The L-Word

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

inderdaad, best wel lachen geblazen :)

:!:

't is zoals je voorspelde, zotteken, Shane is goed bezig met een brave huismoeder binnen te doen :P
wat Max betreft, misschien is dat het einde van het personage, men kan alleen maar hopen 8)
de basketbalmatch was wel grappig, het zootje ongeregeld van Alice dat eens ging tonen wat het kon :lol: vooral Helena was leuk en ook Bette die haar competitiedrang voelde bovenkomen toen Tina ineens opdook :P
Papi blijft op de zenuwen werken, zeker met haar constant uitdagen van Shane, ziet die trut nu niet dat die niet geïnteresseerd is in haar spelletjes? :roll:
en Jenny met die hond :shock: wa wasmeda zeg...

allez ja, als het zo blijft doorgaan, wordt het wel een leuk seizoen :)

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

:!: :!:
Gnihi net te weten gekomen vanwaar Jenny haar Vagina Wig scheldwoord haalt : Stacey Mirkin
Mirkin is : A merkin (first use, according to the OED, 1617) is a pubic wig, worn by prostitutes after shaving their genitalia to eliminate lice or to disguise the marks of syphilis. There are many different ways of wearing a merkin, although most involve placing the merkin on the vulva or the scrotum.
Een haarstukje voor de edele delen dus .. :lol: :lol:
Jeezes heet toch zo maar eens .. :!:
0 x
Never put a sock in a toaster
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Net epi 5 gezien :

:!: :!: :!:
De openingsscène vond ik wel integer... max doet da goed zo stil zwijgend en ingetogen voor een spiegel staan. *applausje*
Angus : wanne ass .. nuja shit happens maar ik vind zijn penopause wel stilletjes genoeg hebben.. ik voel mij slecht , ik voel mij slecht .. :roll:
Jenny is een complete flipkop : die hond dood doen ?!! WTF ?! Schrijven over je vrienden en de namen zelfs amper veranderen ? nog meer WTF ?!
Jay for Alice die haar min of meer op haar plaatsken zet :
De Monet joke ! Hilarisch ! : Jenny: Oh, my God, it's Monet. Monet has come back from the dead and he wants me to give you a message. He says, "I am so sorry for sitting in front of my pond in France and sketching those water lilies and using the water lilies as actual inspiration. Sorry to offend, Alice."
Alice: Right, right. Oh, wait, he's talking to me! So weird. Huh? [listening] What? OK, I'll tell her. He said don't ever fucking compare yourself to him. :lol: :roll2:
Shane haar verhaallijn is wat slabbakke boel.. de mooie mama van die zo graag verleid wil worden. Shane die het allemaal geen moer kan schelen.. nuja
Und Bette ! The dean smokes dope ! grappig eigenlijk.. Ziet er nog wel interessant uit tussen haar en I want to give you a shotgun Jodi !
En Helena .. wat een pechvogel.. maar wel een schattige pechvogel ..

0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

epi 6 :
voorstukje : Shane vindt het duidelijk echt niet leuk om overal op straat in haar onderbroek gezien te worden.

