Mo

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mo

Bericht door frank »

Er zal wat tijd nodig zijn zeker vooraleer hij een beetje tot rede gebracht kan worden ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik kan Mo (vanuit zijn optiek) ook heel goed begrijpen - dit is nu eenmaal zijn karakter, en dat wist Simonne, dat is de man waar ze indertijd voor gekozen heeft.
er wordt blijkbaar ook nog al gauw vergeten dat Mo indertijd niet over een nacht ijs gegaan is, toen hij wist dat Frank nog leefde, was dat voor hem heel erg moeilijk - hij is zelfs de goedkeuring van Frank gaan vragen (en heeft ze gekregen ook)!

dat Simonne het nu wil 'uitpraten' is volgens mij ook iets typisch vrouwelijk - Simonne wou gewoon van het gevoel af dat Mo kwaad op haar was - en ze wou vermijden dat er ruzie zou zijn op het werk.
ik vraag me zelfs af of ze iets zou gezegd hebben, moesten ze niet alle 3 bij Marie Design werken.

de manier waarop Mo en Simonne uiteen gegaan zijn, was niet respectvol tov Mo, (dankzij Frank, die zelfs met zijn nieuwjaarswensen niet normaal kan doen) :roll: dus waarom zou Mo nu hààr moeten respecteren?
ze heeft hem van de ene moment op de andere op straat gezet....
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank is ook geen heilige he...

Voor hij met Jenny was, had hij iets met haar zus, Rosa, met wie ze een kind had (Peggy).

Toen hij met Jenny was, koos hij een jonger ding (Simonne).

Daarna heeft hij nog iets gehad met Leontien, Bonnie en wie nog allemaal.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik heb 3 kinderen, en ik heb hier al vrien(dinnet)jes zien voorbijkomen waar ik ook blij van was dat het gedaan was - en soms denk ik 'dit mag lang blijven duren'.
ik zie niet veel verschil met Mo, die duidelijk maakt aan zijn dochter dat hij haar graag met Youssef samen zou zien.
hij dramt daar misschien wel te veel naar jouw zin over door, maar ik zie toch nergens geen dwang of zo - of moet hij tegen zijn eigen dochter zwijgen over wat hij voelt? :?

dit is toch nog iets anders dan een gedwongen huwelijk! :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het "niet draaien"van Mo zijn liefdesleven heeft trouwens niets te maken met zijn bemoeienissen met zijn dochter haar
liefdesleven
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

satine schreef:ik heb 3 kinderen, en ik heb hier al vrien(dinnet)jes zien voorbijkomen waar ik ook blij van was dat het gedaan was - en soms denk ik 'dit mag lang blijven duren'.
ik zie niet veel verschil met Mo, die duidelijk maakt aan zijn dochter dat hij haar graag met Youssef samen zou zien.
hij dramt daar misschien wel te veel naar jouw zin over door, maar ik zie toch nergens geen dwang of zo - of moet hij tegen zijn eigen dochter zwijgen over wat hij voelt? :?

Vind ik ook! Ik vind ook dat Mo daarmee geen kwaad doet, het hangt ten slotte van hen zelf af... En Aïsha heeft ook gevoelens voor Youssef, dus voor mijn part is er echt geen probleem! Ik vind het ook maar logisch dat ouders laten blijken met wie ze hun kinderen graag samen zien, het blijven toch de kinderen die uitmaken of dat het geval is of niet!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

manon schreef:
satine schreef:ik heb 3 kinderen, en ik heb hier al vrien(dinnet)jes zien voorbijkomen waar ik ook blij van was dat het gedaan was - en soms denk ik 'dit mag lang blijven duren'.

Vind ik ook! Ik vind ook dat Mo daarmee geen kwaad doet, het hangt ten slotte van hen zelf af... En Aïsha heeft ook gevoelens voor Youssef, dus voor mijn part is er echt geen probleem! Ik vind het ook maar logisch dat ouders laten blijken met wie ze hun kinderen graag samen zien, het blijven toch de kinderen die uitmaken of dat het geval is of niet!
Mijn moeder heeft zich nog nooit gemoeid met mijn relatie"s en terecht ook !
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mo moet toch zeker weten wat verliefdheid doet met ne mens. Met Veronique én met Simonne heeft hij telkens een beetje zijn verliefdheid voor hun de bovenhand laten halen op zijn geloof.
Hij kan dan ook wel begrijpen dat Simonne gewoon terug verliefd is op Frank en daardoor dus niet redelijk kan nadenken. 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Mo moet toch zeker weten wat verliefdheid doet met ne mens. Met Veronique én met Simonne heeft hij telkens een beetje zijn verliefdheid voor hun de bovenhand laten halen op zijn geloof.
Hij kan dan ook wel begrijpen dat Simonne gewoon terug verliefd is op Frank en daardoor dus niet redelijk kan nadenken. 8)
Mja, op zich wel :)
Maar hij is gewoon nog zo boos/gekwetst waardoor hij zelf ook niet redelijk kan nadenken lijkt me. Simonne had het beter nog wat kunnen laten bezinken denk ik, en dan nog had ze zijn reactie wel een beetje kunnen verwachten vrees ik. Misschien iets minder heftig over een tijdje, maar toch... :?
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Mieke schreef: Hij kan dan ook wel begrijpen dat Simonne gewoon terug verliefd is op Frank en daardoor dus niet redelijk kan nadenken.
:lol: :lol: :lol:

als ze dus wel redelijk zou kunnen nadenken had ze dan de Frank niet teruggepakt, of zo??
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

de_moo schreef:
Mieke schreef: Hij kan dan ook wel begrijpen dat Simonne gewoon terug verliefd is op Frank en daardoor dus niet redelijk kan nadenken.
:lol: :lol: :lol:

als ze dus wel redelijk zou kunnen nadenken had ze dan de Frank niet teruggepakt, of zo??
Nee als ze redelijk kon nadenken had ze de breuk met Mo misschien wat tactvoller kunnen brengen. En zeker niks met Frank beginnen vooraleer het echt gedaan was met Mo.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Nee als ze redelijk kon nadenken had ze de breuk met Mo misschien wat tactvoller kunnen brengen. En zeker niks met Frank beginnen vooraleer het echt gedaan was met Mo.
mja, zou dat ook niet wat schijnheilig zijn ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Hoezo? :?

Ik denk maar voor Mo hè, dan was hij misschien minder boos :lol:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Hoezo? :?

Ja, ik denk ook dta het daarom is dat Mo zo boos is! Ik denk dat hij het liever zo gezien had, dan was het niet echt zo dat Simonne hem bedrogen had he!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

manon schreef:
Mieke schreef:Hoezo? :?

Ja, ik denk ook dta het daarom is dat Mo zo boos is! Ik denk dat hij het liever zo gezien had, dan was het niet echt zo dat Simonne hem bedrogen had he!
tja, beseffen dat iemand waar je om geeft het liever tussen de WC-potten doet met een ander :roll:
ik kan me voorstellen dat dit aankomt - Mo weet ook dat het geen romantisch nachtje zal geweest zijn, maar een gestolen vluggertje links of rechts.... :mrgreen:
0 x
Gesloten