Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Caligula »

Juist, en wat meer is: het is niet alleen Waldek hé. Femke kent de Luc toch ook door en door. Die zou ook beter op haar tellen passen.
Van de andere kant is Luc-Frank natuurlijk een vast gegeven in Thuis hé.
Maar de Waldek is hier idd onbegrijpelijk, Pools-onbegrijpelijk zullen we dan maar zeggen zeker?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Juist, en wat meer is: het is niet alleen Waldek hé. Femke kent de Luc toch ook door en door. Die zou ook beter op haar tellen passen.
Van de andere kant is Luc-Frank natuurlijk een vast gegeven in Thuis hé.
Maar de Waldek is hier idd onbegrijpelijk, Pools-onbegrijpelijk zullen we dan maar zeggen zeker?
En toevallig is ook Femke eens bijna dood geweest door Luc zijn schuld. :whistle:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek voelt precies niet goed hoe diep het bij sommigen zit. Die personages moeten wel een geheugen met gaten hebben of het hield op. Dat is geweten en toch denk ik soms : schaam u om hier nog te komen.
In plaats daarvan zoeken die moeiteloos de anderen terug op in plaats van ze te mijden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Christel schreef:
Lazylady schreef:Zijn er serieus nog personages die geloven dat Luc na 1654735 kansen nog zal veranderen/veranderd is?
Inderdaad! :shock:
En Waldek zou al helemáál beter moeten weten, als je ziet wat hij persoonlijk al allemaal heeft meegemaakt met Luc. Dit is niet gewoon naïef meer maar grenst aan het ridicule...
Inderdaad. Waldek is verdorie eens bijna dood geweest door Luc. Ik vind eigenlijk net het omgekeerde van wat Waldek gisteren verkondigde. Mijns inziens is het net hog tijd dat Frank leert leven zonder zijn broer. Dat hij Luc gewoon helemaal vergeet en zijn eigen leven leidt. Hij moet zich gewoon niets meer aantrekken van Luc zijn streken. Waarom wil iedereen nu toch met alle geweld dat die twee broers de beste vrienden worden? :roll: Snapt er nu niemand dat Frank daar geen behoefte aan heeft.
bijna zijn arm verloren. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
Christel schreef:
Lazylady schreef:Zijn er serieus nog personages die geloven dat Luc na 1654735 kansen nog zal veranderen/veranderd is?
Inderdaad! :shock:
En Waldek zou al helemáál beter moeten weten, als je ziet wat hij persoonlijk al allemaal heeft meegemaakt met Luc. Dit is niet gewoon naïef meer maar grenst aan het ridicule...
Inderdaad. Waldek is verdorie eens bijna dood geweest door Luc. Ik vind eigenlijk net het omgekeerde van wat Waldek gisteren verkondigde. Mijns inziens is het net hog tijd dat Frank leert leven zonder zijn broer. Dat hij Luc gewoon helemaal vergeet en zijn eigen leven leidt. Hij moet zich gewoon niets meer aantrekken van Luc zijn streken. Waarom wil iedereen nu toch met alle geweld dat die twee broers de beste vrienden worden? :roll: Snapt er nu niemand dat Frank daar geen behoefte aan heeft.
bijna zijn arm verloren. ;)
Neenee, bijna dood. Hij lag verdorie in coma.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Waldek was vorig seizoen toch ook al zo euhm... begripvol?
Hoe hij Mayra steunde in haar krankzinnige plannetje.

In dit geval denk ik dat hij gewoon genoeg heeft van alle wrijvingen en ruzies rondom hem.
Hij heeft thuis ook al wel zijn deel gehad.
Die man wil gewoon dat het leven nu eens voor 1 keertje gewoon rustig verder kabbelt...
Maar hij woont in het Thuis-dorp, pech voor hem. :D
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Waldek was vorig seizoen toch ook al zo euhm... begripvol?

