Muziek
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Grijp je kans en download hier gratis een compilatie-album van Gypsophile.
Rustige en aangename muziek.
Rustige en aangename muziek.
0 x
Je suis la!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Sarita Therror
- Poster rang 3

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
sisken
- Poster rang 2

deze namiddag naar The Night of the Proms geweest (en ja, helemaal alleen de weg ernaartoe gevonden
)
vooral gegaan omdat Sharleen Spiteri er acte de présence kwam geven... hoewel, ze gedroeg zich zoals altijd, bitcherig en met een gezicht tot tegen de grond totdat er genoeg mensen voor het podium stonden... ze mag dringend van haar sokkel vallen hoor
wat niet wegneemt dat het zalige muziek blijft 
voorts op het podium: een jarige (75!
) Ike Turner op het podium die niet anders deed dan wat op zijn gitaar pingelen en de zang overliet aan een Tina-kloon (dacht ze zelf
), een schone Britse tenor Tony Henry (en hij kon zingen ook
), Tears for Fears waarvan ik op het eerste zicht geen nummers kon opnoemen (bleek dan dat Mad - Donnie Darko - World en Everybody - Peter's Friends
- wants to rule the world van hen zijn
) en Udo (blèh) als verrassingsgast
ambiance was er in ieder geval genoeg, 'k heb een schone namiddag gehad (zei het ouw meke
)
vooral gegaan omdat Sharleen Spiteri er acte de présence kwam geven... hoewel, ze gedroeg zich zoals altijd, bitcherig en met een gezicht tot tegen de grond totdat er genoeg mensen voor het podium stonden... ze mag dringend van haar sokkel vallen hoor
voorts op het podium: een jarige (75!
ambiance was er in ieder geval genoeg, 'k heb een schone namiddag gehad (zei het ouw meke
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Rieka
- x 435
@Johan: Je hebt ongelijk!johan1969 schreef:NOTP zou ik nog niet gratis willen zien....
En ik ben nog ouder.
Deze zomer toevallig Texas gezien op de Lokerse Feesten, en t was wel goed, erg rockend (nu ja, geen metal of zo), en heel veel ambiance.
Ik ben vorig jaar (gratis) gaan kijken, en ik heb ervan genoten.
En wat heeft jou leeftijd daarmee te maken?
Moet je persé een ander zijn plezier bederven????
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ik zou ook nooit naar NotP gaan kijken, eerlijk gezegd.oma schreef:@Johan: Je hebt ongelijk!johan1969 schreef:NOTP zou ik nog niet gratis willen zien....
En ik ben nog ouder.
Deze zomer toevallig Texas gezien op de Lokerse Feesten, en t was wel goed, erg rockend (nu ja, geen metal of zo), en heel veel ambiance.
Ik ben vorig jaar (gratis) gaan kijken, en ik heb ervan genoten.
En wat heeft jou leeftijd daarmee te maken?
![]()
Moet je persé een ander zijn plezier bederven????
Maar dan vooral omdat de muziek me daar niet echt ligt. Iets meer voor de Donna-luisteraars, denk ik.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

wel, dan zat ik daar helemaal op mijn plaatsfrank schreef:Ik zou ook nooit naar NotP gaan kijken, eerlijk gezegd.
Maar dan vooral omdat de muziek me daar niet echt ligt. Iets meer voor de Donna-luisteraars, denk ik.
0 x
Come and play with us, Danny.
-
frank
- Poster rang 4

Aha, dat wist ik zelfs niet. Maar m'n redenering klopte dus.sisken schreef:wel, dan zat ik daar helemaal op mijn plaatsfrank schreef:Ik zou ook nooit naar NotP gaan kijken, eerlijk gezegd.
Maar dan vooral omdat de muziek me daar niet echt ligt. Iets meer voor de Donna-luisteraars, denk ik.(Donna sponsort ook, dus 't zal wel he
)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ik ben de vorige twee jaren ook naar de NOTP geweest, en ik moet zeggen, ik heb er echt van genoten!
Er zijn evengoed oudere mensen die ervan genieten, als jongere mensen (ik ben 15
), dus ik zou daar zeker geen leeftijd op plakken, en al zeker niet zeggen dat het voor oudere mensen ofzo is...
En johan, ik begrijp niet wat de NOTP met leeftijd te maken heeft.johan1969 schreef:NOTP zou ik nog niet gratis willen zien....
En ik ben nog ouder.
Er zijn evengoed oudere mensen die ervan genieten, als jongere mensen (ik ben 15
0 x
-
Rieka
- x 435
Nicolaske schreef:Ik ben de vorige twee jaren ook naar de NOTP geweest, en ik moet zeggen, ik heb er echt van genoten!![]()
En johan, ik begrijp niet wat de NOTP met leeftijd te maken heeft.johan1969 schreef:NOTP zou ik nog niet gratis willen zien....
En ik ben nog ouder.
Deze zomer toevallig Texas gezien op de Lokerse Feesten, en t was wel goed, erg rockend (nu ja, geen metal of zo), en heel veel ambiance.![]()
Er zijn evengoed oudere mensen die ervan genieten, als jongere mensen (ik ben 15), dus ik zou daar zeker geen leeftijd op plakken, en al zeker niet zeggen dat het voor oudere mensen ofzo is...
Valla, dat wou ik eigenlijk ook zeggen!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Rieka
- x 435