Kpeis dat hij gewoon nog eens blij is vrouwelijke aandacht te krijgen.
Of anders om martine een hak te zetten

Ik geloof niet dat Eric al zo goed door heeft dat er iets erg mis is met Sofie. Hij denkt volgens mij alleen maar dat ze jaloers is op Maaike, maar hij heeft haar nog niet zo ziek gezien, toch? Bovendien is Maaike er ook nog, en ik denk dat hij ervan uit gegaan is dat zij ook wel een oogje in het zeil zou houden... Helaas heeft dat alles weinig zin. Ook Martine heeft totaal geen vat meer op Sofie, dus wat dat betreft had dat ook niet veel uitgehaald vrees ik..zara schreef:Als ik Eric was geweest en ik was zo bezorgd om mijn dochter, had ik ook mijn ex-vrouw ingeschakeld. Desnoods had ik ze gevraagd om terug een paar dagen in de loft te wonen.
Dat snap ik inmiddels ook niet meer... Terwijl hij eerst zo'n bezorgde vader was ook. Ik kan me niet voorstellen dat enkel goede punten op school ervoor zorgen dat je je opeens nergens zorgen meer over maakt.satine schreef:Ik kan er echt niet bij de Eric echt geen flauw benul heeft van het feit dat er iets serieus mis is met zijn dochter.
En de situatie met Maaike geldt hier niet als excuus vind ik!
Maar toen stond hij nog sterk omdat hij de loft had en Sam en Sofie sowieso daarvoor zouden kiezen. Door Werner z'n plannen komt dat idd in het gedrang.oma schreef:
't Is voor een groot stuk z'n eigen stomme schuld... hij heeft heel heftig gereageerd na de ontrouw van Martine.
En in plaats van samen met haar te proberen met een nieuwe lei te herbeginnen, heeft hij toen heel agressief en averechts gereageerd en zo Martine "weggejaagd...