Mijn Restaurant

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Re: Mijn Restaurant

Bericht door daffy duck »

alma schreef: duimen dus dat ze vanavond een héél slechte beurt maken (en dat zal wel, ik kijk er al naar uit :lol: )
zij hebben in Oostende het klaar gespeeld om alles te verprutsen. Wie zet er nu die mensen aan het venster als in een dierentuin ?
IK denk dat die kok hen een goeie peer gestoofd heeft , z'n gezicht tijdens de nominaties sprak boekdelen.
Hij gniffelde van genot !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Oostende krijgt juist vele respect na gisterenavond hier is het duidelijk dat er gesjoemel is en dat er kwaad opzet in het spel is !!
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Bwa, Oostende krijgt dat bij mij toch nog steeds niet hoor! Daarvoor zullen ze veel meer moeten bewijzen! Dat ze volgende week hun sleuteltje maar afgeven, want d'Hoogheschool doet het veel beter en zijn veeeeeeeel symathieker!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

manon schreef:Bwa, Oostende krijgt dat bij mij toch nog steeds niet hoor! Daarvoor zullen ze veel meer moeten bewijzen! Dat ze volgende week hun sleuteltje maar afgeven, want d'Hoogheschool doet het veel beter en zijn veeeeeeeel symathieker!
ik vind het wel wat overroepen dat Bepaalde constant Ghislaine willen zien in de zaal
als ik op restaurant gaat hier in de buurt krijg ik de baas ook niet altijd te zien hoor en staat die ook geen 20 minuten te babbelen zoals bepaalde dat van Ghislaine wel willen !
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

'k zou het toch niet zien zitten om bij de geit en de sloef van het jaar te gaan eten hoor :lol:

om van die mossel nog te zwijgen :roll2:

Ghislaine kan nu wel in alle kranten en de boekskes staan roepen dat ze verkeerd wordt voorgesteld, je ware aard kan je niet verstoppen en ze blijft een onnozele trien in mijn ogen

'k heb dat ook met Lins: ze proberen die redelijk sympathiek voor te stellen, maar ik zie enkel een bitch in haar 8)
enne die hiphopvideo van haar ventje is ook niet mis :mrgreen:
0 x
I think this line is mostly filler
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

ik denk dat er wel meerdere vrouwen zijn als Ghislaine die jaloers zijn tot en met
enkel hier word het natuurlijk breed uitgesmeerd op tv
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Gertj3 schreef:ik denk dat er wel meerdere vrouwen zijn als Ghislaine die jaloers zijn tot en met
Maar ze IS wel jaloers en nog geen klein beetje!
Ze zegt zelf dat de ruzies die uitgezonden worden op tv hooguit 5 minuten duren - so what? :shock:
Ruziemaken doe je niet in je zaak, zeker niet als je wil doorgaan voor een 'zaak met standing', dat doe je dan zelfs geen halve minuut! :roll:
En wat is uitgezonden is toch gefilmd? Zonder stand-in, maar met de echte Ghislaine?
Er wordt op andere fora gesuggereerd dat die vrouwen die Pieter zijn kop komen zotmaken door VTM ingehuurd zijn. (iets wat ergens al te vermoeden was, want als je Pieter ziet, en de manier hoe vrouwen met hem 'flirten' - zo'n knapperd is het nu ook weer niet dat vrouwen zich spontaan aan hem gaan aanbieden hé)
Maar ik vind dit nog steeds geen reden voor Ghislaine om op deze manier te reageren - ze heeft zich opgesteld als een gemakkelijk slachtoffer om te pesten en nu heeft ze prijs....
Daarbij weet ze helemaal niet hoe ze zich in de zaal moet gedragen, ze spreekt geen woord Frans en een ze zet geen stap tegen haar goesting - wil ze niet vanachter haar toog komen, dan worden de klanten maar niet bediend.... :roll:

Dus, ze geeft helemaal niet de indruk dat ze aankan wat ze momenteel doet. En lang niet alles wordt uitgesmeerd - soms kan je er gewoon niet omheen dat ze gewoon is wat ze is.

@ alma: ik kan je helemaal volgen over Matizze, die Lins probeert wel, maar er zijn bepaalde kleine dingen die ze toch moeilijk kan verstoppen. :P
was Britt trouwens niet een hele goede vriendin van haar? :wink:
Wat Dave betreft: ik moest wel lachen toen ik hem zag hiphoppen, ik lachte wel minder eigenlijk toen ik de uitzending bekeek waar de andere dames in 'zijn' restaurant komen eten (ik kijk niet altijd even aandachtig, maar soms wel, en Matizze wil ik toch wel wat volgen) - ik vond de manier waarop hij tegen zijn toog geleund hing echt vreselijk.
dit doe je niet in een zaak met standing en cachet - een baas die maar wat aan zijn toog 'hangt' kàn niet in een klasserestaurant - zelfs in de Pizzahut heb ik dat nog nooit gezien, iemand die daar maar gewoon 'hangt' met zijn hoofd op zijn vuist, te wachten.....
Matizze heeft een pràchtige ligging in een 'exclusieve' buurt, de inrichting is smaakvol en ze hebben een kok die blijkbaar kan 'toveren' :wink: maar in het restaurant zelf is het soms (vaak?) maar zo-zo :(
Ook de manier waarom Lins praat gaat (zelfs voor mij) soms door merg en been.

