Allez niets, dat de victor en ons Jenny goe van under gat hebben gegeven nadien, en da was nu ni echt iets dak moest weten!!!

lol, denk dat je het wat te ver zoekt.Sandertje schreef:Volgens mij is Cyriel of Cécille een man geweest. Ze heeft zich laten ombouwen ofzo (ik dacht dat Victor zei dat hij Cyriel in de gevangenis had ontmoet en anders zou dat niet kloppen). Nadat Cyriel zich omgebouwd heeft noemt zij zich gewoon Cécille.
Ja, op zich is t wel een goeie acteur, behalve als hij moet spelen dat hij kwaad is.maurice schreef: Om eens iets te schrijven dat helemaal niet te maken heeft met mijn vorige uitgekraamde (aangebrande) onzin, ik vind de acteur die Victor speelt wel goed (behalve als hij agressief moet worden, dat vind ik iets te zwak.)
Lijkt me logisch dat hij de laatste jaren vooral toneelacteur was. Zoveel was hij ook niet meer op tv of in de cinema te zien.maurice schreef:Is Raymond Bossaerts ook een toneelacteur? Ik heb enkel maar aant werk gezien in Thuis, Kapitein Zeppos, en laatst meende ik hem ook te herkennen in de film 'het gezin van Paemel', die heb ik onlangs gezien op school....
Mij ook, zoals al eerder vermeld misschien van Mega Mindy!Willy Crevits schreef:die cecile komt me ook bekend voor
Vandaar ken ik ze dus waarschijnlijk ook, want ik zie Mega Mindy slechts heel soms eens als ik ga babysitten!frank schreef:t is Nicky Langley
en als je IMdB bekijkt zijn er wel genoeg rollen waar je r van zou kennen >> Mega Mindy, Zone Stad, Spoed, FC De Kampioenen, Wittekerke, De Makelaar, Ons Geluk, Recht op Recht, De Burgemeesters, De Boerenkrijg, Proper Volk, Hof Van Assisen, ...
troost je, ik heb die serie ook al *moeten* bekijken.manon schreef:Vandaar ken ik ze dus waarschijnlijk ook, want ik zie Mega Mindy slechts heel soms eens als ik ga babysitten!frank schreef:t is Nicky Langley
en als je IMdB bekijkt zijn er wel genoeg rollen waar je r van zou kennen >> Mega Mindy, Zone Stad, Spoed, FC De Kampioenen, Wittekerke, De Makelaar, Ons Geluk, Recht op Recht, De Burgemeesters, De Boerenkrijg, Proper Volk, Hof Van Assisen, ...