Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Captain Cuckoo »

Hoe gaat Simonne zich gedragen als Frank na de bolwassing door Kaat nog een keer toenadering zal zoeken? Zij zal zich serieus in bochten moeten wringen om de boot af te houden, nu voor haar Waldek de enige, de ware is. :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar heb je wel gelijk in, want nu heeft iedereen het met haar toe doen, omdat ze zo treurt om Frank. Alleen Mayra weet dat het om iets heel anders gaat.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Straks heeft Frank zich figuurlijk bij Kaat neergelegd en komt hij op Simonne haar affaire met Waldek uit. Dan zijn we weer even ver van huis en kan heel het circus opnieuw van voor af aan beginnen :doh: Al hoop ik dat de scenaristen iets minder clichématig uit de hoek zullen komen deze keer.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Crackers schreef: Al hoop ik dat de scenaristen iets minder clichématig uit de hoek zullen komen deze keer.
Hoop doet leven hé Crackers,maar ik vrees er een beetje voor.
0 x
Potentia Principatum
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 236

Bericht door Yvetje »

Ook hier geldt - zoals mijn collega Suske al aangaf - dat dit de topics van de personages zijn.
Voor op- en aanmerkingen op het scenario vinden jullie vast wel een geschikt topic in 'Thuis Algemeen'.
Indien niet, staat het jullie vrij zo'n thread aan te maken.
:yup:

(ontopic)

:text-thankyouyellow:
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 112
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

ik vind dat Simonne zich gedraagt als een kleuter wiens snoepje is afgepakt. En dat voor een 50plusser! Het gaat verdorie om 1 kus en ze doet alsof ze Waldek is kwijtgeraakt na een relatie van jaren!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik ben haar echt kotsbeu !
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Trouwe kijker schreef:ik vind dat Simonne zich gedraagt als een kleuter wiens snoepje is afgepakt. En dat voor een 50plusser! Het gaat verdorie om 1 kus en ze doet alsof ze Waldek is kwijtgeraakt na een relatie van jaren!
Helemaal mee eens.
Verder heb ik het gevoel dat ze een diepe vriendschap met houden van zonder meer verward met verliefd zijn.
Iets wat veel mensen in het echte leven ook vaak voor hebben.
En iets waardoor Waldek met Julia begonnen is - vanuit een diepe vriendschap met houden van, maar zei zag er meer in, en hij liet zich meeslepen... Enfin dat is mijn idee van de situatie.
Simonne moet nu dringend Waldek los laten want zo twee keer is kussen wil nu ook weer niet zeggen dat als er verder niets meer van komt je hele wereld moet instorten hé :crazy:
Nog niet zo heel lang gelden zei Simonne nog tegen Frank dat ze ook niet zonder hem kon en hem nog altijd dood graag ziet, dat is ze nu door haar hormonen en verwardheid even vergeten :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Flower-Power schreef:Nog niet zo heel lang gelden zei Simonne nog tegen Frank dat ze ook niet zonder hem kon en hem nog altijd dood graag ziet, dat is ze nu door haar hormonen en verwardheid even vergeten
Dat was wel voor Frank hun kind doodzweeg en zelfs niet naar Kaat wou kijken, laat staan met haar praten. :roll:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

satine schreef:
Flower-Power schreef:Nog niet zo heel lang gelden zei Simonne nog tegen Frank dat ze ook niet zonder hem kon en hem nog altijd dood graag ziet, dat is ze nu door haar hormonen en verwardheid even vergeten
Dat was wel voor Frank hun kind doodzweeg en zelfs niet naar Kaat wou kijken, laat staan met haar praten. :roll:

NEEN - Ik heb het over de aller laatste keer.
Toen ging Simonne naar het werk van Frank die toen al op het veldbed sliep.
Daar hebben ze even kort een soort van gesprek gehad.
En toen zei ze dat ze hem nog altijd heel graag ziet maar dat het zo niet verder kon
En ook hij zei dat hij haar nog dood graag ziet maar wist niet wat te doen
En toen ging simonne huilend weg en daarna zat hij frank denk ik ook te huilen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Natuurlijk zijn er twintig jaar huwelijk die ze niet zomaar overboord wil gooien, maar als ze Frank nog altijd echt graag ziet, dan verdient ze een standbeeld.
In goud.

Da's mijn gedacht.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat als Frank verneemt (en dat gaat gebeuren) wat zijn suske aan het uitspoken is gaat dat goud vlug gesmolten zijn. ;)
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank mag nog blij zijn dat ze het zolang met hem heeft uitgehouden. Nog afgezien van het gedoe over Kaat.
Ik kan me levendig voorstellen dat ze er na zo'n lange tijd grondig genoeg van heeft. En dan is er een zorgzame, vriendelijke man in de buurt (vindt Simonne) waar ze goed mee overeenkomt en dan is het kwaad (of goed) gauw geschied.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Allé,we waren nu net verlost van een oude puber (Marianne) en we krijgen er een nieuwe bij. Waar is dat mens in godsnaam mee bezig? Therapie,dringend!!!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Allé,we waren nu net verlost van een oude puber (Marianne) en we krijgen er een nieuwe bij. Waar is dat mens in godsnaam mee bezig? Therapie,dringend!!!
Haar reactie toen Kaat het nakende bezoek van Frank aankondigde sprak boekdelen :whistle:
0 x
Plaats reactie