The chaos phonecallstuk : het duurt zo een 10 minuten aan een stuk dat iedereen mekaar zit te bellen.
Shane wordt gek van het onderbroekengedoe en wil niet dat Alice de rest uitnodigt om op de prémiere ervan te zijn.
Bette wordt gek van haar baas Phyllis die op haar beurt droevig is omwille van het hele Alice break up gedoe. Alice ontwijkt Phyllis en belt ondertussen toch maar iedereen op om mee te gaan naar Shane haar onderbroekending te gaan zien. Er blijkt ook een afterparty te zijn waarin gepokerd zal worden. En ohjaaa Helena no money in the bank zal ook meedoen.. not a smart idea.
Jodi confronteert Bette ondertussen ook nog over hun bijna potsmokingkiss.
Jenny zit ondertussen ook nog haar eigen ikbenzogekinmijnhoofd te wezen.
Jenny wordt ondertussen ook gebeld door de vaginawigvriendin die Debby wil spreken over haar hele relatie gedoe. Who is Debby .. ow het is Jenny haar childhoodnickname ? :s Het gaat blijkbaar weer goed tussen vaginawig en haar vriendinnetje en daar gaat ze dus duidelijk een belachelijk accent stokje voor steken.
Ah en Tina komt nog eens binnen springen. Angelica moet naar de kleuterschool gaan en jeuj ruzie over naar welke stomme school ze moet gaan. Kleuterschool is playdoh en kleurtjes. Jah I'm in with Tina voor deze keer.
Gedaan met het hele telefoongedoe en tijd voor poker met Papi. Papi is echt wel een vervelend persoontje maar kent blijkbaar wel the poker tricks. De scènes komen nu al even chaotisch door mekaar ..
Intermezzo : Nany fucks Nany en Bette laat de mannelijke zeurkous even weten dat hij niet mag spelen met het hart van haar zusje Kit.
Ok back to Poker .. und Jenny die aanpapt met vaginawigvriendin ..
Max komt ondertussen ook nog uit het kastje door op te komen tegen de vrouwelijke discriminatie op zijn werk. Uhow ? we don't know ..
Bette gaat Jodi ook nog eens opzoeken.. en ooooh ze heeft wat gebarentaal geleerd om Jodi te overtuigen van het feit dat ze haar toch wel erg aantrekkelijk vindt ? gevolg : Seks tussen kunst ... Klinkt leuk toch .. maar tussen boren en steigers lijkt me toch niet zo confortabel..
Maar bon er is nog eens een leuke seksscène in the L word he ..
Terug naar Poker waar Alice een serieus blauw oog oploopt door een klein opstootje. Op naar het ziekenhuis : Tascha staat Alice bij en we komen te weten dat Tascha in het leger zit en op zending is geweest naar Irak. hmmm ..
Shane legt de mooie mama nog eens uit dat ze geen relatie wil met haar omdat ze het toch maar zou vergooien. Typisch.
Op de prémiere geraakt Helena aan het pokeren en geraakt nog dieper in de puree dan ze al zat. The house always wins ! Shane muist er van tussen naar de mooie mama. Alice flirt met Tascha maar vindt een Phyllis aan haar voordeur. Tascha houdt niet van drama.. aij aj
und Jenny die verklooit het nog een beetje meer. Ik kijk al uit naar de volgende epi ! Eigenlijk is dit wel een fun seizoen ..

0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

ook net aflevering 6 bekeken

wat was dat toch met heel dat multiple splitscreen telefoongedoe in het begin? :shock: niet dat ik het niet al eerder gezien had, maar was dat nu echt nodig? man, man, 't was om zeeziek van te worden :?

anyway, buiten dat was het wel een aangename aflevering :)

Shane die zich niet goed voelt met heel de onderbroekencampagne (zo schoon ofte "shane" stond ze er ook niet op...) en dan maar gaat aankloppen bij haar nieuwe vlam/beste vriendin

Alice die Phyllis probeert af te poeieren (zo'n ambetant mens zeg, get a life - without Alice!) en en passant een soldatenmeisje begint te verleiden (heb het niet op zo van die types :? )

Jenny die weer haar ambetante zelf uithangt en eindelijk door de mand valt (spijtig, want die dierenartse was eigenlijk wel leuk :oops: ), kan ze weer lekker zot beginnen doen...

Bette die met Jodi in de koffer duikt en dan de schrik van haar leven opdoet ("I don't like kids" - my kinda girl :P ), maar Jodi zal uiteindelijk wel van gedachten veranderen, pfrt...

dan Helena, 't schaapke, je zou bijna gaan willen dat ze weer aan de centjes van mama kan, maar dan zou ze zo geen zalige tv meer opleveren :D

enneuh, Papi mag voor mijn part nog steeds uit de serie geschreven worden, 't strekenwijf met haar scheve toot :x

0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

sisken schreef: :!:

Bette die met Jodi in de koffer duikt en dan de schrik van haar leven opdoet ("I don't like kids" - my kinda girl :P ), maar Jodi zal uiteindelijk wel van gedachten veranderen, pfrt...