Van een stel ex-managers zou je meer verwachten, niet?
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

satine schreef:
Gertj3 schreef:ik denk dat er wel meerdere vrouwen zijn als Ghislaine die jaloers zijn tot en met
Maar ze IS wel jaloers en nog geen klein beetje!
Daar heb je een punt
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

En Oostende eruit - net nu ik bijna een beetje sympathie voor Ghislaine begon te voelen. Die Pieter is wel het toppunt van romantiek zeg!
Nu begon het me te dagen waarom zij altijd zo jaloers reageerde: er zouden wel meer vrouwen pissig zijn als hun vent wel andere dames kan complimentjes maken en een beetje flirten, en bij de verloofde aan tafel heeft hij alleen oog voor andere mensen én de deur! :shock: ik begreep niet waarom Ghislaine hem niet op hààr stoel deed plaatsnemen! :roll:
soit, ze zijn er dus uit...

En David en Lins, ik blijf er op terugkomen: die moeten zich dringend gaan herpakken!
Zien die echt niet wat er misloopt? Zij gaan relaxed een koffietje drinken en zwijmelen over hoe goed alles wel gaat, tewijl hun personeel totaal misnoegd dubbele shiften draait! :roll: én terwijl de kok de koteletten maar 'gewoontjes' aflevert blijkbaar - ik vond die mevrouw Souvereyns (ik zal beleefd blijven) een vreemde dame....
Ze leek wel anorexia te hebben, en die gaat dan eten beoordelen? :?
In ieder geval: haar man mocht blijkbaar niet te positief zijn, en hij heeft geluisterd, maar hoe zielig, als je enige kritiek is dat het in een ander restaurant vroeger beter was? Ook al gaat het over dezelfde kok, dit zegt niet veel over Matizze, dus dat was kritiek waar niemand iets mee kan - jammer, want die Souvereyns had massa's tips kunnen geven... :(

Edit: en chapeau voor Hasselt! Een relaxed en toch classy restaurant, met twee jonge mensen die duidelijk van aanpakken weten - geen tafels genoeg? dan halen we er wel even een paar bij! :D
als die zo voortgaan, dan zijn Yanaïka en Stephie voor mij de terechte winnaars!
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

satine schreef:En Oostende eruit - net nu ik bijna een beetje sympathie voor Ghislaine begon te voelen. Die Pieter is wel het toppunt van romantiek zeg!
Nu begon het me te dagen waarom zij altijd zo jaloers reageerde: er zouden wel meer vrouwen pissig zijn als hun vent wel andere dames kan complimentjes maken en een beetje flirten, en bij de verloofde aan tafel heeft hij alleen oog voor andere mensen én de deur! :shock: ik begreep niet waarom Ghislaine hem niet op hààr stoel deed plaatsnemen! :roll:
soit, ze zijn er dus uit...

En David en Lins, ik blijf er op terugkomen: die moeten zich dringend gaan herpakken!
Zien die echt niet wat er misloopt? Zij gaan relaxed een koffietje drinken en zwijmelen over hoe goed alles wel gaat, tewijl hun personeel totaal misnoegd dubbele shiften draait! :roll: én terwijl de kok de koteletten maar 'gewoontjes' aflevert blijkbaar - ik vond die mevrouw Souvereyns (ik zal beleefd blijven) een vreemde dame....
Ze leek wel anorexia te hebben, en die gaat dan eten beoordelen?
:?
In ieder geval: haar man mocht blijkbaar niet te positief zijn, en hij heeft geluisterd, maar hoe zielig, als je enige kritiek is dat het in een ander restaurant vroeger beter was? Ook al gaat het over dezelfde kok, dit zegt niet veel over Matizze, dus dat was kritiek waar niemand iets mee kan - jammer, want die Souvereyns had massa's tips kunnen geven... :(

Edit: en chapeau voor Hasselt! Een relaxed en toch classy restaurant, met twee jonge mensen die duidelijk van aanpakken weten - geen tafels genoeg? dan halen we er wel even een paar bij! :D
als die zo voortgaan, dan zijn Yanaïka en Stephie voor mij de terechte winnaars!

Zijn mensen met Anorexia dan raar? Mensen met Anorexia kunnen zelfs nog eten maken, wat zouden ze het dan niet kunnen beroordelen? Bekrompen mening denk ik dan...
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Sofie Fanneke schreef: Zijn mensen met Anorexia dan raar? Mensen met Anorexia kunnen zelfs nog eten maken, wat zouden ze het dan niet kunnen beroordelen? Bekrompen mening denk ik dan...
je hebt gelijk, ik neem mijn woorden terug.
ze was gewoon erg onaangenaam, iets wat volledig los staat van anorexia

maar mensen die naar hun eten kijken alsof het hen naar de strot gaat vliegen, zijn geen objectieve critici volgens mij :wink:
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Bij dat laatste heb je misschien wel een punt inderdaad :)
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Jaja, Leuven in de finale en strijd tussen Hasselt en Antwerpen. Ik heb gestemd op Hasselt maar 't zal een spannende strijd worden met een nipte uitslag denk ik ...
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik hoop ook op een finale tussen Leuven en Hasselt, hoewel ik mijn wel afvraag hoe Leuven gaat draaien als ze hun geleende Maître moeten teruggeven.
Ik hoop dat die Lambik-lookalike :wink: nog even mag blijven, of in ieder geval op een bepaald moment Wouter wakker krijgt. (zo heet hij toch he?)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Ik hoop ook op een finale Leuven-Hasselt, met Hasselt dan als winnaar. Heb ook al een paar sms'jes gestuurd voor Hasselt. Is nu inderdaad wel heel spannend, gaat ongeveer gelijk op, maar denk toch dat Limburg iets sterker staat. Mede door hun sympathieke zijn, maar ook door het gedrag van Antwerpen in het begin en het feit dat ze in Hasselt wel zelf veel doen in hun restaurant, wat van Antwerpen niet kan gezegd worden! GO Hasselt, Yanaïka en Stephie dus! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gesloten