Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

Ik vond het vooral vreemd dat Victor eerst loog en zei dat hij nog geen tijd had gehad om bij de juwelier binnen te springen, en daarna plots wel met een uitleg op de proppen komt ...

Ik heb Jenny altijd al een bemoeizieke betweter gevonden, maar au fond wel iemand met een goed hart. Dit verdient ze dus zeker niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Pfoeh, wat heeft Jenny gebeten de laatste tijd? :shock: Alsof ze met mensen afsnauwen, haar onzekerheid over Victor wil compenseren ofzo.. :? Gisteren Marianne (die niet eens op de hoogte is van de recentelijke toestanden), en vandaag tegen Rosa was ze ook niet bepaald vriendelijk. Volgens mij is Jenny zelf toch ook niet meer zo zeker over Victor's mooie bedoelingen, en heeft hetgeen wat Rosa haar gezegd heeft over Victor haar toch meer aangegrepen dan ze wil toegeven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja vroeg me gisteren ook af waarom ze zo tegen Marianne deed :? , dacht da da vriendinnen waren en kon me niet herinneren dat ze ineens terug ruzie hadden... Maja ik zal ni goed opletten zeker :oops:

En vandaag heb ik niet gekeken, wat deed ze dan tegen Rosa?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ja vroeg me gisteren ook af waarom ze zo tegen Marianne deed :? , dacht da da vriendinnen waren en kon me niet herinneren dat ze ineens terug ruzie hadden... Maja ik zal ni goed opletten zeker :oops:

En vandaag heb ik niet gekeken, wat deed ze dan tegen Rosa?
Ze snauwde zo'n beetje tegen Rosa, omdat die nog maar eens vroeg of het niet verstandig zou zijn als Jenny de achtergrond van Victor eens een beetje na zou trekken, aangezien die plagerijen zijn begonnen toen Victor bij Jenny is gaan wonen. Jenny wil daar nog steeds niks van weten, en gaf als reactie dat ze naar boven, naar haar "ex-crimineel" ging...

Wat die vriendschap tussen Jenny en Marianne betreft, die is al een hele tijd niet meer wat het geweest is geloof ik.. Maar ik vind het wel vreemd dat Jenny de ene keer vriendelijk is, en de andere keer weer bits en onaardig, terwijl Marianne zich elke keer van geen kwaad bewust lijkt :?
In dit geval sloeg Jenny's opmerking helemaal nergens op, aangezien Marianne helemaal niks afweet van die plagerijen en dergelijke waar Jenny de laatste tijd mee zit, en dus ook niks verkeerds heeft gezegd over Victor... Ik vind het maar raar.. :?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:
Wat die vriendschap tussen Jenny en Marianne betreft, die is al een hele tijd niet meer wat het geweest is geloof ik.. Maar ik vind het wel vreemd dat Jenny de ene keer vriendelijk is, en de andere keer weer bits en onaardig, terwijl Marianne zich elke keer van geen kwaad bewust lijkt :?
In dit geval sloeg Jenny's opmerking helemaal nergens op, aangezien Marianne helemaal niks afweet van die plagerijen en dergelijke waar Jenny de laatste tijd mee zit, en dus ook niks verkeerds heeft gezegd over Victor... Ik vind het maar raar.. :?
Ja in de herhalingen van een week geleden deed Jenny ook al zo ambetant tegen Marianne. Ze zei ook ergens iets van 'oude vrijster' ofzo, in ieder geval het klonk heel bekend met hoe ze woensdag tegen Marianne deed.
Ach Jenny is gewoon een wispelturig mens, en ze kan geen kritiek (al is het om te helpen) verdragen :evil:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Jenny is lang niet mijn favo personage, maar ik vrees dat je de impact van een stalker op je humeur niet moet onderschatten. :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ach Jenny is gewoon een wispelturig mens, en ze kan geen kritiek (al is het om te helpen) verdragen :evil:
Dat klopt ja. Dat is mij ook al vaker opgevallen. Op het moment dat een reactie haar niet helemaal aanstaat kan ze heel venijnig uit de hoek komen, om dan vervolgens weer net te doen alsof er niks aan de hand is. :evil:
satine schreef:Jenny is lang niet mijn favo personage, maar ik vrees dat je de impact van een stalker op je humeur niet moet onderschatten. :wink:
Dat zal er ook zeker voor iets tussen zitten ja, en dat snap ik ook wel, maar gewoon zeggen waar ze mee zit wil ook wel eens helpen he? Rosa en Marianne kunnen er toch allebei ook helemaal niks aan doen dat het zo loopt :? Maarja, dat houdt het spannend zeker? :) :wink:
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Eindelijk verdenkt Jenny Victor nu ook !!
Wel stom dat ze zich zo snel schuldig voelt tegenover hem.
Als hij zo koppig wil zijn om niet op te nemen , of beter gezegd de telefoon af te leggen , ja dan is dat zijn probleem.
Jenny laat je niet zo doen meisje :wink:
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Ondanks haar koppigheid tov Marianne en Rosa is ze er toch niet helemaal gerust in denk ik...
Aan haar reactie tov Victor gisteren te zien...
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Mette Marit schreef:Ondanks haar koppigheid tov Marianne en Rosa is ze er toch niet helemaal gerust in denk ik...
ze heeft maar 24u é :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

'leentje schreef:
Mette Marit schreef:Ondanks haar koppigheid tov Marianne en Rosa is ze er toch niet helemaal gerust in denk ik...

of anders?? :shock: :P
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

'leentje schreef:
jah, ik dacht efkes dak naar Kanaaltwee keek...

ons Jenny heeft ook geen chance in de liefde hè!
en als ze dan ne goeien had bedriegt ze hem....

tsssssssssssss
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Gisteren nog maar eens bevestiging gekregen van het wantrouwen van Jenny tov Victor...
Hoewel hij goeie punten heeft gescoord door Martine haar kleed nog te willen wassen...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, Jenny las de artikels over Victor...
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Die doodsbrief :shock:
En dat (vrouwen)hand, van wie zou dat zijn? :?
Ik hoop nog altijd iemand dat we kennen..

Was er geen vriendin van Neil ofzo vroeger, want dan zou zij het kunnen zijn?
0 x
Gesloten