Tom de Hoog (Maarten)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tom de Hoog (Maarten)
is ook geen engeltje....
Een tijdje terug maakte hij het nogal bont in een Antwerps cafe, waarop de cafebaas hem buitenzette zonder hem aan te raken.
Daarna vroeg Tom aan een vriend van hem om hem een blauw oog te slaan, wat hij ook deed. Daarna diende Tom klacht in tegen de cafebaas, met zijn 'vals' blauw oog.
(dit alles volgens de GvA)
Ik heb Tom De Hoog al een paar keer in t echt gezien, en vind hem een echte strekenvent, en een 'creep'. Ik zie hem daar wel toe in staat.
Een tijdje terug maakte hij het nogal bont in een Antwerps cafe, waarop de cafebaas hem buitenzette zonder hem aan te raken.
Daarna vroeg Tom aan een vriend van hem om hem een blauw oog te slaan, wat hij ook deed. Daarna diende Tom klacht in tegen de cafebaas, met zijn 'vals' blauw oog.
Ik heb Tom De Hoog al een paar keer in t echt gezien, en vind hem een echte strekenvent, en een 'creep'. Ik zie hem daar wel toe in staat.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Re: Tom de Hoog (Maarten)
Dan is het bij hem meestal ook geen 'typecasting'!johan1969 schreef:is ook geen engeltje....
In Thuis speelde hij toch eerder een sullig ventje (behalve opt einde dan

Straf verhaal vind ik wel!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat hij er graag eentje drinkt is ook algemeen bekend in Antwerpen en omstreken.evelien schreef:Ik ben het met je eens. Ik heb hem ook al paar keer tegengekomen, en hij is inderdaad een strekenvent
En dat hij geen gezellige drinker is, ook.

dit is dus het volledige artikel:
Bron: GvA 25-10-2007Gazet van Antwerpen schreef: Het incident tussen Tom de Hoog en cafébaas Bob Merckx krijgt een vreemde wending: de acteur zou een vriend gevraagd hebben om hem, de Hoog zelf, te slaan, waarna de acteur naar de politie stapte.
Op een zondag in september trok de Hoog, bekend uit Thuis en 16+, met twee vrienden naar de Groenplaats. Het groepje gedroeg zich luidruchtig op een terras, en het kwam tot een incident met kroegbaas Bob Merckx.
Die schrok zich naar eigen zeggen een hoedje toen hij zich een tijdje later bij de politie van zijn woonplaats Schoten moest aanmelden: de Hoog beschuldigt Merckx van slagen en verwondingen. "Iedereen kan getuigen dat ik hem niet heb aangeraakt", reageerde de cafébaas.
De getuigenis die een van de vrienden van de Hoog bij de politie van Schoten aflegde, lijkt de bewering van Bob Merckx kracht bij te zetten. Volgens de 20-jarige vriend gaf de Hoog na het conflict op het terras toe dat de cafébaas hem niet geslagen had, maar dat hij toch een klacht voor slagen en verwondingen wilde indienen.
Laster en eerroof
De acteur zou - nog volgens de vriend - aan de derde metgezel gevraagd hebben of die hem in het gezicht wilde slaan. Dat gebeurde ook, waarna de Hoog een politiepatrouille aanklampte. De agenten verwezen hem door naar het politiekantoor op de Oudaan. Daar diende Tom de Hoog een klacht in tegen de cafébaas.
Op zijn beurt wil Bob Merckx nu naar de politie stappen: "Ik ga een klacht indienen tegen de Hoog wegens laster en eerroof."
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bah, als dit artikel echt klopt, vind ik het maar een akelig mannetje!
@Prieeltje: dan is het bij hem inderdaad geen typecasting nee! Alleen al door zijn rollen (wat natuurlijk onzin is, aangezien het ook maar een rol is maar toch...) had ik dit écht niet van hem verwacht..

@Prieeltje: dan is het bij hem inderdaad geen typecasting nee! Alleen al door zijn rollen (wat natuurlijk onzin is, aangezien het ook maar een rol is maar toch...) had ik dit écht niet van hem verwacht..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Daar zeg je t al.Christel schreef:Bah, als dit artikel echt klopt, vind ik het maar een akelig mannetje!![]()

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-