Steracteur Sterartiest 2

Gesloten

Wie is jouw favoriet in Steracteur Sterartiest?

Peiling eindigde op do 17 jan 2008, 20:11

Eline
12
35%
Free
14
41%
Guillaume
4
12%
Mark
4
12%

Totaal aantal stemmen: 34

Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Steracteur Sterartiest 2

Bericht door Prieeltje »

Iemand een idee wanneer de 2e reeks begint?
Las net in krant dat Mega Mindy ook meedoet! :D
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

o, dat zou pas cool zijn 8)
0 x
Afbeelding
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Denk dat Steracteur Sterartiest zal beginnen wanneer de provincieshow is afgelopen en aangezien dit nog maar net begonnen is zal dat nog wel even duren ;)

Was dat geen 8 weken? Ofzo?

Nu ja, ik had ergens horen vallen eind november, maar als het na de provincieshow komt is het volgens mij begin november...

Er zijn trouwens nog meer namen bekend...

*MegaMindy dus (Free Souffrau)
*Britt Van Den Borght
* Geert Hunaerts
*Mark Tijsmans
*...
(er zijn gesprekken met Johan Terryn en Tom Waes aan de gang)

en zowel Chris Cauwenberghs (Kabouter Lui, Fernand uit Thuis), Mieke Bouve (Linda-Thuis) en Stofffel Bolu (Kobe uit Familie) hebben meegedaan aan de audities, maar zijn blijkbaar niet geselecteerd...
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Net nog dit gevonden: Guillaume De Vos, Stoffel Bollu (volgens Dag Allemaal dus niet), Catherine Cools, Britt Vanderborght, Karin Jacobs, Mieke Bouve (volgens Dag Allemaal dus niet), Anneke De Keersmaeker, Veerle Dejonghe, Geert Hunaerts (binnenkort Thuis), Marijke Hofkens (binnenkort ex-thuis) en Ronny Daelman (Thuis).

Andere naam die wordt genoemd is Daisy Thijs (ons Daisy)
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Ik had ergens gelezen (maar weet niet meer waar) dat het 9 november begint.
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Heb alle namen gevonden op de showbizzsite. Er komt blijkbaar nogal redelijk veel volk van 'Thuis'.
De 13 steracteurs
De tweede reeks wordt sprankelend, spectaculair, spannend, schitterend en sexy! Dat kan moeilijk anders, met deze geweldige groep van acteurs die één voor één al die eigenschappen belichamen…
Ook dit jaar zijn er onbekende en bekende acteurs, jong en minder jong, met of zonder veel zangervaring. U kent ze uit reeksen als ‘Flikken’, ‘Spring’, ‘De Kotmadam’, ‘Thuis’, ‘Wittekerke’, ‘Mega Mindy’ en ‘Rupel’.

Een overzicht (van jong naar oud):
1. Eline De Munck – Amber uit ‘Thuis’ (Eén)
2. Mattias Van de Vijver – Kasper uit ‘Thuis’ (Eén)
3. Kobe Van Herwegen – David uit ‘Spring’ (Ketnet)
4. Hein Blondeel – Niek uit ‘Spring’ (Ketnet)
5. Guillaume Devos – Pierrot uit ‘Familie’ (VTM)
6. Cathérine Kools – Lotte uit ‘Wittekerke’ (VTM)
7. Free Souffriau – Mega Mindy uit ‘Mega Mindy’ (Ketnet)
8. Britt Van Der Borght – Ria uit ‘De Kotmadam’ (VTM)
9. Geert Hunaerts – Peter uit ‘Thuis’ (Eén)
10. Daisy Thys – Daisy uit ‘Thuis’ (Eén)
11. Johan Terryn – Lucas uit ‘Rupel’ (VTM)
12. Mark Tijsmans – Pasmans uit ‘Flikken’ (Eén)
13. Viv Van Dingenen – Véronique uit ‘Thuis’ (Eén)
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Amber schreef:Heb alle namen gevonden op de showbizzsite. Er komt blijkbaar nogal redelijk veel volk van 'Thuis'.
Tja, als je steracteurs zoekt kom je al snel bij Thuis uit he :lol:
Zeg nu zelf, Amber, Kasper... :wink:

Kijk wel al uit naar de zangkunsten van Viv Van Dingenen!
En ik zie ook dat Ronny Daelman dan toch -gelukkig- niet meedoet!
Mark Tijsmans en Free Mega Mindy zijn wel geen eerlijke tegenspelers voor de rest, die hebben toch al veel musical-en zangervaring?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ronny zal uiteindelijk beslist hebben dat het Sterren op het ijavontuur in combinatie met Thuis en het vaderschap waarschijnlijk al meer dan voldoende was. Mss doet hij wel mee als er een derde reeks komt.

