Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Helène heeft blijkbaar heel goed naar haar kleindochter gekeken. Vraag is:wat gaat ze daarmee doen? En niet vergeten (om het nog een beetje spannender te maken) heeft Marianne alles vanop afstand gevolgd.
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2
Helene is weliswaar gevaarlijk maar wel zeer goed bezig
En nu maar hopen dat ze de opname op tijd bij de juiste persoon brengt, die er dan ook nog iets mee zal doen.
En dan..... is het gedaan met William

En nu maar hopen dat ze de opname op tijd bij de juiste persoon brengt, die er dan ook nog iets mee zal doen.
En dan..... is het gedaan met William

0 x
-
- Poster rang 5
Maar we weten intussen dat die opname niks waard is voor het gerecht. 
Mss wel om andere personen te overtuigen.

Mss wel om andere personen te overtuigen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat laatste zou wel kunnen. Misschien zodat ze voor de rechtbank zouden getuigen tegen William?
Maar Marianne zie ik toch echt niks doen wat Hélène ook maar een beetje vooruit zou kunnen helpen. Terwijl Marianne's getuigenis toch wel het meeste zou bijdragen, volgens mij.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze Marianne en William gewoon uit elkaar wil krijgen, zodat William de pedalen verliest en zo ontzettend in de fout gaat. Volgens mij weet Hélène wel van William's obsessie voor Marianne, dus daar zou ze haar voordeel mee kunnen doen.
Ik weet dat Hélène - vooral de laatste tijd - min of meer als slachtoffer van William wordt neergezet, maar op de een of andere manier vind ik haar minstens even gevaarlijk overkomen als ik ze tegenover elkaar zie staan. Het blijft een akelig en onbetrouwbaar duo...
Maar Marianne zie ik toch echt niks doen wat Hélène ook maar een beetje vooruit zou kunnen helpen. Terwijl Marianne's getuigenis toch wel het meeste zou bijdragen, volgens mij.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze Marianne en William gewoon uit elkaar wil krijgen, zodat William de pedalen verliest en zo ontzettend in de fout gaat. Volgens mij weet Hélène wel van William's obsessie voor Marianne, dus daar zou ze haar voordeel mee kunnen doen.
Ik weet dat Hélène - vooral de laatste tijd - min of meer als slachtoffer van William wordt neergezet, maar op de een of andere manier vind ik haar minstens even gevaarlijk overkomen als ik ze tegenover elkaar zie staan. Het blijft een akelig en onbetrouwbaar duo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Maar Helene weet ook dat Marianne stond toe te kijken, het was zelfs haar bedoeling dat Marianne het zag. Waarom ze dat wou is mij evenwel niet duidelijk.Caligula schreef:Helène heeft blijkbaar heel goed naar haar kleindochter gekeken. Vraag is:wat gaat ze daarmee doen? En niet vergeten (om het nog een beetje spannender te maken) heeft Marianne alles vanop afstand gevolgd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Amiche
- Poster rang 2
Dit is wat ze met Baert had afgesproken - ze zou W uit de tent lokken om hem uitspraken te laten doen die hem wel degelijk de kop kunnen kosten. Baert gaat zich daarmee ook op glad ijs begeven, vandaar haar reaktie dat het ook voor haar gevaarlijk spel was en dat het geld ging kosten.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Om een getuige te hebben? Marianne zal, in geval van getuigenverhoor, zeker niet ontkennen dat Hélène met William aan het praten is geweest. Je zag Marianne denken dat Hélène haar man wou ontfutselen. Ik interpreteerde het in ieder geval zo.Crackers schreef:Maar Helene weet ook dat Marianne stond toe te kijken, het was zelfs haar bedoeling dat Marianne het zag. Waarom ze dat wou is mij evenwel niet duidelijk.Caligula schreef:Helène heeft blijkbaar heel goed naar haar kleindochter gekeken. Vraag is:wat gaat ze daarmee doen? En niet vergeten (om het nog een beetje spannender te maken) heeft Marianne alles vanop afstand gevolgd.
Hélène was duidelijk tevreden dat Marianne haar en William gezien heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu wat als Helène op een of andere manier haar opname van William door Marianne laat beluisteren?
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ik hoop dat Helene niet zo dom is om met haar opname naar Marianne te stappen.
Want we kennen de gevolgen van zo'n acties (toen ze de gsm berichten wilde tonen)
Het beste wat Helene volgens mij kan doen is zo snel mogelijk de opname aan Karin bezorgen
En dat die dan maar ziet wat ze er mee doet
Zij kan het om te beginnen misschien aan Tom laten horen
En dan kunnen ze alsnog samen iets bedenken om het geloofwaardiger te maken in de rechtbank
Enfin maakt niet uit zolang Helene maar niet naar Marianne stapt want dan gaat dat weer fout lopen
en voor ze het weet is ze dan haar opname kwijt
Want we kennen de gevolgen van zo'n acties (toen ze de gsm berichten wilde tonen)
Het beste wat Helene volgens mij kan doen is zo snel mogelijk de opname aan Karin bezorgen
En dat die dan maar ziet wat ze er mee doet
Zij kan het om te beginnen misschien aan Tom laten horen
En dan kunnen ze alsnog samen iets bedenken om het geloofwaardiger te maken in de rechtbank
Enfin maakt niet uit zolang Helene maar niet naar Marianne stapt want dan gaat dat weer fout lopen
en voor ze het weet is ze dan haar opname kwijt
0 x
-
- x 435
En waarom niet?lord F. schreef:Maar we weten intussen dat die opname niks waard is voor het gerecht.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het klinkt misschien niet erg snugger, maar ik heb nog steeds geen idee wie er in dit gedoe nou de grote schurk is en wie niet.
Ik geloof niet in welke goede of kwade bedoelingen van wie dan ook.
0 x
-
- Poster rang 5
Bwa, Hélène gaat sowieso terug naar de gevangenis (klinkt al als Monopoli). Het gaat nu vooral erom om William door de mand te doen vallen.jessie V. schreef:Het klinkt misschien niet erg snugger, maar ik heb nog steeds geen idee wie er in dit gedoe nou de grote schurk is en wie niet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Mss gaat William met zijn mand wel terug naar Helène nu zijn affaire met Marianne zwaar gehypothekeerd is. Wie weet...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
...en vervolgens gezellig samen met Hélène naar de gevangenis!Caligula schreef:Mss gaat William met zijn mand wel terug naar Helène nu zijn affaire met Marianne zwaar gehypothekeerd is. Wie weet...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Na vanavond is er toch weinig uitgeklaard. En heb ik nog steeds dezelfde mening.
0 x