In dit geval denk ik dat hij gewoon genoeg heeft van alle wrijvingen en ruzies rondom hem.
Die man wil gewoon dat het leven nu eens voor 1 keertje gewoon rustig verder kabbelt...
Ja, waarom zou hij meegaan in die opgekropte woede van Frank over zaken die in het verleden gebeurt zijn. Frank denkt momenteel dat iedereen tegen hem is, maar Waldek probeert vooral Frank te beschermen tegen zichzelf.
Moest iedereen zo handelen zoals Frank zou er niemand in Thuis nog overeenkomen met elkaar gezien er tussen de meeste wel al eens een vete geweest is in het verleden. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:

Ja, waarom zou hij meegaan in die opgekropte woede van Frank over zaken die in het verleden gebeurt zijn. Frank denkt momenteel dat iedereen tegen hem is, maar Waldek probeert vooral Frank te beschermen tegen zichzelf.
Moest iedereen zo handelen zoals Frank zou er niemand in Thuis nog overeenkomen met elkaar gezien er tussen de meeste wel al eens een vete geweest is in het verleden. ;)
En dus spoort hij Frank maar aan om beste vriendjes te worden met Luc? :eh: Nee, hiermee ga ik niet akkoord. Als ik in Waldek zijn plaats was, had ik Frank aangeraden om Luc volledig te vergeten, om die compleet te negeren en om zich te concentreren op wat wel belangrijk is in zijn leven, zoals zijn vrouwtje en zijn werk.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:

En dus spoort hij Frank maar aan om beste vriendjes te worden met Luc? :eh: Nee, hiermee ga ik niet akkoord. Als ik in Waldek zijn plaats was, had ik Frank aangeraden om Luc volledig te vergeten, om die compleet te negeren en om zich te concentreren op wat wel belangrijk is in zijn leven, zoals zijn vrouwtje en zijn werk.
Nee, hij spoort Frank aan om geen energie te steken in een persoonlijke kruistocht tegen Luc. Destijds hebben Frank en Luc ook alle ruzies bijgelegd. Dus dan is het flauw van Frank om dat weer op te rakelen. Ok, er zijn intussen wel andere zaken geweest. En dat Luc verandert is laten we ook even in het midden.
Maar mij lijkt het toch dat Waldek het goed voor heeft met Frank maar dat die laatste dat niet wil zien.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Proberen Frank en Luc met mekaar te verzoenen is een contradictio in terminis. Dat gaat nooit,nooit gebeuren.
Waldek zou beter zijn energie in iets anders steken.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Een heel dikke :thumbup: voor onze Waldek toen hij opmerkte dat het Rosa & Peggy hun schuld was dat zij uit de zus & zo gegooid worden. Ze moesten maar niet de ganse tijd tegengewerkt hebben. Waldekske, ik ben het niet altijd eens met je principes en gedachtengang maar de opmerking van gisterenavond vind ik 100 % OK.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Wel! Wel! Begint het hem te dagen dat zijn Rosinki nogal geflatteerd wordt door de charmes van William? :denk:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:Wel! Wel! Begint het hem te dagen dat zijn Rosinki nogal geflatteerd wordt door de charmes van William? :denk:
Alles gaat afhangen van de intensiteit van de vlammen tussen Rozitska en William hé. :lol:
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik begrijp echt niet goed waarop Waldek gisteren duidde. Zou hij al iets in de mot hebben ivm Rosa?

Bovendien vind ik dat Waldek heel vaak nagels met koppen slaat. Zo vaak is het er boenk op als hij wat zegt. Alleen vreemd dat hij het zo lang uithoudt in dat zottenkot van een zus en zo.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vermoedelijk heeft Waldek eindelijk in 't snuitje (!) dat Rosa al haar beschikbare charmes in stelling aan het brengen is om de portemonnee, sorry: de vriendschap van William te veroveren. :think:
0 x
Plaats reactie