Bwa Jodi draait niet echt bij he .. ze zorgt gewoon dat ze toch stiekem krijgt waar ze zin in heeft met een houding van we zien wel
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

zotteken schreef:
sisken schreef: :!:

Bwa Jodi draait niet echt bij he .. ze zorgt gewoon dat ze toch stiekem krijgt waar ze zin in heeft met een houding van we zien wel
nee da's waar, maar ze kan dat nog altijd doen, zeker als ze per se met Bette iets wil beginnen, dan moet ze dat snotneusje er wel bij nemen, willen of niet :?

bij deze dus: dames mét kinderen gelieve zich bij mij te onthouden :lol:
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

The L word rulezz 8)

Oke, vroeger moest ik niks van da programma wete maaarrr de tijden verandere wel is waar :wink:

Ik heb onlangs seizoen 1 op dvd gekocht en wat ik er tot hier toe al van gezien heb is echt zalig !! en voor de iets recentere aflevering bestaat er ook Youtube !! I love Youtube !! :D
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Amai, aflevering 6 was saai.
0 x
i feel almost everything
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

net afl. 7 bekeken en eigenlijk is het seizoen een beetje in een dipje aan het vallen...

Tina is een bitch :x , nu nog meer dan ervoor, Jenny zitten opvrijen om haar boek binnen te rijven was er echt wel over, harde zakenvrouw (is het nu onder druk of niet) staat haar niet...

Alice was wel grappig (ver het enige leuke aan heel de serie) zoals ze daar als een schoolmeisje in het bureau van Tasha stond, 'k ben benieuwd hoe heel dat zaakje gaat aflopen...

Bette is nog steeds ongeloofwaardig: hoe kan iemand nu in een paar dagen (of zelfs weken) genoeg gebarentaal leren zodat ze niet eens meer een tolk nodig heeft? :roll:

Shane etc. was ronduit boring, heel dat pc-gesprekje was zó schools, recht uit een boekje eigenlijk...

en dan Helena, leuk hoe ze dat spelletje gin-rummy wist om te draaien in haar voordeel :D
oh ja, degene tegen wie ze speelde, doet momenteel mee in 24 op Kanaaltwee als het hulpje van de first lady ;)

0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Ik vind Bette en Jodi anders wel een cute koppeltje. maar ik denk niet dat het gaat blijven duren.
Same voor Shane en haar madam de moeder
Tina en Jenny : hebben we geen bemanning nodig voor een shuttle naar de maan ? :roll:
Phyllis ... ugh we zien wel ..
Er moet gewoon wat schot in de zaak komen .. trailertje voor 8 ziet er in ieder geval wel ok uit ...
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

und epi 8 :

We beginnen met gekke Jenny die aangevallen wordt door Sounder the dead dog. Oh wacht it's just a dream. DUH ... dead dogs are dead ..
Bon Tina en Bette zitten wat te kletsen bij de ouderwissel om Angelica. Tina biecht op dat ze Bette mist.. flirt flirt ( is dit een I want you back verklaring ? ) in ieder geval komt Jodi binnen to save Bette.. Jodi kan plots heel erg goed met Angelica overweg want die 2 hebben al hun eigen kleine gebarentaal clubje. Awtch Tina..
Shane en spulleken zitten buiten op de veranda wat te zeveren. Spulleke maakt duidelijk dat ze sexualy fluid is .. hmmm klinkt erg bekend in de oren.
Jodi en Bette hebben het even over hun impasse bij het zwembad. Monogamie versus een date met een ander op het einde van de dag. Tja ieder zo zijn ding maar die 2 gaan mijn gedacht niet samen. Tina zal het graag geweten hebben.
Max krijgt een madammeke over de vloer die met hem wil samenwerken. Ze doet het echter niet voor het geld... hmmm what are you after ? I know I know ! maar iets zegt me dat je het niet KAN krijgen ..
Helena is nog steeds samen met griezel Caterine die haar aan de pokertafels zet om nog meer geld te verzamelen. Show her the money !! Brrrrrr ...
Enfin iedereen op naar het feestje van Miss Porter die er nu achter is dat haar vriendje de nanny nam. Uhow en ja hoor de beste manier om dat aan je vriend te laten weten is om heeeel veeel te schreeuwen op een podium. NOT !
Shane en spulleke maken inmiddels de auto wat aan het eum .... uhu
Alice en Tasha vinden dat na een hele hoop oorlogsgezever ook wel een fijn idee. Shut up Alice time to ..uhu
Kit gaat aan de mojito's en Papi gaat aan Kit's boezem .. brrrrr Papsi u bent een koe !
Eind van de aflevering : papa Shay is terug om zijn zoon op te halen en we faden uit met een liedje I can feel myself falling .. weeral
Dude wat een circulair leventje ...

