Steracteur Sterartiest 2

Gesloten

Wie is jouw favoriet in Steracteur Sterartiest?

Peiling eindigde op do 17 jan 2008, 20:11

Eline
12
35%
Free
14
41%
Guillaume
4
12%
Mark
4
12%

Totaal aantal stemmen: 34

Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

satine schreef:
satine schreef: Daisy zong hem gewoon van het podium gisteren
Hiermee bedoelde ik eigenlijk dat Daisy een goeie stem heeft, ze kan er makkelijk een hele zaal mee vullen, Geert kan dat niet.
Hij zingt wel, maar mijn hartje klopt niet sneller als hij op het podium staat....

En dat gevoel had ik gisteren bij Marc en Free wel, bij Eline en Guillaume dan weer niet, maar dat lag grotendeels aan Guillaume, zijn stem heeft ook weinig kracht (gisteren toch, ik heb niet alle afleveringen gezien)
En dan moet Marc op de "pijnbank"... rare mensen toch die sms-ers :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Marieke
Nog geen rang

Re:

Bericht door Marieke »

Mieke schreef: Damn en die is zó saai *geeuw* (net als Free trouwens *dubbelgeeuw*)
Ik vind Free nu niet bepaald saai, ze heeft al verschillende genres gezongen en getoond dat ze zowel up-tempo nummers als trage nummers aankan (ik vond haar versie van I will always love you schitterend), en ze heeft een zeer goede stem. Ik zie haar wel in de finale staan, net als Eline trouwens
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
darling
Nog geen rang

Re: Steracteur Sterartiest 2

Bericht door darling »

Allé, de red-Guillaume-actie heeft dus gewerkt :D

Eline vond ik vrijdag trouwens een beetje vals zingen; en Mark deed het nu eens wel heel goed, en dan zit hij op de pijnbank, raar vind ik dat
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Re:

Bericht door manon »

marieke schreef:
Mieke schreef: Damn en die is zó saai *geeuw* (net als Free trouwens *dubbelgeeuw*)
Ik vind Free nu niet bepaald saai, ze heeft al verschillende genres gezongen en getoond dat ze zowel up-tempo nummers als trage nummers aankan (ik vond haar versie van I will always love you schitterend), en ze heeft een zeer goede stem. Ik zie haar wel in de finale staan, net als Eline trouwens
Ik vind dat ook! Free heeft een ongelofelijk goede stem vind ik en is zeker een finaleplaats waard! Eline zingt ook goed, maar minder dan Free, maar is wel zeer sympathiek :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

wat ik bij SASA soms echt wel jammer vind, is dat waarschijnlijk geen kat weet wie voor welk goed doel zingt - ik vind eigenlijk dat dit veel te veel op de achtergrond blijft.

ik zou daar wel rekening mee houden, moest ik sms-en, uiteindelijk zou ik dan liever hebben dat mijn geld gaat naar een organisatie die iets doet waar ik mij in kan vinden.
niet dat ik iets tegen jeugdbewegingen heb, maar er zijn betere 'goede doelen' dan een nieuw scoutslokaal. :wink:

heeft er iemand een idee voor welke 'doelen' de overgebleven deelnemers zingen?
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Ze vermelden het wel altijd eens welke doelen er zijn, maar 'k vind het ook te weinig. De doelen zouden eigenlijk tijdens een van de afleveringen (liefst de eerste) een deftig moeten voorgesteld geweest zijn.

Maar bon, de doelen van de overblijvende kandidaten ken ik wel min of meer:
Free voor de Cliniclowns, Eline voor Habbekrats (of zoiets), Mark voor nieuwe chirogebouwen, Daisy voor iets met daklozen (maar ken de naam niet), Guillaume weet ik niet...
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

guyaume is ook goed en free ook
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

ja, dat van die goede doelen vind ik al spijtig van de vorige editie, het is per slot van rekening toch de bedoeling om daarvoor geld in te zamelen of niet?
jammer dat het dan steeds enkel terloops vermeld wordt, voor lokalen van een jeugdbeweging ben ik nu ook niet direct geneigd om te sponseren, die kunnen op andere manieren geld bijeen sprokkelen...

de goede doelen op een rijtje:

Free: de Cliniclowns
Eline: Habbekrats (een jongerencentrum)
Daisy: Kamiano (een daklozenrestaurant)
Guillaume: Hartekamp (vakanties voor chronisch zieke kinderen)
Mark: nieuwe lokalen voor chirojongens St-Jozef uit Merksem

op Mark moet dus niet meer gestemd worden 8) (ook omdat hij met een nek van hier tot in Tokio op het podium staat en daarnaast het charisma van een pladijs heeft :P )
0 x
I think this line is mostly filler
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Nu zitten mijn twee favorieten op de pijnbank...
Dus geef ik de voorkeur aan degene die ik al in het echt gezien heb en die van mijn stad is : Guillaume dus.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Saaie frigoverkoper Mark wint het van coole ( :lol: ) Geert; waar is de logica :shock:

Dus nu is het nog enkel: Go Eline!!!! 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
WillyWortel
Nog geen rang

Bericht door WillyWortel »

Mieke schreef:Saaie frigoverkoper Mark wint het van coole ( :lol: ) Geert; waar is de logica :shock:

Dus nu is het nog enkel: Go Eline!!!! 8)
De stem? :P Zonder klank zal Geert wel kwalitatief beter geweest zijn ja. En laat Daisy er nu ook uitgaan. Guillaume's bescheidenheid kan een lesje voor iedereen zijn
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ik vind nu Guillaume en Daisy op de pijnbank zitten, dat Guillaume het wel mag halen. Zijn bescheidenheid siert hem idd, en hij is ook zo vooruitgegaan (Daisy was gewoon van int begin al super :mrgreen: )
En de finale dan met Eline en Free, da zou super zijn!!!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik zie Free niet als acteur die komt meedoen aan een zangspelletje. Dat is gewoon een zangeres die toevallig acteert (en dan nog een kinderprogramma dat bijna niemand kent :roll: )

Free zit daar niet op haar plaats, is niet eerlijk voor de andere kandidaten 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Mieke schreef:Ik zie Free niet als acteur die komt meedoen aan een zangspelletje. Dat is gewoon een zangeres die toevallig acteert (en dan nog een kinderprogramma dat bijna niemand kent :roll: )

Free zit daar niet op haar plaats, is niet eerlijk voor de andere kandidaten 8)
die indruk heb ik anders bij Eline ook - en als je even googelt dan zie je dat zij ook veel met muziek bezig is - dus dat is dan ook oneerlijke concurrentie... :wink:

maar ze voldoen alleszins aan de voorwaarden om deel te nemen, anders waren ze niet geselecteerd. :mrgreen:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik heb enkel het begin gezien, weet ondertussen wel al wie genomineerd zijn maar vroeg me af aan wie Daisy de vrijstelling gegeven heeft?
0 x
Gesloten