Denk dat Stoffel Bollu uiteindelijk ook om dezelfde reden (Sterren op het ijs) er niet bij is.

Toch wel verrassende lijst. Wat de zangervaring betreft van Mark & Free, die hebben inderdaad al heel wat ervaring, maar dat kan je ook van Daisy Thys zeggen (veel musicalervaring)

K vind het wel leuk dat ze er toch minder populaire acteurs/trices hebben ingestoken zoals dan bijv 'ons' Amber. Als je op de populariteit moet afgaan vrees ik echter wel dat ze mss snel een afvaller zal kunnen worden tenzij ze super kan zingen. Nu ja, thuis is goed vertegenwoordigd dus zeker eentje zal het wel een hele tijd gaan uithouden en dan gok ik hiervoor op nieuwkomer Geert Hunaerts (die overigens ook al ervaring heeft want in lang vervlogen tijden heeft die nog een groepje gehad, dacht dat die Duwo ofzo heette?).

Jammer dat Marijke Hofkens er niet bij is. Ik had die wel graag eens horen zingen en dansen. Wel tof dat Viv er wel bij is, want die naam had ik hiervoor nog niet horen vallen en wat mij betreft is ze toch al net iets te lang van het scherm verdwenen. Ze mag dus gerust nog eens verschijnen... ;)

Ik ben benieuwd...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

robmolle schreef:Toch wel verrassende lijst. Wat de zangervaring betreft van Mark & Free, die hebben inderdaad al heel wat ervaring, maar dat kan je ook van Daisy Thys zeggen (veel musicalervaring)
Ook Britt Van Der Borght heeft musicalervaring, Kobe Van Herwegen zingt in de Ketnet-band en ik las dat Geert Hunaerts en Viv van Dingenen ook al in een musical hebben gespeeld en Guillome Devos heeft een musicalopleiding gevolgd.
0 x
Sanne
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Sanneke schreef:
robmolle schreef:Toch wel verrassende lijst. Wat de zangervaring betreft van Mark & Free, die hebben inderdaad al heel wat ervaring, maar dat kan je ook van Daisy Thys zeggen (veel musicalervaring)
Ook Britt Van Der Borght heeft musicalervaring, Kobe Van Herwegen zingt in de Ketnet-band en ik las dat Geert Hunaerts en Viv van Dingenen ook al in een musical hebben gespeeld en Guillome Devos heeft een musicalopleiding gevolgd.
En Eline De Muynck (Amber) ook reeds in muscal gespeeld.
0 x
Katja*
Nog geen rang

Bericht door Katja* »

De jury had er een andere mening over,maar ik vond dat Mattias Van de Vijver het erg goed deed!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Katja* schreef:De jury had er een andere mening over,maar ik vond dat Mattias Van de Vijver het erg goed deed!
als acteur zie ik hem niet zo graag bezig, hier vond ik dat hij iets bescheidens over hem had en inderdaad hij deed dat bijlange niet slecht ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Ik vond Eline De Munck heel goed :D
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ja, voor mij was Eline toch wel de grote verrassing! Wat een stem! Ze zag er trouwens ook stukken beter uit als Eline dan als Amber vond ik!

Matthias vond ik dan weer niet zo denderend, maar ziet er mij wel een sympathiek bazeke uit! :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mattias kan echt niet zingen, het was ook veel te flauw en saai. Zijn opvoering dan hè, voor de rest ziet hij er mij ne toffe uit.
Maar hij praat dus echt zo gelijk Kasper hè met dat accentje; ik dacht altijd dat hij dat speelde gelijk Waldek om te laten horen dat hij een buitenlander is...

Over de rest van de Thuis-acteurs:
Geert Hunaerts zag er knap uit en zo schattig met z'n dochtertje :love: (en in 'Thuis' zal hij iets beginnen met Sofie)
Daisy zag er uit als een heks ( :shock: )
Eline de Munck kan heel goed zingen en ze is 2 koppen groter als Mattias :lol:
Viv VanDingenen kan ook niet zingen, maar ze is wel een knappe madam 8)

Over de anderen:
Kobe van Spring is mijn favorietje!! 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten