Ann en Sandrine

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Ann en Sandrine

Bericht door satine »

maurice schreef:
Mlies schreef:
maurice schreef:
pipilotti rist schreef:ok. pipilotti rist is back!!!!! first of all als taalpurist: maurice ai toch, dikke taalfout man.
vervolgens: mijn mama mij verteld da ann me smekens een lekker smachtend koppeltje gaat vormen. ik heb dit forum al twee jaar geboycot uit pure onvrede met manon haar vertrek, nu volgt de ware actie, a.l.f. style, ik steek hamburgertenten in brand als ann terug hetero wordt (2 vliegen in een klap)
stakingactie @manhattan. who's in???????
maurice schreef: En waarom niet Dr Smeekens die haar terug bekeerd tot het hetero-dom? De kans dat de acteur in kwestie zwanger zal geraken, is toch zeer gering....
Waardadde? Staat het woordje hetero-dom u niet aan mss? :wink: 'Bekeerd' is toch juist, als je de regel van het kofschip volgt?
Het gaat hier niet over verleden tijd hé, dus dan moet je die regel niet toepassen :) Het is bekeert dus!
Al moet ik zeggen dat onze taalpurist ook wel een dt-fout maakt, al denk ik dat die gewoon het woordje 'heeft' vergeten is in zijn/haar zin.

Oeps, idd, dat moest een pv zijn, ja, zodanig die voltooide deelwoorden ingepeperd gekregen in het onderwijs. Het is niet mijn schuld dat mijn spelling miserabel is, onze leerkracht nederlands zei en ik citeer: "ik ben meer het literaire type...."
:ontopic:

en misschien de forumregeltjes eens lezen? :mrgreen:

http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=865
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Ann en Sandrine

Bericht door frank »

satine schreef: :ontopic:
is er nog wel een topic eigenlijk nu Sandrine er niet meer is ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Gesloten