Maar ik blijf erbij, ze is verbeterd....

Ik vind haar de laatste tijd toch iets volwassener overkomen, en dat "staat" haar wel beter vind ik. Al heeft ze zo af en toe nog haar mindere momenten, zoals pas met dat geld wat Dorien nodig had ("ik kan dat aan mijn papa vragen"Mieke schreef:oké ze ziet er idd al beter uit als vroeger.Mette Marit schreef:jep Gisteren wast weer van da...'mijna papa'![]()
![]()
Maar ik blijf erbij, ze is verbeterd....
meer verbetering zie ik niet
Inderdaad, ik ook! Ook vandaag tegen Femke deed ze weer zo.. Ookal had ze wel eens gelijk... Ze had het ook anders kunnen zeggen/laten blijken!Gertj3 schreef:Ik ga blij zijn als de eruit is in Thuis ! Tis duidelijk te zien dat een verwent wijf is
een echt verwend wijf had allang de steun van haar vader aangenomen, dan zat ze nu in een mooi appartementje, en moest ze niet gaan werken, alleen een beetje naar de unif gaan ofzo, om haar dagen te vullen...Gertj3 schreef:Ik ga blij zijn als de eruit is in Thuis ! Tis duidelijk te zien dat een verwent wijf is
ik vind ook wel dat die rare uren heeft - blijkbaar heeft ze haar 6 uur verdeeld over 5 dagen en werkt ze elke dag 1uur en 12minuten, net genoeg om met Sofie een babbeltje te doen en dan terug naar huis te gaan.Mieke schreef:Ik dacht dat Aisha maar 6uur/week bij de notaris zou werken, die is daar bijna altijd (veel te veel naar mijn goesting)
satine schreef:ik vind ook wel dat die rare uren heeft - blijkbaar heeft ze haar 6 uur verdeeld over 5 dagen en werkt ze elke dag 1uur en 12minuten, net genoeg om met Sofie een babbeltje te doen en dan terug naar huis te gaan.Mieke schreef:Ik dacht dat Aisha maar 6uur/week bij de notaris zou werken, die is daar bijna altijd (veel te veel naar mijn goesting)