Mo

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mo

Bericht door Mieke »

Nogal belachelijk dat Mo een huis koopt gewoon om Frank een hak te zetten.
Hij is niet eens gaan kijken naar het huis vooraleer hij het kocht. Oké hij weet wel hoe het uit ziet maar na jaren leeg te staan, wil iemand normaal gezien toch de staat eens checken :roll:

Kinderachtige Mo :boo:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:Nogal belachelijk dat Mo een huis koopt gewoon om Frank een hak te zetten.
Hij is niet eens gaan kijken naar het huis vooraleer hij het kocht. Oké hij weet wel hoe het uit ziet maar na jaren leeg te staan, wil iemand normaal gezien toch de staat eens checken :roll:

dat vind ik ook wel - hij is er altijd zo trots op dat Simonne en Frank 'hem koud laten' maar toch wil hij wraak nemen.... :roll:

langs de andere kant, Mo als rentenier in een kamertje van Ter Smissen is nu ook niet bepaald een spannende verhaallijn
:P :mrgreen: maar ik weet niet of ik wel zo'n overdosis ruzieënde Frank en Mo wil. :(
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Mieke schreef:Nogal belachelijk dat Mo een huis koopt gewoon om Frank een hak te zetten.

dat vind ik ook wel - hij is er altijd zo trots op dat Simonne en Frank 'hem koud laten' maar toch wil hij wraak nemen.... :roll:

langs de andere kant, Mo als rentenier in een kamertje van Ter Smissen is nu ook niet bepaald een spannende verhaallijn
:P :mrgreen: maar ik weet niet of ik wel zo'n overdosis ruzieënde Frank en Mo wil. :(
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer vooral. Ik vond Mo altijd een heel rustig en verstandig personage, en dat vond ik juist heel prettig aan hem. Maar hij laat zich nu inderdaad wel serieus kennen door dat huis te kopen! Ergens vind ik het niet echt bij hem passen...
En ik zie dat geruzie tussen Mo en Frank steeds, dus eigenlijk ook niet bepaald zitten ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

2 thoughts :

- volgens mij gaat de zaak van Mo op de fles wegens gebrek aan managercapaciteiten.
- t zou me niet verwonderen moest Mo ervoor zorgen dat Frank afgedankt wordt (aangeven dat hij geen blanco bewijs van goed gedrag en zeden heeft)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:2 thoughts :

- volgens mij gaat de zaak van Mo op de fles wegens gebrek aan managercapaciteiten.
- t zou me niet verwonderen moest Mo ervoor zorgen dat Frank afgedankt wordt (aangeven dat hij geen blanco bewijs van goed gedrag en zeden heeft)
dat laatste zou mij verwonderen - ik denk dat Leo ondertussen wel weet dat het bewijs van Frank niet blanco is - het is 'in de privé' niet verplicht om een blanco bewijs binnen te brengen he - je baas beslist of hij je aanneemt of niet.

je moet het bewijs wel binnenbrengen, dat wel, mijn broer had vroeger collega's die als vrachtwagenchauffeur werken, die gaan leveren aan winkels en zo, elke dag met geld van de baas de baan op, en toch zijn die in het verleden al veroordeeld geweest voor diefstal.
sommige bazen redeneren nu eenmaal dat je
1. een nieuwe kans verdient, net als iedereen
2. je voor je misstap al geboet hebt, en dat niet de rest van je leven moet doen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En wat vind je van mijn eerste stelling (dat Mo's zaak het niet lang zal uitzingen) ?
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

die zaak van mo zal het wel lang uitzingen, alleen al voor de praktische werking van thuis, er is altijd een loodgietersbedrijf geweest en vele personages hebben er hun doen en laten, plus als ze er nieuwe decors enzo voor bouwen, gaan ze dat niet voor niets doen (besparingen bij de VRT, haha).

ik zie luc daar ook nog verzeild te geraken
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:- volgens mij gaat de zaak van Mo op de fles wegens gebrek aan managercapaciteiten.
Daar kan ie wel rekenen op de hulp van z'n dochter en r clown.

Of dat nu zo'n goed idee is om net Sanitechniek over te nemen >> praktisch gezien is het natuurlijk ideaal voor zowel Mo, Waldek als Cois omdat ze daar allemaal dicht in de buurt wonen. Uiteindelijk is het een pand waarvan ze allemaal weten dat het heel geschikt is, terwijl ze dat bij het zoeken naar een ander pand dat niet hebben en het wellicht ook veel duurder zal uitvallen. Tov Frank is het natuurlijk niet zo schoon, maar daar zal Mo niet echt mee inzitten. :)

enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef: enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren. :)
ik vond zijn 'Dag Buurman' anders behoorlijk sarcastisch gisteren... :wink:
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

satine schreef:
frank schreef: enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren. :)
Ik vond dat voor de verstandige Mo een behoorlijk kinderachtige uitspraak!
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:
mja, Frank was daags ervoor ook niet bepaald lief tegen Mo, dus hij mocht ook wel ns triomferen. :)
enfin, Mo is nu misschien niet echt m'n favoriete personage, maar ik vind nu ook niet dat we van Frank een heilige moeten gaan maken en alles vanuit zijn standpunt te gaan bekijken. :)
0 x
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het woordje 'pand' komt wel stilaan mijn strot uit.

Kunnen ze niet gewoon 'huis' of 'gebouw' zeggen ?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Het woordje 'pand' komt wel stilaan mijn strot uit.

Kunnen ze niet gewoon 'huis' of 'gebouw' zeggen ?
het is toch een pand ? :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

idd een (handels)pand :lol:

Ik zie Mo z'n bedrijf nog Sanitechniek noemen, ook maar gewoon weer om Frank te pesten. Dat is zijn enige reden hoor waarom hij het juist daar wil doen, terwijl er zoveel panden zijn die misschien in betere staat zijn ofzo.
Het feit dat Mo het koopt zonder het gezien te hebben zegt genoeg :x

Ik blijf het flauw vinden en verwacht nog veel ruzie, ook al omdat Cois daar waarschijnlijk ook zal gaan werken zeker... :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:
satine schreef:
mja, Frank was daags ervoor ook niet bepaald lief tegen Mo, dus hij mocht ook wel ns triomferen. :)
enfin, Mo is nu misschien niet echt m'n favoriete personage, maar ik vind nu ook niet dat we van Frank een heilige moeten gaan maken en alles vanuit zijn standpunt te gaan bekijken. :)
nee, helemaal niet, Frank is zeker geen heilige! :mrgreen:
maar ik vind de plotse ommekeer van Mo wel opmerkelijk, hij zei steeds dat het voor hem een afgehandelde zaak was - de situatie met Frank en Simonne dan - en nu geeft hij de indruk er plezier in te scheppen hen de ogen uit te steken.
dat klopt niet de Koele Kikker Mo. :wink:
0 x
Gesloten