Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Vermoedelijk heeft Waldek eindelijk in 't snuitje (!) dat Rosa al haar beschikbare charmes in stelling aan het brengen is om de portemonnee, sorry: de vriendschap van William te veroveren. :think:
En dat gaat Waldek uiteraard fijn vinden... :mrgreen: Ik zou Rosa eerder aanraden om haar beschikbare charmes (wat dat ook moge wezen) voor onze Waldek te houden.
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat zou wel de grap zijn, dat William iets begint met Rosa. William, de man van haar 'erfvijand' Marianne, die nu veilig in de cel zit. Marianne wordt zot !
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik denk dat Marianne , met haar vermoedens over William , het absoluut gunt dat Rosa er ook inloopt :razz:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik denk ook niet dat Marianne erg jaloers zou zijn...
Tenzij William het geld van de gemeenschappelijke rekening in de Zus en Zo gaat steken, dat zou wel eens vuurwerk kunnen geven.

Maar Waldek zou er niet kunnen mee lachen...
(en zo zijn we terug ontopic) ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb zo'n idee dat Waldeck een beetje genoeg gaat krijgen van Rosa en consorten. Het hele gedoe daar. Hij heeft in ieder geval een probleem.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik heb zo'n idee dat Waldeck een beetje genoeg gaat krijgen van Rosa en consorten. Het hele gedoe daar. Hij heeft in ieder geval een probleem.
Inderdaad... Hij houdt zich meer en meer afzijdig van het gepeupel daar. Best wel triest ook dat Rosa daar amper erg in lijkt te hebben...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik weet ook niet wat er gaande is met Waldek maar er is onheil op komst. :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Ik heb zo'n idee dat Waldeck een beetje genoeg gaat krijgen van Rosa en consorten. Het hele gedoe daar. Hij heeft in ieder geval een probleem.
Ge zou voor minder heel die snuitenfamilie &co beu worden ....
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik gun die sukkelaar zo een nieuwe liefde !!!
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik ook!
Iemand die hem echt graag ziet en naar waarde schat. Niet iemand die hem zo vreselijk vanzelfsprekend vindt :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, Waldek eigelijk maar een raad: een enkele reis naar Polen. Maar dat zal niet gebeuren.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Waldek creëert bij tijd en stond ook drama, dus hij moet zich niet heiliger voordoen dan hij is. En altijd met een pauselijk handgebaar de gesprekken stilleggen, het steekt mij wel tegen nu. Als het hem daar niet meer afgaat, moet hij maar een scheiding aanvragen en weggaan.
Peggy afkraken is één ding (dat snap ik), maar waarom deed hij dan niet hetzelfde mar Mayra toen die flipte?
Twee maten en twee gewichten bij die mens. Hij is niet correct en ik zou hem in mijn huis niet willen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Soapseut schreef:Waldek creëert bij tijd en stond ook drama, dus hij moet zich niet heiliger voordoen dan hij is. En altijd met een pauselijk handgebaar de gesprekken stilleggen, het steekt mij wel tegen nu. Als het hem daar niet meer afgaat, moet hij maar een scheiding aanvragen en weggaan.
Peggy afkraken is één ding (dat snap ik), maar waarom deed hij dan niet hetzelfde mar Mayra toen die flipte?
Twee maten en twee gewichten bij die mens. Hij is niet correct en ik zou hem in mijn huis niet willen.
Ik ook niet om dezelfde redenen maar hij probeerde met Rosa een leven te hebben met een Peggy die haar plaats daarin kent.
Onuitvoerbaar met dat irritant schepsel dat meer dan ooit bovenaan staat bij Rosa sinds " plan Zus en Zo ".
Het volgende probleem is in de maak, de essentie van Thuis hé.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik ben benieuwd of Waldek eindelijk de ware aard van zijn Rozitska gaat kennen, maar zelfs dat gaat niet genoeg zijn vrees ik.
Tja, Waldek was werkelijk waard om de familie Verbeeck zo met hand en tand te verdedigen?
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Niet alleen Waldek, ik heb de indruk dat Leo de zaken ook veel duidelijker en nuchterder bekijkt dan zijn vrouwelijke wederhelft
0 x
Plaats reactie