Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Sanneke schreef:Voor de Ann & Manon-fans: Manon zit ondertussen in de herhalingen...
Maar ze ezijn nog niet samen?
Ik moet jammer genoeg naar school en kan dus alleen de woensdag kijken, als het dan al door gaat en als ik kan kijken, want nu ga ik op woensdag ook in een restaurant helpen...
Maar ik blijf mijn best doen om naar de herhalingen te kijken, is altijd leuk om eens terug te zien!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Fanneke schreef:Komt ze er eigenlijk vaak in voor komende tijd?
Ze is er nog maar twee keer in geweest.
Inderdaad... En ik meen me te herinneren dat Marianne haar eerst "inhuurt" om een moderubriek in de Uit&Thuis te schrijven, en vervolgens krijgt ze een relatie met Ann, dus zo zie je haar steeds vaker opduiken. Het tijdsbestek waarin dat gebeurt (aantal weken / maanden?) weet ik echter niet meer precies...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine schreef:Ik meen mij ook iets te herinneren van Marianne en Ann die samen gaan shoppen in de boetiek van Manon...
Ja, dat klopt. Dat is een paar dagen geleden voorbij gekomen. Zelfs Jenny heeft er inmiddels al kleren gekocht
En daarna vraagt Marianne op een gegeven moment of Manon die moderubriek wil doen, toch
0 x
satine schreef:Ik meen mij ook iets te herinneren van Marianne en Ann die samen gaan shoppen in de boetiek van Manon...
Ja, dat klopt. Dat is een paar dagen geleden voorbij gekomen. Zelfs Jenny heeft er inmiddels al kleren gekocht
En daarna vraagt Marianne op een gegeven moment of Manon die moderubriek wil doen, toch
ik herinner mij dat wel van die moderubriek, maar hoe het nu weer allemaal precies chronologisch in elkaar zat, dat weet ik niet meer precies
jammer dat ik de herhalingen niet kan volgen, want ik vond dat een hele leuke verhaallijn, vooral omdat ze goed uitgewerkt was. (en ik zie Monika Dumon ook wel graag als Ann)
ik herinner mij dat wel van die moderubriek, maar hoe het nu weer allemaal precies chronologisch in elkaar zat, dat weet ik niet meer precies
jammer dat ik de herhalingen niet kan volgen, want ik vond dat een hele leuke verhaallijn, vooral omdat ze goed uitgewerkt was. (en ik zie Monika Dumon ook wel graag als Ann)
Het is Monika Van Lierde, Monika Dumon was de actrice die Lilly speelde, ex-lief van Werner en schoolsecretaresse.
Merci allemaal Ergens rond maart van dat seizoen ben ik beginnen kijken, dus middenin het verhaal, zal binnenkort weer eens kijken want ik vind het wel interessant om nu te zien hoe het begon (eveneens de andere verhaallijnen uiteraard, die 'k maar half heb gevolgd)
Fanneke schreef:Wat is er eigenlijk met de Jakke gebeurd?
Die kwam maar zo af en toe voorbij geloof ik, en wat vaker ten tijde van die hele "Cois-Zosianne-Louise toestand", maar ik geloof niet dat daar verder ooit wat speciaals mee gebeurd is.
0 x
Eu ik denk dat het eerst gewoon dus Manon met de boetiek was, en dat Ann en Manon toen gewoon vriendinnen werden, ze gingen toen eerst naar de beuatyfarm en daarna naar planckendael, waar Manon het heeft over iemand waarop ze verliefd is. Dan gaan ze terug naar de winkel en kust Manon, Ann op de mond, Ann wil Manon niet meer zien. maar omdat Marianne Manon dan vraagt voor de moderubriek, is dat nogal moeilijk(kan ook zijn dat marainne dat op dat moment al gevraagd heeft, maar Manonn heeft dan nog geen ja gezegd). ik herinner me nog een scène waarin Manon bij marianne in de veranda(bureau) zit en Ann staat door de opening van de deur te kijken, ik geloof dat Manon in deze scène ook zegt dat ze die moderubriek wil doen. Ann en Manon worden dan terug vriendinnnen. En dabn is er natuurlijk de 6de januari en de rest van het verhaal kennen we.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise" Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Fanneke schreef:Wat is er eigenlijk met de Jakke gebeurd?
Die kwam maar zo af en toe voorbij geloof ik, en wat vaker ten tijde van die hele "Cois-Zosianne-Louise toestand", maar ik geloof niet dat daar verder ooit wat speciaals mee gebeurd is.
die werkte voor Sanitair Vercammen toch ? Sedert Marie er de plak zwaaide en er Marie Design van maakte zal ie wellicht niet meer teruggekeerd zijn zeker ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.