Graag voor volgende aflevering : Weg met die papsi en Caterine ! Goddammit kunnen we niet gewoon opeens Dana terug laten verschijnen naakt onder de douche ?? :lol:

0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

ook net naar de 8e aflevering gekeken

we beginnen dus met Jenny die een Carrie doet (die van Stephen King/Brian De Palma, niet die van Sex and the City ;) ), 't mocht voor mijn part nog wat griezeliger :lol:

de kleedster van de aflevering was waarschijnlijk met verlof die opnameweek want alle dames zien er om te wansmakelijker uit, Alice op kop (moest dat een huisvrouwtje voorstellen of zo???)

voor de rest heel wat geseks met zowat alle dames:
Alice en Tasha, Shane en Paige (= da's dus haar naam, niet spulleke ;) ), Helena en Catherine (sinds wanneer is Helena zo onderdanig?) en bijna tussen Papi en Kit (Papi die ineens geen misbruik van iemand wil maken :shock: )
't was in ieder geval geen al te best idee om iemand met zo'n drankverleden vol met alcohol te gieten :?

en wordt Helena nu gokverslaafde of wat? ik kan in elk geval geen andere reden voor haar rare gedrag verzinnen (en ik vond het "show me te money" fragment wel iets hebben :oops: )

geen al te slechte aflevering, maar Papi mag wat mij betreft nog altijd de trein naar Nowheresville nemen 8) )

0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Aflevering 9 dan maar : Lacing Lilting Lyrics ..
It's all about the musical :?
Anyways Marina is weer even back.. altijd fijn om die even terug te zien al zie ik ze liever niet een poging tot zingen ondernemen .. nuja
Niet veel vooruitgang in deze episode.

Papi die duidelijk achter Kit aangaat. Ik vind het trouwens erg vreemd dat iemands boezem op de dansvloer likken tegenwoordig respect noemt. Mss wordt ik stilletjes toch ouder ? :lol:

Wel een mooi ochtendbeeld van een ontwakend liefdeskoppeltje. Dat duurt echter niet lang. Papi en Helena komen beiden sprung zijn. Sprung ? ok dan .. Phyllis komt bovendien ook nog eens piepen. Vreemde situatie allemaal.

Shane haar Shay gaat ervandoor samen met de papa en de wereld vergaat. Gelukkig is er altijd een Alice met een graffitispuit.

En wat Max betreft.. zucht ik was hem net leuk beginnen vinden maar dat acteerwerk *zucht*
Same goes voor Tina.. Hello I'm Tina and I'm a robot that repeats everybody.. spijtig dat dit personage zo wordt uitgespeeld.
Und again same voor gekke Jenny.. Looney ..
Meer Jodi en Bette !

0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

owkee, na lang zoeken en proberen op youtube, tóch de 9e aflevering gevonden en kunnen bekijken :P

'k vond vooral heel de bed-in wel grappig, met z'n vijven in bed en Phyllis die dan ook nog opdook :lol:

Jenny is en blijft irritant, wat ze ook doet, dus hier ook weer
die musical was wel grappig, maar waarom ze daar ineens weer Marina lieten opduiken is mij een raadsel...

Max krijgt wat backgroundstory, daar zat ik zooooooo niet op te wachten :roll:

Shane zag er nog lelijker uit dan anders (ik ben blijkbaar één van de weinigen die er niet als een blok voor valt): ver ziekelijk bleek en met nog een lelijker kapsel dan anders :?

Papi die ineens verliefd blijkt te zijn op Kit en Kit die daar dan nog in mee gaat? :shock: de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

en Alice, ik wil ook zo een vriendin :(

0 x
Gesloten