2 kaderkes???? Oh My God!
Koop dan liever niets hè...

Ik zou zeggen, jullie hebben nog iets te goed ofzo, maar toch geen kaderkes...er zat niets in die kaderkes, ja, zo'n voorgedrukte fotooma schreef:Ik heb niet gezien wat er in die kaderkes zat...
Enne, koop dan liever niets?
Werner is maar op de laatste knip naar diene trouw geweest en wou blijkbaar niet met lege handen arriveren, dus vermoed ik dat die kaderkes iets "zinnigs" bevatten...
Ha ja, dan zijn die kaderkes bedoeld om mooie foto's van bruid en bruidegom in te steken, zeker?Mette Marit schreef:Ik zou zeggen, jullie hebben nog iets te goed ofzo, maar toch geen kaderkes...er zat niets in die kaderkes, ja, zo'n voorgedrukte fotooma schreef:Ik heb niet gezien wat er in die kaderkes zat...
Werner is maar op de laatste knip naar diene trouw geweest en wou blijkbaar niet met lege handen arriveren, dus vermoed ik dat die kaderkes iets "zinnigs" bevatten...
Ik vond het kado van Werner eigenlijk toepasselijk in de zin van, ze wilden een eenvoudig trouwfeest dus ook eenvoudige kado's... En ik denk dat de familie Bastiaans wel geld genoeg heeft...Christel schreef:Ach ja, wat de reden voor die kadertjes ook geweest is, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, toch?(ik vond hem daar wel een beetje sneu staan met zijn lijstjes eigenlijk
want hij bedoelde het goed. En dan Eric en Martine die ook nog redelijk duidelijk hun "teleurstelling" lieten merken
Ik had wel wat met Werner te doen..
)
Zij content mee wat je krijgt !Mette Marit schreef:Ik zou zeggen, jullie hebben nog iets te goed ofzo, maar toch geen kaderkes...er zat niets in die kaderkes, ja, zo'n voorgedrukte fotooma schreef:Ik heb niet gezien wat er in die kaderkes zat...
mja hij was er wel rap vanonder!Gertj3 schreef:Just op tijd als je het mij vraagtMieke schreef:Werner de held van de dag, en de blikken tussen hem en Eva beloven heel wat goeds![]()
![]()
Wel raar dat hij zelf niet aan Nandje dacht
En Maarten ging wel snel de pijp uit![]()
Ik denk het niet want de kinderwagen stond in de omgekeerde richting zodanig dat hij nandje niet kon zien!Mette Marit schreef:mja hij was er wel rap vanonder!Gertj3 schreef:Just op tijd als je het mij vraagtMieke schreef:Werner de held van de dag, en de blikken tussen hem en Eva beloven heel wat goeds![]()
![]()
Die vecht partij mocht wel wat langer geduurd hebben...
Ik vroeg me af of Werner Nandje wel had zien staan?
Hij keek nogal verbaasd toen Eva zei dat Nandje nog binnen was...
Maar nee.....Gertj3 schreef:Just op tijd als je het mij vraagtMieke schreef:Werner de held van de dag, en de blikken tussen hem en Eva beloven heel wat goeds![]()
![]()
Eigenlijk heeft vooral Mathilde schuld aan deze drama !Mieke schreef:Maar nee.....Gertj3 schreef:Just op tijd als je het mij vraagtMieke schreef:Werner de held van de dag, en de blikken tussen hem en Eva beloven heel wat goeds![]()
![]()
Hij blijft gewoon een misbegrepen jongetje die niemand ooit zag staan.