Ik schrok wel toen ik dit zag, ik dacht even dat ze Leah Thys op straat hadden gezet, maar al goed is dit niet het geval. Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind dat deze vier zullen vertrekken, maar ik had het totaal niet verwacht.TV-Visie, 24 september 2008:
De VRT en de acteurs Christel Domen, Tineke Caels, Kurt Defrancq en Ronny Daelman hebben na overleg beslist om hun professionele samenwerking in 2009 te beëindigen. Christel, Kurt en Ronny zijn sinds 2002 als Martine, Eric en Sam Bastiaens te zien in 'Thuis'.
Tineke Caels vertolkt sinds 2006 de rol van Dorien De Backer. Binnenkort zullen de vier personages echter plaatsmaken voor nieuwe gezichten en nieuwe verhaallijnen.
'Thuis' neemt dus om scenariële redenen afscheid van die vier uiterst professionele castleden. De VRT bedankt hen uitdrukkelijk voor hun toewijding en gedrevenheid van de voorbije jaren. De VRT engageert zich om Christel, Tineke, Kurt en Ronny uit te nodigen voor audities van toekomstige nieuwe fictieprojecten.
Familie Bastiaens vertrekt uit 'Thuis'
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Familie Bastiaens vertrekt uit 'Thuis'
0 x
-
wiesjeu
- Nog geen rang
Re: Familie Bastiaens vertrekt uit 'Thuis'
Nickos schreef:TV-Visie, 24 september 2008:
De VRT en de acteurs Christel Domen, Tineke Caels, Kurt Defrancq en Ronny Daelman hebben na overleg beslist om hun professionele samenwerking in 2009 te beëindigen. Christel, Kurt en Ronny zijn sinds 2002 als Martine, Eric en Sam Bastiaens te zien in 'Thuis'.
Tineke Caels vertolkt sinds 2006 de rol van Dorien De Backer. Binnenkort zullen de vier personages echter plaatsmaken voor nieuwe gezichten en nieuwe verhaallijnen.
'Thuis' neemt dus om scenariële redenen afscheid van die vier uiterst professionele castleden. De VRT bedankt hen uitdrukkelijk voor hun toewijding en gedrevenheid van de voorbije jaren. De VRT engageert zich om Christel, Tineke, Kurt en Ronny uit te nodigen voor audities van toekomstige nieuwe fictieprojecten.
[/quo
Ik schrok wel toen ik dit zag, ik dacht even dat ze Leah Thys op straat hadden gezet, maar al goed is dit niet het geval. Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind dat deze vier zullen vertrekken, maar ik had het totaal niet verwacht.
Eindelijk
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, wel heel drastisch. maar wellicht waren de personages een beetje leeg geschreven.
Tijd vor nieuw bloed zeker ? Al ben ik benieuwd wie dat gaat zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
de_moo
- Nog geen rang
misschien heeft "boring leo" nog wel familie die niet eerder aan bod kon komen?lord F. schreef:ja, wel heel drastisch. maar wellicht waren de personages een beetje leeg geschreven.
een uit het oog verloren dochter of zo die plots zwanger blijkt en dan maar naar "de zoete inval, chez Frank" komt afgezakt omdat ze op haar eentje niet kan beslissen of ze al dan niet abortus zal plegen
of heeft den Eddy nog ergens een extra halfbroer, Marianne nog wat nichtjes hier of daar? de Luc ne kleine die door zijn ex ontvoerd is? (oeps, die verhaallijn hadden we al
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
-
lord F.
- Poster rang 5

Vader Fierens kan natuurlijk ooit nog ns opduiken. Die wordt de latste weken zoveel vermeld dat je ergens wel kan verwachten dat hij vroeg of laat dit seizoen eens gaat opduiken. 
0 x
-
fluppe
- Nog geen rang
Ik vind het enkel wat spijtig voor Eric/Kurt; die zag ik persoonlijk graag bezig.
De rol van Dorien is nu zeker een leeg vat, en Martine jankt teveel.
Benieuwd in wiens handen de Fit&Fun terecht zal komen (of gaan ze die lijn ook verlaten?). Mike kan de Fit&Fun nog gebruiken om zijn geld wit te wassen...
De rol van Dorien is nu zeker een leeg vat, en Martine jankt teveel.
Benieuwd in wiens handen de Fit&Fun terecht zal komen (of gaan ze die lijn ook verlaten?). Mike kan de Fit&Fun nog gebruiken om zijn geld wit te wassen...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me bij aan! En ik moet zeggen dat ik het ook wel een behoorlijk drastische beslissing vind eigenlijk! Het is wel een hele familie die ineens vertrekt... Bovendien snap ik ook eigenlijk niet dat ze eruit zouden moeten om scenariële redenen... Daar moeten toch nog genoeg verhaallijnen voor te vinden zijn? Net als met Marie/Patsy destijds...fluppe schreef:Ik vind het enkel wat spijtig voor Eric/Kurt; die zag ik persoonlijk graag bezig.
Nog een geluk inderdaad dat Leah Thys niet vertrekt!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
xenium
- Nog geen rang
Ik heb het just gelezen op het nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GTH20SN1T
Ik heb er helemaal geen spijt van dat ze moete vertrekken, op Eric na dan... Die zag ik graag bezig, maar Sam kon ik niet meer zien en Martine ook al niet... Dorien is nooit een favoriet van mij geworden, dus ik zal ze in ieder geval niet missen...
Ik heb er helemaal geen spijt van dat ze moete vertrekken, op Eric na dan... Die zag ik graag bezig, maar Sam kon ik niet meer zien en Martine ook al niet... Dorien is nooit een favoriet van mij geworden, dus ik zal ze in ieder geval niet missen...
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
- Mona'ke
- Poster rang 2

Mijn reactie was: FINALLY!!
Martine kon ik al helemaal niet uitstaan, Sam evenmin, Dorien evenmin. Eric ging nog maar was niet echt een favoriet personage.
Al een geluk dat Marianne nog wél blijft!
Martine kon ik al helemaal niet uitstaan, Sam evenmin, Dorien evenmin. Eric ging nog maar was niet echt een favoriet personage.
Al een geluk dat Marianne nog wél blijft!
0 x
-
Rieka
- x 435
Zal 't gaan, ja, als die haar C4 krijgt, komt heel Thuiskijkend België in opstand!mona'ke schreef: Al een geluk dat Marianne nog wél blijft!
Dat zullen ze nooit wagen.
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Ik zag het ook net in de krant staan en ook mijn eerste reactie was:Yes, eindelijk! Vier stomme personages die eindelijk vertrekken! Ik ben er zeker niet rouwig om!!
Tot zolang ze inderdaad Marianne in thuis laten, ben ik blij, 1 bastiaens is genoeg!
Tot zolang ze inderdaad Marianne in thuis laten, ben ik blij, 1 bastiaens is genoeg!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

nog nooit zo een goed thuisnieuws gehoord in jaaarren. Fantastisch gewoon !!!
en forumlid bomanza heeft zelfs al een senario klaar , zie maar :
http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... f=1&t=3459
en forumlid bomanza heeft zelfs al een senario klaar , zie maar :
http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... f=1&t=3459
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, da's toch de eerste keer niet dat zoiets gebeurt ? Destijds is het grootste deel van de familie Verbist in één aflevering uit de serie verdwenen toen ze naar Zuid-Afrika vluchtten.Christel schreef:Daar sluit ik me bij aan! En ik moet zeggen dat ik het ook wel een behoorlijk drastische beslissing vind eigenlijk! Het is wel een hele familie die ineens vertrekt... Bovendien snap ik ook eigenlijk niet dat ze eruit zouden moeten om scenariële redenen... Daar moeten toch nog genoeg verhaallijnen voor te vinden zijn? Net als met Marie/Patsy destijds...fluppe schreef:Ik vind het enkel wat spijtig voor Eric/Kurt; die zag ik persoonlijk graag bezig.![]()
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Martine & Eric was ik dik beu gezien (zeker martine!) maar van Sam en Dorien vind ik het toch jammer hoor!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
De grote vraag is: wat/wie komt ervoor in de plaats? De laatste nieuw bijgekomen personages waren nou ook niet allemaal mijn favorieten.
0 x