Franky verliefd op Bram
- Crackers
- Poster rang 5
Franky verliefd op Bram
Wat denken jullie van Franky? In de eindgeneriek van de aflevering van gisteren zie je enkele fragmenten van de volgende aflevering.
Hierbij zag je heel duidelijk hoe Franky naar het sexy blote gespierde bovenlijf van Bram zat te gluren. Ik denk dat Franky zich plots niet meer zal kunnen houden en handtastelijk zal worden bij Bram, waarop Bram natuurlijk heel kwaad zal worden en hun vriendschap voorgoed voorbij zal zijn.
Wat denken jullie hierover?
Hierbij zag je heel duidelijk hoe Franky naar het sexy blote gespierde bovenlijf van Bram zat te gluren. Ik denk dat Franky zich plots niet meer zal kunnen houden en handtastelijk zal worden bij Bram, waarop Bram natuurlijk heel kwaad zal worden en hun vriendschap voorgoed voorbij zal zijn.
Wat denken jullie hierover?
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Re: Franky verliefd op Bram
Dat zou best wel eens kunnen. Al voor dat Franky naar de instelling ging had ik zo een vermoeden.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Surfboy
- Nog geen rang
Waarschijnlijk zal Franky zich wel kunnen inhouden maar het is al heel lang duidelijk dat Franky verliefd is op Bram.
Eigenlijk was het al na vrij duidelijk dat Franky eigenlijk op jongens valt want hij had nooit wat met meisjes.
Eigenlijk was het al na vrij duidelijk dat Franky eigenlijk op jongens valt want hij had nooit wat met meisjes.
0 x
-
- x 435
Hij had anders wel een meisje die hem erop gewezen heeft dat ie mss voor de jongens is.GeertHunaertsfan schreef:Waarschijnlijk zal Franky zich wel kunnen inhouden maar het is al heel lang duidelijk dat Franky verliefd is op Bram.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Feit is wel dat die Bram er best mag zijn. Zoals hij daar in zijn onderbroekje lag te maffen op die zetel, ik zou er geen dekentje over gelegd hebben...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
En als Frank dit nu te weten zou komen ... Dan wil hij helemaal niets meer met Franky te maken hebben.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- kristien
- Poster rang 1
Het is wel vrij duidelijk dat Franky gevoelens heeft voor Bram. Maar ik betwijfel of die gevoelens ooit wederzijds zullen zijn. (Ik zou het alleszins niet erg vinden.) Misschien binnen enkele seizoenen ofzo 

0 x
-
- Poster rang 5
Hij weet het toch allang? Dat was het eerste barstje in de vader-zoon-relatie.Admin schreef:En als Frank dit nu te weten zou komen ... Dan wil hij helemaal niets meer met Franky te maken hebben.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Nou, Eline had gezegt dat ze dat dacht dat Franky homo was.
0 x
-
- x 435
Frank weet daar al iets over... Dat meisje heeft het hem ook gezegd...Admin schreef:En als Frank dit nu te weten zou komen ... Dan wil hij helemaal niets meer met Franky te maken hebben.
0 x
-
- Nog geen rang
- Sasha
- Poster rang 1
..
Laatst gewijzigd door Sasha op do 03 feb 2011, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
- Sasha
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532