awel, in Miami Vice krijg je ze nog in volle glorie te zien.sisken schreef:yep, dat is ze helemaallies schreef:Is da die vrouw die de bokaal zand meegeeft?sisken schreef:en in Pirates of the Carribean 2 : Deadman's Chest speelt ze ook mee't is één van de fijnere momenten van de film
Goodlooking People
- 
				frank
 - Poster rang 4

0 x

On the mental count of ten, you will be in Europa. 
Be there at ten.

Be there at ten.
- 
				Mette Marit
 - Poster rang 2

- 
				Essa
 - Nog geen rang

Ontdekt dat ik hier nog nooit gepost heb, dus ik zal direct mijn schade inhalen.
Noot: de volgorde is puur willekeurig, en de meesten vind ik niet specifiek 'good looking' maar ik heb wel mensen gekozen die volgens mij 'iets hebben'.
Vrouwen
Van eigen bodem: Sandrine André (niet meteen de beste foto, maar er blijken er niet veel van te vinden)

You've got to love this woman
 : 'supernanny' Jo Frost

De ster uit mijn favoriete Duitse soap mag natuurlijk ook niet ontbreken: Claudia Hiersche

Zeer sympathieke dame: Yelena Isinbayeva

En hier gaat Mette Marit blijkbaar mee akkoord: hoogspringster Kajsa Bergqvist

Mannen
Van eigen bodem(1): Thomas Vanderveken. Te lief om los te lopen

Van eigen bodem(2): Jeroen Van Dyck, beter bekend als Fré uit Het Eiland en straatgenoot van Satine

Van eigen bodem(3): Wouter Deprez

In de categorie 'jeugdzonden': Kevin Richardson van de Backstreet Boys (waar ik ooit nog een cd én poster én kalender van gehad heb
 )

Ik heb het niet echt voor zijn muziek en soms zou ik met mijn schaar eens goed in zijn haar willen vliegen, maar buiten deze minpunten is het gewoon zóóó een sympathieke vent: Jon Bon Jovi

En om ook hier met een sporter af te sluiten: de Belgische Nederlander (of is het een Nederlandse Belg?): Bart Veldkamp

Noot: de volgorde is puur willekeurig, en de meesten vind ik niet specifiek 'good looking' maar ik heb wel mensen gekozen die volgens mij 'iets hebben'.
Vrouwen
Van eigen bodem: Sandrine André (niet meteen de beste foto, maar er blijken er niet veel van te vinden)

You've got to love this woman

De ster uit mijn favoriete Duitse soap mag natuurlijk ook niet ontbreken: Claudia Hiersche

Zeer sympathieke dame: Yelena Isinbayeva

En hier gaat Mette Marit blijkbaar mee akkoord: hoogspringster Kajsa Bergqvist

Mannen
Van eigen bodem(1): Thomas Vanderveken. Te lief om los te lopen

Van eigen bodem(2): Jeroen Van Dyck, beter bekend als Fré uit Het Eiland en straatgenoot van Satine

Van eigen bodem(3): Wouter Deprez

In de categorie 'jeugdzonden': Kevin Richardson van de Backstreet Boys (waar ik ooit nog een cd én poster én kalender van gehad heb

Ik heb het niet echt voor zijn muziek en soms zou ik met mijn schaar eens goed in zijn haar willen vliegen, maar buiten deze minpunten is het gewoon zóóó een sympathieke vent: Jon Bon Jovi

En om ook hier met een sporter af te sluiten: de Belgische Nederlander (of is het een Nederlandse Belg?): Bart Veldkamp

Laatst gewijzigd door Essa op di 29 aug 2006, 15:38, 3 keer totaal gewijzigd.

0 x

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?

- 
				Mette Marit
 - Poster rang 2

- 
				Mette Marit
 - Poster rang 2

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

bij mij is het ook enkel de hoge aaibaarheidsfactor van Jeroen van Dijck die mij aanspreekt, knap vind ik hem ook niet echt, maar 't is wel een hele lieve jongenfrank schreef:sja Essa, moet zeggen dat geen enkel van uw "good looking" bende m'n type is (en de venten al helemaal niet).
maar de rest is ook niet echt mijn goesting, man noch vrouw
	0 x

- Sarita Therror
 - Poster rang 3

- 
				Essa
 - Nog geen rang

Al een chance dat smaken verschillen, of het zou een saaie boel worden (om nog maar te zwijgen van de enorme overschot aan vrijgezellenfrank schreef:sja Essa, moet zeggen dat geen enkel van uw "good looking" bende m'n type is (en de venten al helemaal niet).
	0 x

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?

- 
				Absolutt R.W.
 - Nog geen rang

- 
				Essa
 - Nog geen rang

Absolutt R.W. schreef:Essa schreef:. . . waarmee ik denk dat ik goed zou kunnen opschieten.
Euuhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine herfrasering?
..waarmee ik denk goed te kunnen opschieten (gesteld dat ze hier morgen aan mijn voordeur zouden passeren, vragende of ik iets te doen heb dit weekend
	0 x

- 
				frank
 - Poster rang 4

haja, ter info >> de venten heb ik eigenlijk niet echt bekeken, dus daar geef ik geen oordeel over.Essa schreef:Al een chance dat smaken verschillen, of het zou een saaie boel worden (om nog maar te zwijgen van de enorme overschot aan vrijgezellenfrank schreef:sja Essa, moet zeggen dat geen enkel van uw "good looking" bende m'n type is (en de venten al helemaal niet).
). Toch nog even vermelden dat ik niet echt 'good looking' people heb uitgezocht maar wel mensen "die iets hebben", waarmee ik denk dat ik goed zou kunnen opschieten.
	0 x

On the mental count of ten, you will be in Europa. 
Be there at ten.

Be there at ten.
- 
				Nicolaske
 - Poster rang 1

- x 1
 - x 56

- 
				Mette Marit
 - Poster rang 2

Juliette Binoche
 Carina Round
Hij had iets, de John Malkovich.
Niet de beste foto van Michael Pas, maar kom.