteren van 'die patiënt' en dat Peggy gewoon haar kindje afstaat voor adoptie zonder zogezegd te weten aan wie... Denk dat zoiets dan wel weer wat logischer zou zijn ... Met danals gevolg dat er vroeg of laat ezal uitkomen dat Ann het kindje van Peggy heeft geadopteerd, wat dan weer voor de nodige onrust zal zorgen...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou op zich inderdaad misschien wel iets logischer zijn, maar ook dat lijkt me praktisch onmogelijk als de families zo dicht bij elkaar wonen. Op het moment dat Peggy haar kindje zou afstaan, zou Ann ineens haar kindje krijgen. Dat zou toch ook opvallen denk ik! :)
En zowieso, heel dat gesol met een kindje lijkt me helemaal niks! Dat is iets persoonlijks natuurlijk, maar het lijkt me absoluut niet leuk om ze daar bergen ruzie en ellende om te zien krijgen, en zeker niet als het zo vreemd en onrealistisch uitgewerkt zou worden. :?
Maar goed, het is nog niet zover.. ;)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Peggy lesbisch???
nee, ik zie haar eerder nog iets beginnen met Peter :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Peggy lesbisch???
Ja, toen ze pas bij hem op bezoek was, zag ik ook mogelijkheden wat dat betreft. Het lijkt alvast goed te klikken! :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Mieke schreef:Peggy lesbisch???
Ja, toen ze pas bij hem op bezoek was, zag ik ook mogelijkheden wat dat betreft. Het lijkt alvast goed te klikken! :)
lol, lijkt me toch maar een rare combinatie. :)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

t is hier wel het topic van ann de decker (zie topic peggy verbeeck) :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat was dat gisteren voor een vage "chantage-actie" van Ann en Geert zeg... :?
En dan Ann met haar opmerking dat Peggy "zoiets niet zou doen", toen er gezegd werd dat iemand nog tot 2 maanden na de geboorte van gedachten kan veranderen en het hele gebeuren af kan blazen... Zo goed kent Ann Peggy toch niet? En dan nog... :roll:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Wat was dat gisteren voor een vage "chantage-actie" van Ann en Geert zeg... :?
En dan Ann met haar opmerking dat Peggy "zoiets niet zou doen", toen er gezegd werd dat iemand nog tot 2 maanden na de geboorte van gedachten kan veranderen en het hele gebeuren af kan blazen... Zo goed kent Ann Peggy toch niet? En dan nog... :roll:
gisteren het begin gemist. wat was er toen wel gebeurt ? :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:Wat was dat gisteren voor een vage "chantage-actie" van Ann en Geert zeg... :?
Aan de ontbijttafel bracht Ann de adoptie ter sprake om Geert in te lichten. Marianne zei toen dat ze twijfels had, en Geert zei ook dat Ann nog niet te hard van stapel moest lopen omdat Peggy zich nog kan bedenken tot 2 maanden na de geboorte, waarop Ann weer reageerde alsof Marianne alleen haar bedenkingen heeft omdat Rosa de grootmoeder is. Ze heeft toen ook aan Geert verteld waarom Rosa en Marianne ruzie hebben (dat hebben ze niet laten zien, maar het ging in elk geval om Walter de Decker enzo). Geert reageerde daarop dat het helemaal geen probleem op hoefde te leveren als iedereen er op een volwassen en rustige manier mee om zou springen, omdat het leven na het tekenen van de adoptie papieren weer zijn gewone gang zou gaan. Hij staat achter Ann, en verwacht van Marianne hetzelfde. Die durfde na de hele preek van Geert en de opmerkingen van Ann haar mening niet meer te geven, en zei dan maar dat ze ook akkoord is. :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Aan de ontbijttafel bracht Ann de adoptie ter sprake om Geert in te lichten. Marianne zei toen dat ze twijfels had, en Geert zei ook dat Ann nog niet te hard van stapel moest lopen omdat Peggy zich nog kan bedenken tot 2 maanden na de geboorte, waarop Ann weer reageerde alsof Marianne alleen haar bedenkingen heeft omdat Rosa de grootmoeder is. Ze heeft toen ook aan Geert verteld waarom Rosa en Marianne ruzie hebben (dat hebben ze niet laten zien, maar het ging in elk geval om Walter de Decker enzo). Geert reageerde daarop dat het helemaal geen probleem op hoefde te leveren als iedereen er op een volwassen en rustige manier mee om zou springen, omdat het leven na het tekenen van de adoptie papieren weer zijn gewone gang zou gaan. Hij staat achter Ann, en verwacht van Marianne hetzelfde. Die durfde na de hele preek van Geert en de opmerkingen van Ann haar mening niet meer te geven, en zei dan maar dat ze ook akkoord is. :?
lijkt me toch vrij logisch ? :) voor jou niet ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:lijkt me toch vrij logisch ? :) voor jou niet ?
Nou nee, niet echt.. :) Geert en Ann brachten het alsof Marianne kon kiezen: akkoord gaan of meteen ruzie met Geert (of zoiets toch). Ze werd gewoon in een hoek gedreven, en dat vond ik al niet bepaald netjes en redelijk belachelijk in deze situatie. Alsof het zo vreemd is dat ze haar bedenkingen heeft... En dan nog; Ann zei bovendien dat Peggy zich zeker niet zou bedenken, maar hoe kan zij dat weten? Ik denk zelfs dat Peggy dat nu nog niet eens kan weten, en Ann kent Peggy verder ook niet zo goed. Bovendien zou volgens Geert het leven weer zijn gewone gang gaan zodra de adoptie rond is. Alsof het tekenen van een paar adoptie papieren ineens alles oplost... Als je het mij vraagt, slaat dat helemaal nergens op eigenlijk! :) Het wordt allemaal wel héél simpel bekeken zo. Van Ann had ik dat wel verwacht, aangezien die alle zin voor realiteit kwijt lijkt te zijn. Maar van Geert totaal niet.. :?
0 x
Gesloten