de laatste aflevering
-
koetje36
- Poster rang 1

-
koetje36
- Poster rang 1

-
Pearl
- Poster rang 1

Een beetje heel veel ineens, maar da's wel typisch laatste aflevering zeker? Een heel jaar gebeurt er heel weinig en dan op 't einde: kaboem.
Sam en Dorien die botsen vond ik er nu net over eigenlijk, dat hoefde daar niet echt meer bij. Frank en Simonne vond ik wel goed.
Sam en Dorien die botsen vond ik er nu net over eigenlijk, dat hoefde daar niet echt meer bij. Frank en Simonne vond ik wel goed.
0 x
i feel almost everything
-
koetje36
- Poster rang 1

ja maar dat is typisch thuis he. met de laatste aflevering hebben ze weer de start gegeven voor een half jaar thuis.Pearl schreef:Een beetje heel veel ineens, maar da's wel typisch laatste aflevering zeker? Een heel jaar gebeurt er heel weinig en dan op 't einde: kaboem.
K zen wel benieuwd hoe alles verder gaat aflopen.
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

nee volgens mij was het een vrouw die die brief onder de deur stopte. Het was toch precies een fijn hand. K ga da eens uitvoerig bestuderen op de dvd. Ik heb het opgenomen.Nicolaske schreef:Eén van de betere![]()
Vooral Maarten, en die muziekjes, ik vond het echt spannend!
En Jenny en die doodsbrief![]()
Maar we weten nu toch dat het Victor niet is hé.
0 x
-
Pearl
- Poster rang 1

Dacht ik ook, ja.koetje36 schreef:nee volgens mij was het een vrouw die die brief onder de deur stopte. Het was toch precies een fijn hand. K ga da eens uitvoerig bestuderen op de dvd. Ik heb het opgenomen.Nicolaske schreef:Eén van de betere![]()
Vooral Maarten, en die muziekjes, ik vond het echt spannend!
En Jenny en die doodsbrief![]()
Maar we weten nu toch dat het Victor niet is hé.
De weduwe van iemand die Victor vermoord heeft of zo. Hehe.
0 x
i feel almost everything
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Een van de beste cliffhangers van de laatste jaren, de vorige jaren was het vervolg redelijk voorspelbaar
Frank ging zowiezo overleven en iedereen wist dat Veronique ging verdwijnen. Deze keer weet je niet wie er zal sterven en overleven zowel Maarten, Eva als Werner maken kans.
Het leek wel alsof ze verhaallijnen hergebruikten iemand die door een brand ging om Eva te redden (Pierre) en doodsbrief om iemand de bedreigen (gedaan door Isabell voor Leontien hoewel daar de naam van haar ongeboren kind op stond)
Het leek wel alsof ze verhaallijnen hergebruikten iemand die door een brand ging om Eva te redden (Pierre) en doodsbrief om iemand de bedreigen (gedaan door Isabell voor Leontien hoewel daar de naam van haar ongeboren kind op stond)
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Zwak. Heel zwak. De cliffhangers beginnen 'uitgemolken' te worden. Moord, brand, geweldadig, gevecht - 't is elk jaar van dat. Begint behoorlijk afgezaagd te worden.
Mij deed deze slotaflevering denken aan die van sezoen 3 (met Joeri en Kristof en nog ene, en Simonne en Frank), sezoen 4 of 5 met Piere, Fernand en Eva in de Brandende kelder, 't seizoen erna met Eva en Jan in hetzelfde gemeentehuis als dat van vandaag, namelijk 'ons' gemeentehuis hier in Alsemberg, en toch ook wel een beetje aan de slotaflevering van vorig jaar.
Deze slotafleverig vind ik heel zwak, en dat ligt trouwens in lijn met dit hele seizoen. Buis, scenarioschrijvers!
Mij deed deze slotaflevering denken aan die van sezoen 3 (met Joeri en Kristof en nog ene, en Simonne en Frank), sezoen 4 of 5 met Piere, Fernand en Eva in de Brandende kelder, 't seizoen erna met Eva en Jan in hetzelfde gemeentehuis als dat van vandaag, namelijk 'ons' gemeentehuis hier in Alsemberg, en toch ook wel een beetje aan de slotaflevering van vorig jaar.
Deze slotafleverig vind ik heel zwak, en dat ligt trouwens in lijn met dit hele seizoen. Buis, scenarioschrijvers!
0 x
-
kristanna
- x 435
wel, dat was wel behoorlijk gevarieerd. smeeskens is echt een oliebol om zo koppig te drammen. van mij mag hij weg. maarten is wel heel erg cru en moet er zelfs uit. eva sterft zeker; jammer. het leukste vond ik toch ANN en SANDRINE. gelukkig dansend; ja, ik zie deze 2 wel heel lang blijven met ups en downs. mocht ik maar het een en ander bedenken, ik zou het weten.
0 x
-
Benny
- Nog geen rang
-
Ice cube
- Nog geen rang
kristanna schreef:wel, dat was wel behoorlijk gevarieerd. smeeskens is echt een oliebol om zo koppig te drammen. van mij mag hij weg. maarten is wel heel erg cru en moet er zelfs uit. eva sterft zeker; jammer. het leukste vond ik toch ANN en SANDRINE. gelukkig dansend; ja, ik zie deze 2 wel heel lang blijven met ups en downs. mocht ik maar het een en ander bedenken, ik zou het weten.
Eén van de betere seizoens-eindes. Nogal veel gebeurtenissen ineens, maarja we moeten dan ook 3 maanden zien te overleven met het idee aan deze aflevering...
0 x
If god is watching us, the least we can do is be entertaining...
- Luc
- Poster rang 4

Ik vond het niet zo sterk. De onnozelste trouw in jaren allereerst met Martine die haar verpleegstersuniform had aangetrokken. En dan de overacting van die 2 "tortelduiven" en dan hebben we het nog niet gehad over het spastisch 'dansen'.
Dat Sam en Dorien iets gingen tegenkomen, dat had ik nu zo niet zien aankomen
Deja-vu trouwens. Net als de brand, ook redelijk deja-vu.
En hoe gaat het aflopen ? Werner redt Eva en Nand (kleine kinderen komen er altijd levend uit, ze durven niet anders) en Maarten sterft. En Sam en Dorien zullen het ook overleven. Dorien zal er alleen wat erger aan toe zijn. En als het niet zo, dan zouden ze verrassen en dan zouden ze alleen maar in mijn achting stijgen.
Och ja, om positief te eindigen, ze doen hun best en de scènes op zich waren niet slecht gebracht, maar het blijft een soap en dan moet je het ook met die gedachten bekijken, denk ik
Dat Sam en Dorien iets gingen tegenkomen, dat had ik nu zo niet zien aankomen
En hoe gaat het aflopen ? Werner redt Eva en Nand (kleine kinderen komen er altijd levend uit, ze durven niet anders) en Maarten sterft. En Sam en Dorien zullen het ook overleven. Dorien zal er alleen wat erger aan toe zijn. En als het niet zo, dan zouden ze verrassen en dan zouden ze alleen maar in mijn achting stijgen.
Och ja, om positief te eindigen, ze doen hun best en de scènes op zich waren niet slecht gebracht, maar het blijft een soap en dan moet je het ook met die gedachten bekijken, denk ik
0 x