nog 2 weken zeker vooraleer ze aan het einde van het eerste seizoen zitten zeker ? Op Internet kan je wellicht al de helft van de afleveringen van seizoen 2 downloaden.
Prison Break
- 
				frank
 - Poster rang 4

- 
				sisken
 - Poster rang 2

geen micro zien zwiepen, hoewel ik daar meestal wel oog voor heb...frank schreef:en niemand die die micro in beeld zien zwiepen heeft ?
nog 2 weken zeker vooraleer ze aan het einde van het eerste seizoen zitten zeker ? Op Internet kan je wellicht al de helft van de afleveringen van seizoen 2 downloaden.
en 't is idd nog 2 keer en dan gedaan, vervangreeks wordt Bones, maar 'k weet nog niet of ik daar naar ga kijken, 't is de zoveelste CSI-kloon uit de States...
	0 x

Come and play with us, Danny. 
Forever... and ever... and ever.

- 
				frank
 - Poster rang 4

goh, ik zal sowieso niet kijken naar die nieuwe serie. Hoe minder dat je voor je tv zit hoe beter. Dus best dat er niet *teveel* van die goeie series zijn zoals Prison Break.sisken schreef:en 't is idd nog 2 keer en dan gedaan, vervangreeks wordt Bones, maar 'k weet nog niet of ik daar naar ga kijken, 't is de zoveelste CSI-kloon uit de States...
	0 x

On the mental count of ten, you will be in Europa. 
Be there at ten.

Be there at ten.
- 
				sisken
 - Poster rang 2

't wordt een beetje ingewikkeld... (hoewel dat ook aan de drank kan liggen 
 ) 
ik kan daar ook niet aan doen, van het moment dat ze met politieke dingen beginnen, haak ik af wegens totaal niet geïnteresseerd en dan mis ik natuurlijk belangrijke elementen van het verhaal
maar allez, wéér een complottheorie, een mens zou bijna gaan denken dat er niets anders bestaat in de wereld
enne, stoute Michael, Sarah zo misbruiken
 (wat hij ook mag beweren)

ik kan daar ook niet aan doen, van het moment dat ze met politieke dingen beginnen, haak ik af wegens totaal niet geïnteresseerd en dan mis ik natuurlijk belangrijke elementen van het verhaal
maar allez, wéér een complottheorie, een mens zou bijna gaan denken dat er niets anders bestaat in de wereld
enne, stoute Michael, Sarah zo misbruiken
	0 x

- 
				frank
 - Poster rang 4

een aangename verrassing vanavond >> Maffiakoning Ray Luca van Crime Story blijkt de vader te zijn van Michael en Lincoln.  

Ofte Anthony Denison natuurlijk die ook eens even de hoofdrol speelde in Wiseguy.
De tijd heeft ook z'n werk gedaan blijkbaar, maar kan ook moeilijk anders gezien Crime Story en Wiseguy ook al series zijn van 20 jaar geleden.

(links op de foto)

Ofte Anthony Denison natuurlijk die ook eens even de hoofdrol speelde in Wiseguy.
De tijd heeft ook z'n werk gedaan blijkbaar, maar kan ook moeilijk anders gezien Crime Story en Wiseguy ook al series zijn van 20 jaar geleden.

(links op de foto)
	0 x

Be there at ten.

Be there at ten.
- 
				sisken
 - Poster rang 2

- 
				frank
 - Poster rang 4

- 
				frank
 - Poster rang 4

woehoe, spanning ! 
Slim gezien natuurlijk om het seizoen met zo'n kanjer van een cliffhanger te laten eindigen.
Vraag me wel af hoelang die kwiet ongemerkt met z'n opvallende helm zal kunnen voortfietsen.
en "binnenkort" seizoen 2 dus >> zal wellicht voor ten vroegste maart 2007 zijn, gezien ze in Amerika nog maar halfweg seizoen 2 zitten.

Slim gezien natuurlijk om het seizoen met zo'n kanjer van een cliffhanger te laten eindigen.
Vraag me wel af hoelang die kwiet ongemerkt met z'n opvallende helm zal kunnen voortfietsen.
en "binnenkort" seizoen 2 dus >> zal wellicht voor ten vroegste maart 2007 zijn, gezien ze in Amerika nog maar halfweg seizoen 2 zitten.
	0 x

Be there at ten.

Be there at ten.
- 
				sisken
 - Poster rang 2

zoals ik dus al zei, in de laatste post van de vorige pagina, het tweede seizoen komt in het voorjaar van 2007 op Kanaaltwee (heb ik vandaag in de krant gelezenfrank schreef:en "binnenkort" seizoen 2 dus >> zal wellicht voor ten vroegste maart 2007 zijn, gezien ze in Amerika nog maar halfweg seizoen 2 zitten.
en 't was idd heeeeeeeeel spannend, 'k heb ver de hele tijd op 't puntje van mijn stoel (zetel) gezeten... af en toe gelachen en ook enorm afgezien - kan er écht niet tegen als ze stukken van een mens zijn lijf beginnen kappen
nu is de vraag wie er zal gepakt worden en wie er gezellig de vrijheid tegemoet fietst
	0 x

- 
				frank
 - Poster rang 4

- 
				sisken
 - Poster rang 2

'k zou het niet weten... Abruzzi wou gewoon Veronica in zijn klauwen krijgen, maar het waarom, daar heb ik ook het raden naar...frank schreef:wat was die deal nu eigenlijk tussen Nick en Abruzzi ? Heb t begin van de aflevering niet zo goed kunnen volgen omdat ik nog bezoek had.
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

om zeker te zijn dat Michael niet vergeet te vertellen aan John Abruzzi waar hij Fibonacci kan vinden. (en daar ging het in de vorige aflevering ook al over)sisken schreef:'k zou het niet weten... Abruzzi wou gewoon Veronica in zijn klauwen krijgen, maar het waarom, daar heb ik ook het raden naar...frank schreef:wat was die deal nu eigenlijk tussen Nick en Abruzzi ? Heb t begin van de aflevering niet zo goed kunnen volgen omdat ik nog bezoek had.
maar het was best spannend ja.
en ik hou ook niet zo van afgehakte lichaamsdelen, maar toen ik dat handje daar zo zag liggen....
dat het maar rap terug voorjaar is.
	0 x

- 
				Mette Marit
 - Poster rang 2